Inhoud blog
  • wist je dat
  • de huizenmarkt in noord amerika
  • Wat je moet weten voor je pannenkoeken à volonté gaat eten.
    Optredens

    Wel & wee van Andre & Andre
    Andre & Andre zoals het is
    25-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wist je dat
    Het sloveens voor 105 is stoped, en dat spreek je uit als stoeped, dus een excuus om iemand stom te noemen heb je als je het getal 105 in het sloveens zegt. Voor mij stupid pistolets aub, voor mij 100 gram prepare of nee maak er maar STUPID van. groeten a n d r e


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 23/07-29/07 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs