Appels in Frankrijk
Foto
Categorieën
  • Aparte groentes (17)
  • Appelvrouw&Lie (76)
  • De tuin (76)
  • Dorpsleven (34)
  • Gereedschap (4)
  • Groenterecepten (27)
  • In Nederland (11)
  • Inmaakrecepten (17)
  • Jamrecepten (24)
  • Koken algemeen (9)
  • Kruidenrecepten (5)
  • Met Alcohol (14)
  • Oogst (6)
  • Pompoenen (21)
  • Recettes Lorraine (2)
  • Soeprecepten (4)
  • Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Ratafía Catalan
  • Indische loopeenden
  • Vervolg Keyhole Garden
  • Woning met uitzicht te huur
  • Keyhole Garden deel 1
  • Keyhole Garden deel 2
  • Dahlia jam
  • Flognarde aux haricots verts/sperziebonenclafoutis
  • Ratafia dragon
  • Vrienden op de fiets
    Zoeken in blog

    Foto
    Gastenboek
  • Le compravendite in Italia relative a proprietà di lusso
  • Gli psicologi trovano i clienti sulla rete
  • L'attività esoterica nel mondo
  • Il posizionamento seo
  • Barbour Ariel Track Quilted Jacket Black

    Gastenboek

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Foto
    Foto
    Foto
    02-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mooie zaterdag
    Het was een mooie zaterdag, gevuld met al die kleine klusjes in de tuin die al een tijdje op mijn lijstje stonden.
    Allereerst heeft Lie mij geholpen de laatste witte bessen van de struiken af te plukken. Deze staan nu uit te lekken voor de siroop..geen idee of het er lekker uit zal zien, witte siroop, morgen maak ik een foto.
    Daarna: compost bij de nu lege zwarte witte en blauwe bessen struiken geschept.
    Het gras dat eergisteren al gemaaid was bij elkaar geharkt en als mulch in de kas aangebracht.
    Stenen en stukjes hout onder de kleine pompoentjes gelegd zodat ze ook van onderen mooi blijven.
    De uitgezaaide oost indische kers uitgeplant. Nog twee courgettes geplant. Zaad klaargelegd om morgen een rijtje sla te zaaien.
    De pas gezaaide stokbonen water gegeven ( volgens mijn buurvrouw heeft voorweken van bonen geen zin, zij zweert bij water geven na het zaaien totdat de bonen opkomen)..ik doe nu half half als test.
    Een paar dagen geleden heb ik de knoflook geoogst, deze heb ik vandaag "schoongeveegd"..en bewonderd.
    Voor het eerst heb ik Valverde, een Spaanse knoflooksoort met grote tenen. De kleinere knoflook, die ook nog best flink is, is een Rose de Lautrec.
    Op de tweede foto zie je mijn oplossing tegen teveel zonnestralen op mijn druiventrosjes..auto-zonneschermpjes!








    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Foto
    Kijk ook eens op deze blogs...
  • Paradijs in GF!
  • Paradis (franstalig)
  • Moestuinforum
  • Agnes` kruidentuin
  • St.Laurent sur Othain
  • Hernia diafragmatica
  • Diana`s mooie moestuin
    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs