E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

het gastenboek van arne
  • BLEQ
  • Eef op blogronde
  • Van Alles En Nog Wat zegt:,, Wie schrijft, die blijft"!
  • you
  • Welkom in het klooster

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Welkom op mijn blog!
    Zoeken met Google


    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Inhoud blog
  • ik doe dus krachtbal!
  • de derde keer
  • de
  • de
  • de
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    citymarshalrosyrose
    www.bloggen.be/citymar
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Over mijzelf
    Ik ben Arne Verhelst, en gebruik soms ook wel de schuilnaam arne.
    Ik ben een man en woon in Roeselare (Belgie) en mijn beroep is leerling.
    Ik ben geboren op 31/01/1996 en ben nu dus 28 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: krachtbal hoger op beitem.
    vertel door dat ik een blog heb
    Blog als favoriet !
    Archief per dag
  • 20-09-2008
  • 09-01-2008
  • 21-02-2007
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    axel_buitengewoon
    www.bloggen.be/axel_bu
    Foto
    hoi coole kids wat vind je van mijn blog?
    Rondvraag / Poll
    hoe heet ik?
    arne
    jari
    gill
    nick
    alexander
    Bekijk resultaat

    Foto
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Rondvraag / Poll
    hoeveel jaar ben ik?
    10 jaar
    12 jaar
    11 jaar
    13 jaar
    14 jaar
    15 jaar
    Bekijk resultaat

    Over mijzelf
    Ik ben arne verhelst, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Arne.
    Ik ben een man en woon in Roeselare (Belgie) en mijn beroep is leerling.
    Ik ben geboren op 31/01/1996 en ben nu dus 28 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: krachtbal.
    Foto
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Rondvraag / Poll
    wat doe ik van sport?
    voetbal
    tennis
    batmenton
    krachtbal
    Bekijk resultaat

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    bonjour bloggers
    Archief
  • ik doe dus krachtbal!
  • de derde keer
  • de
  • de
  • de
  • de
  • dit is eerste keer
    ik ben het alweer ik speel in hoger op beitem als je ook in het krachtbal wil zitten zend dan een email naar volgend adres arneverhelst@skynet.be
    dus je weet wat te doen voor wie niet weet wat krachtbal is een krachtbal is een bal van 1 kilo tot 4 kilo jemoet er mee gooien en de ploeg die op het einde het meeste punten heeft wint je mag maar mee doen als je in het 4de leerjaar zit tot ziens bloggers
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rani
    www.bloggen.be/rani
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    adel
    www.bloggen.be/adel
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    birdyfans
    www.bloggen.be/birdyfa
    de coolste blog
    van Arne
    Er zijn geen (recente) berichten meer...

    Klik op de pijl naar links voor het archief...



    Een interessant adres?

    Foto


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Laatste commentaren

    Mijn favorieten
  • bloggen.be


  • Startpagina !

    Archief per maand
  • 09-2008
  • 01-2008
  • 02-2007

    Foto

    Rondvraag / Poll
    hoe heten mijn twee zussen?
    Eline en Jaqueline
    Justine en Jaqueline
    Eline en Justine
    Sofie en Eline
    Sofie en Justine
    Bekijk resultaat


    Een interessant adres?

    Zoeken in blog


    Laatste commentaren

    Een interessant adres?


    Gastenboek
  • BLEQ
  • Eef op blogronde
  • Van Alles En Nog Wat zegt:,, Wie schrijft, die blijft"!
  • you
  • Welkom in het klooster

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    paypal
    www.bloggen.be/paypal
    Inhoud blog
  • ik doe dus krachtbal!
  • de derde keer
  • de
  • de
  • de
  • de
  • dit is eerste keer

    Een interessant adres?

    Blog als favoriet !

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Foto


    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Laatste commentaren

    Rondvraag / Poll
    wat doe ik van sport?
    voetbal
    tennis
    batmenton
    krachtbal
    Bekijk resultaat




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs