Ann's Camino
Foto
09-06-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SANTIAGO!!!
HOLA a todos!!

Ja.............!!!!!!!! 

Ik ben vandaag aangekomen in Santiago de Compostela!!!

Ik moet me blijkbaar haasten want ik kan mijn eigen blog niet meer volgen......;-)

Vanmorgen een laatste 6 km gestart vanaf de Monte de gozo (=berg van vreugde) waar ik gisterenavond in de verte al de torens van de kathedraal kon aanschouwen in de verte.... maar dan vandaag om 10 uur stond ik dan "in t echt" voor de kathedraal!! Ja. dat geeft echt een goed gevoel, ook al besef ik het allemaal nog niet zo goed!
En ook hier zie je zoveel mensen terug die je de afgelopen dagen, weken ontmoet hebt...echt leuk!!!
Om 12u pelgrimsmis in de kathedraal...
Het is bovendien prachtig weer! Niet te geloven, buiten alle voorspellingen om...en het is zaterdag...dus ook veel Spaanse toeristen,..echt wel n leuk vakantiegevoel!!!

Dank aan iedereen voor jullie meeleven tijdens deze 40-daagse!!! t Is prachtig te weten dat jullie er zijn!!

Ultreia e susya!

Gracias por todos!!
A la proxima....
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groetjes vanuit Santiago!!!

Ann


Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (11)

14-06-2007
thuis???
Hoi Anneke,
Heb regelmatig je verhalen (en ni te vergeten, reactie op) met veel plezier gelezen...
blijkbaar ook niet de enige die dat gedaan heeft... Vooral je schoonbroer heeft je wel op de voet gevolgd met zijn super toffe reacties... Gij boft met zo'n schoonbroer
Super!!!! dat je er (veilig) geraakt bent... Zal wel een hele aparte ervaring geweest zijn... Wou dat ik er ook eventjes bij was geweest, om hier alle drukte te ontlopen
Laat maar vlug iets weten wanneer je terug in je thuishaven bent... benieuwd naar je verhaal
Vele groetjes en tot ziens (hoors..)
Ann (Egypties)

14-06-2007, 12:35 Geschreven door Ann


12-06-2007
hoe ging die kreet ook alweer???
Hey Anneke,

Met heel veel plezier heb ik jouw avonturen gevolgd, zij het af en toe met een tikje weemoed (je doet immers iets wat ik al een tijdje zou willen doen!!). Ik hoop dat je bij aankomst in Compostella onze strijdkreet hebt geroepen (weet je nog?) en dat je inmiddels een beetje meer duidelijkheid hebt omtrent de toekomst. Ik hoop heel binnenkort nog eens te kunnen afspreken (met Tom uiteraard) om al jouw avonturen in levende lijve te horen. Ik ben echt benieuwd!!
Tot heel gauw en uiteraard een behouden thuiskomst..we kijken er allemaal naar uit,
groetjes,
Lieve

12-06-2007, 23:21 Geschreven door Lieve Vijverman


warme groet
hallo,

moet een zalig gevoel geven. Geniet nog van de laatste momenten en tot in het belgenlandje.

groetje liselot.

12-06-2007, 20:44 Geschreven door liselot


11-06-2007
Dag Ann


 Een hele grote Proficiat Anneke,
We waren er van overtuigd dat je dit kon waarmaken weliswaar zonder dat je grote tegenslagen of ongelukken zou hebben gehad.God zij dank ben je daar van gespaard gebleven.
Allee tot we nog ne keer samen gaan wandelen,we gaan veel kunnen vertellen .

lieve groetjes.

11-06-2007, 22:51 Geschreven door mieke&filip


Dankbaarheid
Dag Ann,

Vóór je vertrek , ná de zendingsviering in het Cenakel, zei iemand:
"Het voornemen hebben om op stap te gaan naar Santiago de Compostella dat is één ding, ... ze moet er nu ook nog geraken ... !"

Wel, Ann, ge zijt er geraakt ! Een dikke proficiat met je geslaagde onderneming !!

Gedachten van dankbaarheid komen in me op. Dankbaarheid omdat je veilig en wel bent aangekomen, dankbaarheid ook voor de genade en de vreugde die jij, en wij samen met en door jou, mogen ervaren !! Geniet maar volop van deze mooie momenten !

Heel veel groeten en tot later !
Francis

11-06-2007, 15:53 Geschreven door francis


Hi Ann
Niet te geloven. Het zit er weer op. maar waarschijnlijk heb je nog geen zin om al die gevoelens, belevenissen los te laten. Geniet ervan en hou het gevoel die je daar hebt vast. Ik weet niet wat die ervaring met je gedaan heeft, welke nieuwe wegen je nu gaat bewandelen maar ik ben er al nieuwsgierig naar.
Proficiat, ik ben nog steeds vol bewondering voor lef je hebt om inderdaad 'je dromen te leven'.

Tot gauw,

Sophie

11-06-2007, 09:47 Geschreven door sophie van laere


proficiat
Hallo Ann,

Ik heb al je verslagen met plezier gelezen.  Proficiat.  Je bent er.  Het is een ervaring die ze je nooit meer kunnen afpakken.

Groeten, Els

11-06-2007, 09:30 Geschreven door els vandamme


10-06-2007
proficiat
Proficiat ann,

Een puike prestatie. Zowel fysisch als spiritueel.
Ik ben al benieuwd om je terug te zien en je verhalen live te beluisteren...

Lode.

10-06-2007, 14:07 Geschreven door lodevandeputte


09-06-2007
Fantástico

Querida Ana, fantástico! Wat een geweldige meid zijt ge toch! Dank in naam van ons, meisjes, om het sterke geslacht te bevestigen! ( grapje, alhoewel...) Nen dikke proficiat! We hopen dat ge héél veel gehad hebt aan zo'n rijke, boeiende en spirituele levensWANDELING. Ge moogt er fier op zijn! Nu ziet ge wel dat er géén berg hoog genoeg is om je te stoppen! Absorbeer nu maar alle vreugde rondom u en geniet maar na van het enige wat echt telt... "het leven" dat ge nu hoogstwaarschijnlijk nóg meer apprecieert! Toma una copa a tu salud!!!
Superdikke knuffels van een fiere nicht!
Tine.

09-06-2007, 22:35 Geschreven door Tine


Ann's camino
Hallo Ann,

Bravo! Bravissimo! Een formidabele opkikker moet dat zijn.....
Nu nog een deugdoende periode vol verhalen en weldoende
herinneringen! Iets dat je levenslang zal bijblijven!

Nog een fijn verlof en tot binnenkort.

Een dikke knuffel

nonkel Jan en tante Myriam

09-06-2007, 20:58 Geschreven door myriam vandekerckhove


Felicidades

Santiago !!!!

Felicidades ! Felicidades !

Ann, geniet nu echt eens van het leven : diep ademen !
en stap nog maar een tijdje door in Santiago zelf,  kwestie van uit te bollen !!  je moet je echt niet haasten; 

We hopen je dra stralend terug te zien.

Muy bien!  Hasta luego

Nonkel Michiel.

09-06-2007, 16:56 Geschreven door michiel vdk



40-DAAGSE

VOETTOCHT
~
1000 km
~
van

LOURDES

 NAAR

 SANTIAGO
DE
COMPOSTELA


!!!!!!!!!!



Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs