Inhoud blog
  • Mazze op logies
  • ARAGON
  • met Mazze naar de dierenarts
  • PALMIER GESNEUVELD
  • bezoek bij de dierenarts
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Archief per maand
  • 11-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    artenphoto

    07-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mazze op logies
    al een eindje geen bericht meer geplaatst
    het was een ontzettend drukke tijd

    Mazze en Muppet zijn voor een weekje op vakantie bij een vriend van ons

    Bij ons thuis zijn wat verbouwingen aan de gang en de werklieden vergeten soms van de deuren dicht te doen
    Mazze is nog jong en zou misschien eens willen op wandel gaan

    Dus het zekere voor het onzekere en de honden een weekje op logement

    wel héél raar hier zo zonder hen, ben al blij dat we bijna terug zondag zijn, dan kan ik ze terug gaan halen

    zonder honden zou ik het nooit gewoon worden !

    Mazze kan soms a 'pain in the ace' maar ik mis haar wel

    nog 3 nachten en mijn beestjes zijn terug thuis !


    07-11-2013 om 22:18 geschreven door artenphoto  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:leonberger


    Zoeken met Google




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs