Inhoud blog
  • 7 april
  • 4 april
  • 3 april
  • 2 april
  • 1 april
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Annelies Gha Na Ghana
    De avonturen van Annelies in Ghana
    02-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21 maart

    Om tien voor zeven start onze laatste stageweek in Ghana. We ontbijten met een soort verloren brood en stappen daarna op onze fietsen. Elke haar ketting ligt eraf dus zij moet de mountain bike nemen. Niet gemakkelijk, maar we komen toch veilig aan. De leerkrachten hebben vandaag precies niet echt veel zin in lesgeven vandaag. We beginnen een half uur later dan gewoonlijk en Madam Doris ligt het eerste anderhalf uur te slapen op haar bureau. Gelukkig is Madam Bennis er nog om te vertalen. Als ik naar buiten ga bellenblazen met de kinderen wordt Madam Doris wakker. Niet moeilijk, de kleuters zijn nogal enthousiast. Ze brullen en lopen achter de bellen aan. Als educatief spel laten we ze experimenteren met opblaasballen, tennisballen, een gewone bal en springballen. Vooral deze laatsten zorgden voor grote hilariteit.

    Als we terug in de compound aankomen, zijn we maar net op tijd. We zetten onze fietsen weg en nog geen half uur later barst het onweer los. Ook de elektriciteit geeft het op. Als Lynn en Elke gedoucht hebben, is het tijd om te eten. We krijgen warme broodjes met ei, kaas en groenten. Na het eten ga ik even op bed liggen. Een uurtje later is de elektriciteit terug en zet ik mijn laptop op. Tijd om voor school te werken. Ook maak ik een map met foto’s die ik in Aziavi genomen heb. Donderdag is onze laatste dag en we gaan een feestje doen. Op dat feestje zullen we de foto’s laten zien aan de kleuters. Ook gaan we cake bakken om uit te delen. De leerkrachten blijven het hebben over een ‘cocktail feestje’. Ik ben benieuwd welke drank ze ons zullen geven!

    ’s Avonds eten we rijst met groentjes. Daarna kijken we nog een filmpje. En dan is het tijd voor bed!



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 20/12-26/12 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs