...:19 juli 2006: Benne groet de wereld:...
Gastenboek
  • Verjaardag!!
  • Verjaardag!!
  • Verjaardag!!
  • tand(je)
  • oproep aan benne

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Inhoud blog
  • --> nieuwe blog <--
  • :...stempelen...:
  • :...bos...:
  • :...boem - deel 2...:
  • :...punk Benne...:
  • :...spaghetti-spel...:
  • :...fitness...:
  • :...stukje tand gezien...:
  • :...kleine Lien...:
  • :...knabbel-Benne...:
  • :...STAN...8 mei 2007...:
  • :...Bemelke...:
  • :...tandjes...:
  • :...Boenk...:
  • :...Superman...:
  • :...Lander!...:
  • :...honger...:
  • :...kindjes!...:
  • :...tandje!...:
  • :...vettig lachen...:
  • :...pc-Benne...:
  • :...sint bij onthaalmoeder Ilse...:
  • :...knuffels van zwarte piet...:
  • :...sint in sellewie...:
  • :...en nu proper...:
  • :...wortelboer...:
  • :...groentenboer...:
  • :...Benne-boompje...:
  • :...Benne-boom...:
  • :...oproep...:
  • ...:doodooBenne:...
  • ...:vreemde papa:...
  • ...:16 weken:...
  • ...:100 dagen:...
  • :...kindje bij...:
  • :...RobBenne Williams...:
  • :...12 weken...:
  • :...vriendjes worden?...:
  • :...Kraai-Benne...:
  • :...Boks-Benne...:
  • ...Bad-Benne...:
  • :...9 weken...:
  • :...Benne onderzoekt de wereld...:
  • :...5 weken en 3 dagen...:
  • :...bijna vier weken...:
  • :...seventies Benne...:
  • :...mijn naam...:
  • :...3 weken jong...:
  • :...2 weken jong...:
  • ...:m'n eerste ver'week'dag:...
  • benne thuis
  • 4 dagen oud
  • 1 dag oud
  • een half uur oud
  • :...geboren...:
  • :...40 weken...:
  • :...foto's...:
  • :...39 weken...:
  • :...38 weken...:
  • :...37 weken...:
  • :...36 weken...:
  • :...35 weken...:
  • :...31 weken...:
  • :...28 weken...:
  • :...24 weken...:
  • :...21 weken...:
  • :...19 weken...:
  • :...16 weken...:
  • :...12 weken...:
  • :...9 weken...:
  • :...7 weken...:
  • :...welkom...:
    Bennes wondere wereld
    Benne Gerben Kerckhove
    24-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...tandjes...:
    Iemand die diepe zucht (van opluchting) van mijn ouders onlangs gehoord? Na telkens een week snotteren, sniffen, kreunen, bijten, sabbelen, huilen, stampen, ... toen er een tandje uitkwam, volgde de apotheose met maar liefst vier tanden die in twee weken tijd zijn uitgekomen. Ze mogen nu stoppen met me te bestempelen als 'lief klein vampiertje', ik ben een volwaardige carnivoor geworden met maar liefst 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 tanden! Voor mijn verjaardag: ribbetjes graag!

    24-04-2007 om 10:40 geschreven door miekenstiev  


    23-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...Boenk...:
    Het is zover... mijn moeder grootste nachtmerrie is begonnen (zegt ze zelf, ik vind het allemaal weer behoorlijk leutig). Ik heb een paar weken geleden besloten om de fase van het kruipen over te slaan, want ik heb weinig zin om als een overjaarse aap rond te kruipen over die vieze vloer en allerlei bedorven erwtjes in mijn mond te stoppen (wie doet dat nu?), ook ben ik een zuinige jongen en ben ik van mening dat je spaarzaam moet zijn op je kleren (mama zal het graag horen) en daar vooral niet beginnen mee kruipen. Ik vind die knielappen die ze daar dan opleggen ook echt niet meer van deze tijd. En omdat schoenen nu eenmaal veel hipper zijn dan broeken met gaatjes erin of knielappen erop, heb ik besloten om dat kruipen te laten voor wat het is en me te concentreren op het rechtstaan. Dat gaat zo: je ouders zetten je neer op de speelmat, zeggen dat je 'n heel flinke jongen bent en behandelen me als één van de honden als ze zeggen: 'brave Benne, en nu blijven zitten'. Alleen het koekje ontbreekt nog. Maar Benne is niet op de wereld gezet om de hele tijd braaf te zijn en om alvast te oefenen voor mijn puberteit wacht ik tot ze me eventjes niet in de gaten hebben en hup daar gaan we: draaien op de buik, op handen en knietjes (tot daar het kruipen) en dan op handen en voeten en dan maar omhoog met die billen zodat mijn voeten dichter bij mijn handen komen en ik als een dubbelgeplooide matras sta te kijken naar m'n eigen benen. Hierna zijn er drie opties: of één van mijn ouders komt me oppakken en zet me terug neer, of ze trekken me recht zodat ik lekker kan staan waggelen en een soort macarena voor baby's kan gaan dansen, of (minder leuke optie) ik val opzij met de nodige rivieren en decibels erbij. Da's voor de speelmat. In de box is het nog toffer (ouders lezen: gevaarlijker). Daar heb je nu eenmaal van die spijlen waar je je kan aan rechttreken. Puur op mijn mannelijke wilskracht trek ik mezelf omhoog, en als ik echt in de stemming ben probeer ik mezelf over de rand van de box te trekken. Intussen heb ik door dat het heel moeilijk is om recht te staan én te zwaaien naar de mensen. Daarvoor was één bloedlip voldoende. Sindsdien mag ik alleen nog maar op de speelmat en is de box verboden terrein. Maar als m'n ouders denken dat ze zo gerust zijn... ik ben al op zoek naar mijn volgende boenk-activiteit!

    23-04-2007 om 00:00 geschreven door miekenstiev  


    15-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...Superman...:
    Taratataaaaa... SuperBenne! Een paar weken geleden dachten m'n ouders dat ik ergens was blijven haperen met mijn hoofd en bekeken ze me heel meewarig toen ze me m'n nieuwste move zagen doen. Probeer je eens in te beelden: een rustige baby (ikke dus), zit heel lief zijn boterhammetjes op te eten, volgt de conversatie tussen zijn ouders aandachtig, en plots gaan die twee handjes omhoog, gestrekte armen met stevige vuistjes. Daarbij gaat ook het hoofde schuin omhoog en trek je een grimas alsof je net een zure citroen hebt opgegeten. Dit resulteert in een verbaasde blik van papa en een bezorgde blik van mama. Tot ze het opeens doorhebben en jolijtig roepen dat ik 'Superman' nadoe. Omdat ik nog volledig opgensta voor simpele associaties is er in mijn hersenen een nieuwe verbinding tot stand gekomen: het codewoord 'Superman' zorgt ervoor dat ik bovenstaande move ga uitvoeren. Maar op één voorwaarde: je moet het zelf ook willen doen (lees: jezelf ook willen belachelijk maken). Nonkel Roy wou eerst niet meedoen aan de Superman-move, en bij mij was het bijgevolg ook nada. Alleen wie het zelf kan/wil, ziet wat ik kan/wil. Nadat alle nonkels en tantes, oma's en opa's en andere aanverwanten hun trots hadden opzij gezet en met een belachelijk gezicht Superman stonden te imiteren, gaf ik als sluitstuk van de voorstelling mijn prachtige SuperBenne-move. Omdat Superman ook een vriendelijke meneer is, zijn we overgegaan tot de volgende stap: handjes zwaaien (dada, dada) en bravo (klap klap, momenteel klap ik nog met handen en billen).

    15-04-2007 om 00:00 geschreven door miekenstiev  


    21-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...Lander!...:
    Kielekiele Lander! Amuseer je op deze wereld en geniet van de knuffels en aaikes en zoentjes en oohs en aahs die je van je ouders zal krijgen!
    Proficiat Elz en Ben!

    21-03-2007 om 09:16 geschreven door miekenstiev  


    27-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...honger...:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Het heeft wat langer geduurd voor ik hier weer eens ben komen piepen, maar da's omdat ik de laatste tijd zo massaal veel honger heb. Sinds ik vlees eet is er een hele nieuwe wereld voor me opengegaan. Steak maison, pepersteak, hesp, .... Jummie met grote J! Kip, kalkoen, vis, ... jummie met kleine j. Mama ziet het 'rood-vlees-eten' met lede ogen aan, terwijl papa en ik lopen te likkebaarden bij de zoveelste halve koe die we naar binnen schrokken. Ik voel  het aan alles dat ik weer een trapje hoger ben geklommen in m'n evolutie van baby-Benne tot peuter-Benne. 'Hij zit, hij zit, hij zit!' hoor ik er nog eentje hysterisch roepen, en van de schrik viel ik -boem!- om. Ook de volgende conversatie speelde zich enkele weken geleden af:
    - 'Oh, hoe leuk, hij krijgt een 2de tandje!' (lach, giechel, kietel,  twinkel twinkel)
    - 'Ja, maar 't zit precies een beetje scheef...' (frons, ogen dichtknijpen)
    - 'Oei ja, echt wel heel scheef precies...' (zucht, ongeruste blik, diepere frons)
    - 'Tja, dan zit er niets anders op dan naar de dokter te gaan om een baby-beugeltje, zeker?' (pakt de agenda om een afspraak te maken)
    - 'Zouden ze dat hebben, zo'n dingen? En wachten we niet beter tot zijn echte tanden uitkomen?' (doet de agenda terug dicht)
    - 'Juist ja, als die tand echt zo scheef staat, dan is hij er over vijf jaar toch vanaf, laten we maar wachten' (aai, aai, knuffel, zoen)
    En zo gaat het leventje hier verder. Ik met m'n 2 tanden al dan niet vergezeld van rode wangetjes en m'n ouders aan wie ik duidelijk zie dat het weekend is begonnen. De vrijdagavond zijn ze steevast in een veel gezelliger stemming dan tijdens de week. Het is een gedans (Weense wals met mama), een gespring (hop paardje hop met papa) en koetjiekoetjekoetjie (van allebei) dat het een lieve lust is.
    Nog 17,5 jaar en dan sta ik op mijn eigen benen en kan ik lekker m'n eigen gedacht doen...

    27-02-2007 om 14:09 geschreven door miekenstiev  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...kindjes!...:
    Leve de kleine Thias! Leve de baby die zich het snelst een weg wist te vinden van buik naar grond: hoera voor Thias!
    Hoera ook voor de kleine Thorben!



    27-02-2007 om 14:03 geschreven door miekenstiev  


    08-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...tandje!...:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zoals het een goede baby-burger past: aan iedereen een fijn 2007 vol chocomelk, fruitpap, schaterlachen en veel schuddebuiken!
    Zelf had het jaar 2007 voor mij direct al een verrassing in petto. Nu mama en papa beiden thuis waren tussen kerst en nieuwjaar had ik het prachtige idee om net die dagen constant wat zeurderig en klagerig te zijn. Als je 't vraag aan m'n ouders zullen ze met grote stelligheid beweren dat ik ronduit ambetant was. Maar ze hebben het me direct vergeven, maar niet voordat ik een schitterend en allesoverstijgend huilconcert ten beste had gegeven op nieuwjaarsdag zelf. M'n moeder, helemaal ten einde raad (die had al de halve wereld afgelopen naar allerhande middeltjes tegen m'n kwaaltje), mocht die eerste januari haar grootste portie geduld bovenhalen. Na ontzettend veel gehuil, gesnif en gezucht van mijn kant, en ontzettend veel gesshhht, geaai en gezucht van haar kant, besloten we samen om nieuwjaarsdag eindelijk te gaan vieren, mijn ouders nog steeds niet wetend wat er gaande was, en ik net zomin.
    Tot die tweede januari! M'n moeder had zich mentaal al voorbereid op weeral een dagje rondhossen met mij, toen ik 's morgens mijn allerliefste glimlach toonde (je kent die wellicht al), hopend dat ze m'n nieuwste aanwinst goed zou zien. En ze had het direct door. Ik hoorde ze naar papa roepen, terwijl de traantjes in haar ogen sprongen. Wist niet dat mama's ook nog zoveel pijn hebben bij het tandjes krijgen
    Enfin: hij is er dus, de eerste tand, meegebracht door het jaar 2007. M'n ouders hopen nu natuurlijk dat het niet bij elke tand zo zal zijn dat ik anderhalve week zal hangen, schoppen, stampen, krijsen, sniffen, snotteren, jodelen, ... Enfin, ze hebben alvast een nieuwe voorraad suppo's en andere al dan niet homeopathische middelen in huis genomen.
    Nu die eerste tand er is, is er elke dag een grondige inspectie van gebit en het is een voelen en tasten dat het een lieve lust is. Ze denken wellicht: "ons zal hij geen twee keer liggen hebben", maar de vorige keer hadden ze het ook niet door dat het een tandje kon zijn. 't Was dus voor iedereen een leuke verrassing dat ik nog altijd die lieve kerel ben, en geen huilerig ventje. Toch een schande dat ik zoveel pijn moet hebben voor tanden die er over zes jaar toch weer zullen uitvallen... Maar 't heeft ook z'n voordelen: over enkele weken mag ik beginnen met vlees en vis. Dat die zalm zich al maar klaarmaakt, kapitein Eéntand komt eraan!

    08-01-2007 om 22:07 geschreven door miekenstiev  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...vettig lachen...:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    heeft geen uitleg nodig...

    08-01-2007 om 22:05 geschreven door miekenstiev  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...pc-Benne...:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Samen met papa Bumba-spelletjes spelen op de computer... Geleerd van opa Gerrit 

    08-01-2007 om 22:03 geschreven door miekenstiev  


    07-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...sint bij onthaalmoeder Ilse...:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    07-12-2006 om 11:16 geschreven door miekenstiev  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...knuffels van zwarte piet...:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    07-12-2006 om 11:15 geschreven door miekenstiev  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...sint in sellewie...:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wat ben ik toch een gelukzak… En leve m’n ouders dat ze in Sellewie zijn komen wonen, want da’s wel een heel druk bezochte plaats door de Sint en zijn Pieten. Ik denk dat ik hier zowaar ergens in de buurt van het verzamelpunt woon, of het startpunt van waaruit de Sint telkens zijn tocht aanvangt naar de andere kindjes… nadat hij eerst eens een bezoekje aan mij heeft gebracht natuurlijk. Op donderdag 30 november hoorden we plots gebonk op de vensters. Mama zette haar meest verbaasde blik op, terwijl papa klaar stond om die inbrekers bij de kraag te vatten. Toen er plots allerlei lekkers vanuit de lucht naar beneden viel slaakte papa een zucht van verlichting. Het waren de twee zwarte pieten en de goedheilig man kwam enkele meters achter. Zelf vond ik het allemaal een heel kleurrijke gebeurtenis, een heel zachte Sint-baard, leuke en lieve pieten en ook de chauffeur en de assistente van de Sint mochten er zijn. Het kon niet op, we kregen elk veel lekkers, ik kreeg een superrammelaar om tegen m’n hoofd te slaan (doe ik heel graag, tot grote angst van m’n moeder) en ik beloofde de Sint om braaf te blijven tot volgend jaar. Hopelijk brengt hij dan terug zijn twee grappige Pieten mee.

    Alsof ik nog niet braaf genoeg geweest was mocht ik ook nog eens op de schoot bij Sint en Piet toen deze langskwamen bij onthaalmoeder Ilse. Alhoewel ik wat ziek was heb ik toch geprobeerd m’n mooiste dankbare glimlach tevoorschijn te toveren. Het was superleuk, maar alle emoties, alle drukte, al het geluid van het nieuwe speelgoed werd me wat teveel zodat ik de rust van m’n eigen bedje opgezocht heb.

    In het besef dat de Sint constant in Sellewie rondloopt, moest ik dus heel braaf zijn, als ik op 6 december een graantje wilde meepikken van Sints verjaardag. En ja hoor : ‘s avonds had mama gezegd dat ik goed moest luisteren of ik geen ‘klik klak klik klak…’ hoorde, dat was het teken dat de Sint in aantocht was. Ik wou wel de hele nacht luisteren, maar ben dan toch maar in slaap gevallen. ‘s Morgens kwam mama me wakker maken en zei heel blij dat de Sint was gekomen. Ik vroeg me af waarom ze zo blij was, zou hij iets voor haar ook hebben meegebracht of zo (achteraf gehoord : ik mag nog geen chocolade eten, dus heeft mama de ondankbare taak op haar genomen om alle chocolade die er stond zelf op te smullen) ? Omdat ik nog niet van de trap kan stormen, droeg mama me naar beneden… en jawel hoor : hij was langsgeweest, leve papa omdat hij de deur heeft opengelaten ! Ik heb er dus een hele resem speelgoed bij, mama mag die dieetplannen weer opbergen wegens een overdosis chocolade in de kelder en papa blijft dromen van zijn telegeleide auto. Dan zal hij even braaf moeten zijn al ik, en dan komt de Sint misschien ook wel iets brengen ?

    Dankuwel Sinterklaas, dankuwel aan alle zwarte Pieten !

    En een dikke zoen aan oma en opa Desselgem en oma en opa Izegem, aan de nonkels Roy en Klaas omdat ze een brief hebben gestuurd naar Sinterklaas zodat hij mij wist wonen !

    Op naar de Kerstman !

    07-12-2006 om 00:00 geschreven door miekenstiev  


    28-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...en nu proper...:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    28-11-2006 om 21:11 geschreven door miekenstiev  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...wortelboer...:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    28-11-2006 om 21:11 geschreven door miekenstiev  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...groentenboer...:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Yummie, eindelijk die eerste groentenpap naar binnen gespeeld. Weliswaar nog niet helemaal, en ook wel met de nodige klodders en spatten, maar dat gezapig naar binnen lepelen bevalt me wel. Sinds enkele dagen heb ik ook m'n nieuwe troon ingenomen, zodat ik ongeveer op hetzelfde (eet)niveau kom te zitten als mama en papa, heel wat leuker aan tafel, je kan zo al eens iets vertellen tegen elkaar, niet?
    Ik gooi speelgoed op de grond dat het een lieve lust is, en laat m'n moeder maar kruipen om al het speelgoed op te rapen. Zolang ze het nog wil doen, moet ik ervan profiteren. Ook papa heeft een nieuw spelletje gevonden: Fred Astaire-gewijs een danspasje ten beste geven, terwijl hij een soort 'ketsjing' doet als bijpassend geluid. Mama kon natuurlijk niet achterblijven, maar omdat haar benencoördinatie precies dat niet is, heeft ze maar gekozen voor Afrikaanse dans. Dus zit ik in mijn troon, met langs de ene kant een halve Fred Astaire en langs de andere kant een awoembawé-ende (halve) moeder. Zucht...

    28-11-2006 om 21:09 geschreven door miekenstiev  


    23-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...Benne-boompje...:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Voila, de enige echte Benne-Fagus Sylvatica

    23-11-2006 om 15:54 geschreven door miekenstiev  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...Benne-boom...:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Hij staat er: mijn eigen Fagus Sylvatica.
    ...een stam vol toekomst, drager van knisperende jonge blaadjes
    ...zachtjes wiegen de broze takken op een koude novembermorgen
    ...bang om af te breken, want ze zijn nog zo klein
    ...wachten op de lente, op de zon
    ...op nieuwe blaadjes
    O Benne-boom, o Benne-boom, wat zijn uw takken wonderschoon...
    Enfin, genoeg poëzie: ik heb dus m'n eigen boom, m'n eigen beuk. Mama en papa zijn die zaterdagmorgen plechtig gaan planten. 't Is te zeggen: de opa's hebben die geplant, papa heeft plechtig het etiketje errond gehangen en de oma's en mama stonden likkebaardend te lonken naar de wijn en de jenever die aangeboden werd. We waren niet alleen, al mijn toekomstige stoere vrienden en (ex-)liefjes uit Deerlijk waren er ook, en die zaten ook gezellig van achter hun plastieken venster (het regende...) de zwoegende ouders en grootouders te bekijken. Achteraf kreeg ik (en niet mijn boomplanters) een heus 'boomdiploom'. Zonder examens, leve Deerlijk! Maar ze kunnen toch niet op tegen die vier bomen die mijn papa afgelopen zomer in de tuin heeft geplant. Ik denk dat mijn hoofdomtrek en hun stamomtrek gewaagd zijn aan elkaar, maar m'n jolige ouders zien het weer heel goed zitten om tegen mijn 6de verjaardag een boomhut in elkaar te knutselen, met m'n vier bomen als hoeken. Ik zie wel wat ze ervan terecht brengen, voor hetzelfde geld krijg ik een door Viggo of Diezel uitgegraven putje gevuld met zand (met de commentaar: 'Oooh, kijk eens wat een mooie zandbak...').
    Deze jongen is hier intussen ook een kwieke 4-maander geworden en heeft ook de bijhorende leutigheden van deze leeftijd ontdekt, zijnde: met de handen op het water slaan (zo raakt die badkamer ook weer gekuist), met de handen op de tafel slaan (zo krijgt papa hoofdpijn), brillen pakken (en liefst op de grond gooien), liefdevol aai-krabben (liefst in mama's gezicht zodat ze de volgende dag met een rode streep langs haar neus naar het werk moet), mezelf verstoppen (achter een slabbetje waar ik al wat dingen op achtergelaten heb, ruikt heerlijk) en vettig lachen (naar het schijnt kan ik er wat van...).

    23-11-2006 om 15:46 geschreven door miekenstiev  


    16-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...oproep...:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn mama is dan wel geen huisvrouw uit Kapellen...
    Mijn papa is dan wel geen toonaangevende klimatoloog...
    Ik ben eigenlijk nog veel te klein om het allemaal te begrijpen...
    maar toch deze oproep: ga de documentaire "An inconvenient truth" bekijken.
    Mama en papa wisten al langer dat er wel iets aan de gang was en zijn nu nog meer overtuigd om hun best te doen.
    ...omdat ik graag een echte ijsbeer wil zien en niet zo'n vergeelde foto 'van vroeger'
    ...omdat ik graag in de sneeuw wil spelen en wil schaatsen op echt ijs
    ...omdat ik graag wil stappen in een echt bos, geen hoopje struiken
    ...omdat ik graag wil buiten spelen zonder bang te moeten zijn voor gevaarlijke uv-stralen
    ...omdat deze aardbol ook van mij is...


    16-11-2006 om 15:25 geschreven door miekenstiev  


    06-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen....:doodooBenne:...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    06-11-2006 om 20:16 geschreven door miekenstiev  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen....:vreemde papa:...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    06-11-2006 om 20:14 geschreven door miekenstiev  




    Baby-id:

    • :...naam: Benne
    • :...geslacht: ventje
    • :...beroep: zoon, de enige echte
    • :...hobby's: bububu, aan mama's haar trekken, vettig lachen, brillen en halskettingen pakken, dansen

    Stand van zaken op:

    18 juli 2007

    • :...lengte: 77.5 cm
    • :...gewicht: 10.270 kg

    Geboorte-id:

    • :...lengte: 51 cm
    • :...gewicht: 3.510 kg

     


    Favorieten van Benne
  • 19 juli
  • welletjes en weetjes - elz+ben+lander
  • dries en liesbeth + lien
  • sandra en wies


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs