Aron LJ Dhondt
Inhoud blog
  • De vernedering van het verleden.
  • Poezie: Tekst aan mezelf
  • Poezie: Menselijke kracht
  • Poezie: Mijn Treurwilg

    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda



    De persoonlijke blog van Aron LJ Dhondt
    07-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Poezie: Menselijke kracht
    Je krachten put je uit jezelf.
    En jezelf moeten velen dan ook
    eerst weer vinden.

    En hebben ze het gevonden,
    zijn ze er niet tevreden mee.

    De moderne mens is geen vinder meer.
    Het is een gebruiker van krachten die
    het zelf ontwierp om hun daar aan te vermaken.

    Al dat moois dat een mens kan zijn,
    gaat essentieel en onvoorwaardelijk verloren.

    Een lange en zware zoektocht levert niks meer
    op dan de materiƫle zaken die je leven doen
    openbloeien.

    Maar in realiteit heeft en kent deze norm geen waarde.
    Alleen de gedachte van een zuiver geweten, is een waarde
    die een mens optimaal en echt maakt.

    Een zuiver geweten in een zuiver lichaam.



    Aron Dhondt

    07-08-2009, 20:40 geschreven door Aron LJ Dhondt  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Poezie
    06-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Poezie: Mijn Treurwilg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Elke ochtend, wanneer de dauw op je neerstrijkt sta je er... Alleen
    Elke middag, als de zonnestralen al je takken en blaadjes doorschijnt sta je er... Alleen
    Elke avond, wanneer ik aan jouw stam sta, staan wij er,.... Alleen


    Aron Dhondt

    06-08-2009, 00:00 geschreven door Aron LJ Dhondt  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)
    Categorie:Poezie
    Archief per week
  • 07/09-13/09 2009
  • 03/08-09/08 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs