...:19 juli 2006: Benne groet de wereld:...
Gastenboek
  • Verjaardag!!
  • Verjaardag!!
  • Verjaardag!!
  • tand(je)
  • oproep aan benne

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Inhoud blog
  • --> nieuwe blog <--
  • :...stempelen...:
  • :...bos...:
  • :...boem - deel 2...:
  • :...punk Benne...:
  • :...spaghetti-spel...:
  • :...fitness...:
  • :...stukje tand gezien...:
  • :...kleine Lien...:
  • :...knabbel-Benne...:
  • :...STAN...8 mei 2007...:
  • :...Bemelke...:
  • :...tandjes...:
  • :...Boenk...:
  • :...Superman...:
  • :...Lander!...:
  • :...honger...:
  • :...kindjes!...:
  • :...tandje!...:
  • :...vettig lachen...:
  • :...pc-Benne...:
  • :...sint bij onthaalmoeder Ilse...:
  • :...knuffels van zwarte piet...:
  • :...sint in sellewie...:
  • :...en nu proper...:
  • :...wortelboer...:
  • :...groentenboer...:
  • :...Benne-boompje...:
  • :...Benne-boom...:
  • :...oproep...:
  • ...:doodooBenne:...
  • ...:vreemde papa:...
  • ...:16 weken:...
  • ...:100 dagen:...
  • :...kindje bij...:
  • :...RobBenne Williams...:
  • :...12 weken...:
  • :...vriendjes worden?...:
  • :...Kraai-Benne...:
  • :...Boks-Benne...:
  • ...Bad-Benne...:
  • :...9 weken...:
  • :...Benne onderzoekt de wereld...:
  • :...5 weken en 3 dagen...:
  • :...bijna vier weken...:
  • :...seventies Benne...:
  • :...mijn naam...:
  • :...3 weken jong...:
  • :...2 weken jong...:
  • ...:m'n eerste ver'week'dag:...
  • benne thuis
  • 4 dagen oud
  • 1 dag oud
  • een half uur oud
  • :...geboren...:
  • :...40 weken...:
  • :...foto's...:
  • :...39 weken...:
  • :...38 weken...:
  • :...37 weken...:
  • :...36 weken...:
  • :...35 weken...:
  • :...31 weken...:
  • :...28 weken...:
  • :...24 weken...:
  • :...21 weken...:
  • :...19 weken...:
  • :...16 weken...:
  • :...12 weken...:
  • :...9 weken...:
  • :...7 weken...:
  • :...welkom...:
    Bennes wondere wereld
    Benne Gerben Kerckhove
    03-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...12 weken...:
    Herman/Hermien... hoe komen ze er in godsnaam op? Van alle namen die je een baby kan geven, van alle lieve woordjes, van alle verkleinwoordjes, nee... Herman noemen ze me nu. "We moeten er toch iets tegen zeggen?" hoor ik mijn mama vragen. Ok, maar... Herman? Enfin, zolang die echte naam maar een beetje meevalt.
    Intussen weten de oma's en opa's en nonkels al van mijn komst  en was ik blijkbaar wel een leuk kerstkadootje. Mama en papa hadden een foto van mij getoond toen ik 7 weken oud was, ja zeg... kan het nog meer belachelijk? Intussen ben ik wel serieus gegroeid, ik ben niet meer die kleine rijstkorrel van enkele weken geleden, ik ben groter geworden en ik wil dat ze dat doorhebben en respecteren. Enfin, intussen zijn er nieuwe bewijzen van mijn extra centimeters (nu al 5.5 cm groot), maar de hedendaagse technologie is toch nog dat niet. Alhoewel ik geprobeerd heb om er op mijn best uit te zien, lopen m'n ouders nu te paraderen met een foto van een spookachtig ding met holle ogen en magere armpjes en beentjes. Mama loopt te glunderen dat ik toch zo mooi ben... tja, wat kan je daarop zeggen? Als ze al met zoiets tevreden zijn... ik alvast niet, dus groeien is de boodschap!

    03-01-2006 om 00:00 geschreven door miekenstiev  


    16-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...9 weken...:
    Whoohoo, nog 7 maanden en dan zie ik eindelijk wie mijn mama en papa zijn. Wel zalig dat ze zo met mij bezig zijn. Mama is gestopt met roken (zonder enige moeite) en ook de wijn kan ze laten staan. Mijn papa daarentegen neemt de taak op zich om die tak van de economie op peil te houden maar ik zit dan ook niet in zijn buik, dus van mij mag hij doen wat hij wil. M'n ouders zijn nog niet begonnen met verwoed baby-shoppen want alles moet nog een geheim blijven. Niet dat ze niet tevreden zijn over mijn komst, maar ze zouden mij als verrassing willen houden voor kerstavond, want zo is er dan direct iets om over te praten bij de kalkoen.
    Mama zou liever de hele dag kotsmisselijk zijn, heeft ze gezegd, zo weet ze tenminste dat ze nog zwanger is. Tja, ik kan er ook niets aan doen dat ik weinig hormonen in beweging zet, maar misschien heeft ze wel gelijk en moet ik dringend wat groeien zodat ik eens een ferme duw kan geven op die buik en mama gerustgesteld is.

    16-12-2005 om 00:00 geschreven door miekenstiev  


    02-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...7 weken...:
    M'n ouders hadden het precies al langer in de gaten dat ik zo ergens tussen het vruchtwater door zweefde, maar dat moesten ze nog eens bevestigd zien. Op 1 december 2005 heb ik dan maar mijn bestaan aan de wereld (mama, papa en dokter) bekend gemaakt. Vooral mama had nogal wat overtuigende beelden nodig voor ze wou geloven dat ik er was (dan ben je zo vriendelijk om niet mee te spelen met die hormonen zodat ze geen last heeft, en dan gelooft ze niet dat ik er ben). Papa daarentegen was direct overtuigd van mijn komst, die meneer was al te overtuigen met een dikke roze streep op een predictor (of zoiets).
    Enfin, met mijn 1.2 cm heb ik nog behoorlijk wat te gaan zei de dokter (hineekooloog, noemen ze die), maar mijn hartslag is al dik in orde: 162 slagen per minuut. Ja, beste mensen, ik heb dus al een hart en bijgevolg ook gevoelens, dus vriendelijk blijven is de boodschap!

    02-12-2005 om 00:00 geschreven door miekenstiev  


    01-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:...welkom...:

    ~...welkom op Herman's eigen www-stekje...~

    Aangezien de kleine zelf nog niet kan typen en bijgevolgd geen commentaar kan geven op de fratsen van zijn ouders, neemt zijn 'inner speech' het hier over. Volledig waarheidsgetrouw weergegeven door een perfecte omzetting van stampjes en stompjes naar de Nederlandse taal.
    De eerstkomende dagen meer...

    01-12-2005 om 00:00 geschreven door miekenstiev  




    Baby-id:

    • :...naam: Benne
    • :...geslacht: ventje
    • :...beroep: zoon, de enige echte
    • :...hobby's: bububu, aan mama's haar trekken, vettig lachen, brillen en halskettingen pakken, dansen

    Stand van zaken op:

    18 juli 2007

    • :...lengte: 77.5 cm
    • :...gewicht: 10.270 kg

    Geboorte-id:

    • :...lengte: 51 cm
    • :...gewicht: 3.510 kg

     


    Favorieten van Benne
  • 19 juli
  • welletjes en weetjes - elz+ben+lander
  • dries en liesbeth + lien
  • sandra en wies


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs