Welkom op de site van dré's
Categorieën
  • optredens (1)
  • Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    op 9 april 2011 geef ik mijn eerste fandag en zal door gaan te lokeren oudebruglaan 180
    er worden heel wat artiesten verwacht iedereen is van harte welkom

    Foto
    Foto
    igor is mijn tegnieker
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    artiest dré's
    dré's
    welkom op dré's zijn bloggen
    09-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

                                                                       kaleder 2011


    op 5jan optreden te hamme bij voetbalclub wuiters prive


    op 9april dré's eerste groote fandag aanvang 14h met optreden van Dré's stupid cupid black jack
    kain derry en anbidanc kaarten in voor verkoop 5euro op 0487465451 aan de kassa 8euro
    anbiance verzekerd

    09-12-2010 om 22:19 geschreven door arbijn

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:optredens


    Foto

    Foto

    sabrina te hamme samen met dré's in frituur schatooke te hamme
    ik stap  in de voetsporen van mijn overleden broer
    Zoeken in blog


    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • radiopolderland
  • kianderry

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Inhoud blog
  • operatie
  • een dag om te onthouden
  • optreden te deinze
  • biografie

    {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    biljartclub_wik
    www.bloggen.be/biljart
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jennyenwill_2
    www.bloggen.be/jennyen
    Mijn favorieten
  • www.vlaams-showbizznieuws.be/


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs