Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • 2009-2010: een overzicht!
  • Moon op se AWE-cross
  • Noah op de AWE-cross
  • Beelden Leest
    Goud op de 800m bij de M50 op het WK in Lahti op 2 augustus 2009: 2.00.99
    Foto
    Foto
    Foto
    Rondvraag / Poll
    Wie is de grootste Belgische atleet aller tijden?
    Miel Puttemans
    Gaston Roelants
    Ivo Van Damme
    Roger Moens
    Ronald Desruelles
    Cédric Van Branteghem
    Patrick Stevens
    Mohammed Mourhit
    William Van Dijck
    Eddy Annys
    Alfons Brijdenbach
    Jacques Borlée
    Christophe Impens
    Vincent Rousseau
    Alex Hagelsteens
    Leon Schots
    Karel Lismont
    Jo Van Daele
    Bekijk resultaat

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    My favourites 

    Ziyi Zhang, Arno, Frank Sinatra, Kristin Scott Thomas, de maan, Carly Simon, Marlo Brando, Halle Berry, Peter Pan, Miles Davis, Catherine Deneuve, konfituur, Emma De Caunes, Massive Attack, Maria Callas, de Smurfen, Edith Piaf, Burt Bacharach, Sarah Vaughan, Johan en Pirrewiet, Duffy, VDB, Gong Li, The Doors, Baudelaire, Kerstmis, Hubert Lampo, Kreta, Max Ernst, Martini Bianco, Parijs, Killing Joke, pasta, Diana Krall, bananen, Four Roses, Joan Chen, Charles Trenet, Selah Sue, Juan Lozano, Magda Ilands,  Montgomery Clift, Deadwood, Puccini, Citroën, Gary Numan,  INXS, Fad Gadget, Memoirs of a geisha, meiklokjes, Melody Gardot, druiven, Retsina, Astrud Gilberto, Napoleon, Julie London, Bob Dylan, Sinterklaas, Freddy Maertens, AA-drank, Boris Vian, The curious case of Benjamin Button, Picasso, Bryan Ferry,  Dusty Springfield, The Stooges, Grace Jones, Chocolat (de film), The Searchers, Jeanne Moreau, Nikon, Vivien Leigh, Moby, Le grand Meaulnes, Natalie Portman, Père Lachaise, Norah Jones, Colnago, Jeff Buckley, de zomer, Françoise Hardy, de zee, The House of Pain, Sting, Expo ’58, de Panton Chair, de mus, Jamie Cullum, (they long to be) close to you, Sebastian Coe, Johnny Depp, Veerle Dejaeghere, Crazy Horse, zwart, de F-4 Phantom, Asics, Queen Padmé, Folegandros, Iggy Pop, Audrey Tautou, de roodborst, Oostduinkerke, Peyo, Pierre Alechinsky, Serge Gainsbourg, Toots Thielemans, Cate Blanchett, George Harrison, I only have eyes for you, The Cotton Club, Ava Gardner, Juliette Binoche, Louis De Funès, Pearl Jam, Trijntje Oosterhuis, La promesse de l’aube, Kim Gevaert, Riuichi Sakamoto, Pierrot La Lune, Robin Wright Penn, Het Leugenpaleis,  The USS Entreprise, Buck Danny, Gene Vincent, Lena Horne, Westerns, The Stooges, Sophie Marceau, Les Invalides, Georges Brassens, Austerlitz, Ernesto Che Guevara, Marilyn Monroe, Clint Eastwood, Audrey Hepburn, Robert Redford, Michelle Pfeiffer, Sean Penn, Oglala Sioux, Subcomandante Marcos, de zang van een merel, seringen, Polo van Ralph Lauren, groene olijven, L’armée des ombres, La légion, de geur van lijnolie, Compeed, Sven Nys, The last emperor, Anderlecht, Kate Blanchet, Bobby Kennedy, Japan(the band), bananen, Tinkelbel...

    Foto
    Foto
    Foto
    NO PAIN NO GAIN
    Believe in yourself!
    11-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hornblower

    Hollywoodfims zijn niet altijd historisch juist. Sommige mensen maken er zelfs een sport van om er fouten in te vinden. In dit digitale tijdperk zal je natuurlijk geen vliegtuig meer zien passeren in de achtergrond terwijl de apachen een diligence aanvallen of een romein met een rolex zien rondlopen. Vanmiddag keek ik met de jongens naar een film die zich in het Napoleontische tijdperk situeert: 'Captain Horatio Hornblower' met Gregory Peck, een prachtige film die ik als kleine jongen voor het eerst heb gezien toen ik ongeveer even oud was als Moon nu. Een mooi kostuumspectakel met fantastische schepen en zeegevechten dat niet moet onderdoen voor de recente film 'Master and Commander' met Russell Crowe. We genoten alledrie van deze film die qua decors en kledij wel veel minder accuraat is dan de Britse reeks van enkele jaren geleden met Ioann Gruffudd maar wel boeit van begin tot einde. Er zit wel één geweldige blunder in de film. Op een gegeven ogenblik komt een vrouw aan boord van Hornblower's schip de Lydia. Ze wordt aan hem voorgesteld als Lady Barbara, hertogin van Wellesley. 'Oh', antwoordt Hornblower verrast, 'the Duke of Wellington's sister?' Daar wringt het schoentje zelfs twee keer. Of Wellington een zuster had weet ik niet want tenslotte is het verhaal van Hornblower fictief. Wellington heette echter wel Arthur Wellesley maar werd pas in 1814 Hertog van Wellington, als beloning voor zijn overwinningen tegen de Fransen in spanje. De film Hornblower begint met de woorden: 'in 1807...'  Erg is het niet. Het blijft een mooie film.

    11-07-2009 om 22:01 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Startblokken en ik!

    Gisteren had ik maar een half uurtje moeten loslopen en mijn vier versnellingen doen. Vandaag was het weer op de piste te doen. Door mijn aanhoudende hoest en het slechte weer twijfelde Magda aan het nut van een wedstrijd overmorgen. We besloten om toch naar Brasschaat te gaan. Daarom was vandaag mijn training iets lichter dan normaal. Na mijn opwarming moest ik vijf rondjes stappen en lopen waarbij in telkens in de rechte lijn over 100m moets versnellen. Daarna trok ik mijn spikes aan om wat te oefenen op mijn start. Startblokken en ik, het blijft een moeilijke combinatie. Al lachend zei Magda ik al even goed kan strten als zij vroeger, namelijk rechtstaan en vertrekken. Gelukkig was Johan in de buurt met de nodige tips. De startblokken zodanig plaatsen dat je een imaginaire lijn trekt naar de bocht. Mijn bekken ook veel hoger heffen voor de start. Dankzij zijn deskundige tussenkomst weet ik dat ik me niet zal belachelijk maken, maar het zal een vreemd zicht blijven. Moon komt beter uit die blokken dan ik, hahaha... Sarah en Ewoud hadden vijfhonderden te verteren. Heavy! Moon en Noah, die de hele week aan atletiek hebben gedaan op de VAC-zomerstage waren behoorlijk moe maar leken er toch maar niet genoeg van te krijgen. Noah, die doorgaans al snel zegt dat hij moe is heb ik zelfs van de piste moeten halen. Hij bleef maar lopen. Te veel Cola gedronken op die stage, denk ik...

    10-07-2009 om 00:00 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Burt Bacharach

    Voor ik in competitie liep was ik een fervent concertganger. Enkele optredens per maand gemiddeld heb ik bijgewoond. Van jazz over Griekse rebetica, van New-Wave over rock, blues en pop. Festivals als Seaside, Beach, TW en Pukkelpop waren bedevaarten. Het is nu met de jaren fel geminderd maar af en toe kan ik niet anders dan toch te gaan, wanneer één van mijn goden bvb langskomt. Vorig jaar zag ik Bob Dylan en ik heb mijn tickets voor Massive Attack al een tijdje in mijn schuif liggen. Vandaag trok ik naar de Elisabethzaal in Antwerpen om mijn echte 'King of Pop' aan het werk te zien. Burt Bacharach is 80 geworden en reist waarschijnlijk voor het laatst de wereld rond. Ikzelf ben 50 geworden en ik heb soms de indruk dat we een stuk van de weg samen hebben afgelegd. Reeds op jonge leeftijd kocht ik plaatjes en zat ik ipv buiten te spelen naar de radio te luisteren. De hits van Bacharach waren altijd aanwezig want hij heeft de generatiesprongen moeiteloos overbrugd. Als hitschrijver voor artiesten als Dionne Warwick, Dusty Springfield, Bary Manilow, Aretha Franklin, The Carpenters en The Walker Brothers om er maar enkele te noemen maar ook als auteur van filmmuziek als Alfie of het nummer 'Raindrop keeps falling on my head'. Zijn nummers zijn door zovelen gebracht en iedereen kent wel minstens één van zijn melodieën.

    Daar zat ik dan, op rij vijf en op slechts enkele meters afstand van de grootmeester zelf die begeleid werd door een elfkoppige band en drie fantastische stemmen,één man en twee vrouwen. Ik zat aan de middengang waardoor ik plaats zat had en me bijna languit kon laten wegzakken met uitgestrekte benen en het hoofd schuin achterover steunend op mijn rechterhand, genietend van de eerste tot de laatste seconde. Ik werd meteen bij de keel gegrepen en tot het einde zat ik met een brok in de keel en tranen in de ogen. Hij begon met een medley van enkele van zijn allergrootste hits. Daarna volgde een medley van zijn vier eerste hits waarvan ik er zelf maar eentje kende. (Hij moest wel af en toe medley's spelen als hij zijn optreden niet wilde laten uitlopen tot in de vroege uurtjes!) Dan mocht iedere vocalist een eerste keer tonen wat ze in hun mars hadden. Het werden 'I say a little prayer', 'This guy's in love with you' en 'A house is not a home'. Volgde nog een serie met filmhits als 'The look of love' en 'Raindrops...'. Hij zong enkele nummers zelf (Alfie,Close to you) met enkel zijn piano als begeleiding. Kippevel! Geregeld stond hij op van achter zijn vleugelpiano om het publiek te bedanken. Telkens stond hij daar dan, fragiel en ietwat verlegen in zijn mooi zwart pak en open wit hemd. Nog steeds een mooie verschijning met zijn zilveren haardos dat ietwat nonchalant naar voren was gekamd en hem nog sympathieker maakte. Je zag de zanger en zangeressen constant met tederheid en liefde naar hem kijken, wachtend op zijn instructies. Hij werd op het einde en na bijna twee uur hemelse muziek drie keer teruggeroepen door het publiek. De laatse keer zei hij: 'okay, we'll do this last one together and then I'm out of here!'. Het werd nog één keer 'Raindrops keep falling on my head' en iedereen zong mee. Hij bedankte door een: 'this is magic!'

    Ik stapte even later naar buiten en alsof het afgesproken was druppelden de regendruppels naar beneden. Geluk zit in simpele dingen. 



















    09-07-2009 om 00:00 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.You just made my day

    Atletiekleven stak vandaag in de bus. Iedere maand rond dezelfde datum is het leuk om te ontdekken wat er in Vlaanderen op Atletiekgebied  de voorbije weken is gebeurd. Als je daarenboven zelf in competitie uitkomt is het uitkijken of er over jezelf iets is geschreven. Daar hoef je zelfs niet bijzonder ijdel voor te zijn. Dit jaar ben ik al verwend geweest. In de vier laatste nummers werd ik vermeld en deze keer was het niet anders. Ons WR op de 4x800m werd vernoemd maar niet expliciet behandeld. Spijtig want zoiets maak je niet elk jaar mee. Er stond wel een uitgebreid verslag over het BK masters (met foto van Luc Dequick) en over de interclubs BVV bij de masters. Ik vond dat er in dit nummer zelfs veel meer pagina's werden gewijd aan de vetaranen dan gewoonlijk. In het artikel over de BVV heeft Georges Vanbesien het in uiterst flatterende woorden over mij. Blijkbaar is mijn BR op de 800m de derde wereldprestatie ooit op die afstand bij de M50. Georges heeft het ook over de berekeningen die gemaakt zijn volgens de methode van Dr Willems. Via een heleboel parameters kan je prestaties van de diverse disciplines over de categorieën heen vergelijken dmv een puntensysteem. Ik scoor meer punten (1.253) dan Ion Damian bij zijn WR op de 10.000m bij de M50  (30.56.08=1.237p) en Gaston Roelants bij zijn BR 5.000m bij de M40 (14.03.0=1.121p). Ik viel bijna van mijn stoel als ik het las. Bedankt Georges, you just made my day!

    Ik beperkte vandaag mijn training tot een half uurtje loslopen in Machelen. Ik had geluk want buiten enkele druppels op het einde bleef het tussen twaalf en één droog. In het gezelschap van Fad Gadget's greatest hits op mijn I-pod vloog de tijd voorbij: 'Ladyshave', 'Back to nature', 'Coïtus Interuptus', 'For whom the bells toll', 'One man's meat' en vele anderen. Ik waande me vijfentwintig jaar geleden in de 'Revue' (Toenmalige underground-club aan het station in Mechelen). Mijn benen voelden plots ook vijfentwintig jaar jonger. Ik mag zeker mijn I-podje niet vergeten wanneer ik naar Finland vertrek. Net voor de wedstrijd nog snel even 'In strict tempo' van Dave Ball of 'Baby turns blue' van de Virgin Prunes om de adrenalinemeter omhoog te krijgen.  Ik denk echter dat dat overbodig zal zijn.  Misschien moet ik eerder opteren voor rustgevende klanken: 'American beauty' of Miles Davis bijvoorbeeld. Meer en meer begint het WK door mijn hoofd te spoken. Gelukkig zal ik ginder niet alleen zijn want ik riskeer anders zot te worden, hahaha... Ik hoor sommigen onder jullie al denken: 'maar dat ben je al!'

    08-07-2009 om 23:58 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoesten en hoesten...

    Vandaag over juist drie weken ben ik in Lahti toegekomen en zit ik om dit uur reeds in mijn hotel in Kovulahti op zo'n half uurtje rijden van het stadion waar het WK plaatsvindt. De laatste fase van mijn voorbereiding is begonnen. Het zijn nog enkele zware trainingen die ik moet afwerken. Vandaag was ook zo'n 'heavy thing'! Drie reeksen van 4x200 met drie minuten recuperatie tussen de reeksen in. Tussen de 200en  mocht ik maar vijftig meter loslopen. Echt tijd om te bekomen heb je dus niet. Een typische 800m-training, denk ik. Zwaar in het rood gaan... Er stond behoorlijk wat wind. Typisch voor de Nekker natuurlijk. Terwijl Sarah en Kim in&outs trainden begonnen Ewoud en ik aan onze zware opdracht. De richttijden waren 30-32 seconden. Door de wind die bij één op de twee 200en in het nadeel blies scheelde het telkens een seconde. Zo liep ik ze bijna allemaal in 30 en 31. Twee zelfs in 29 en ik zou mezelf niet zijn als ik er op het einde niet nog een snellere zou proberen uit te pompen. Wetende dat ik mocht gaan rusten perste ik er alles uit en kwam in 27 over de meet. Opdracht volbracht! Ik stond wel even zwaar uit te hijgen maar de recuperatie is okee waardoor ik reeds snel weer een normale hartslag aan een normale ademhaling kon koppelen. Het enige minpunt vandaag was, net als vorige zondag trouwens, de vervelende hoest die af en toe de kop opstak. Wanneer ik doorvlamde hoestte ik niet maar bij het recupereren wel en soms zo hard dat ik weer bijna moest braken. Ik heb een afspraak gemaakt met dokter Paul. Zondag zal ik me testen in een wedstrijd maar met zo'n hoest wil ik niets riskeren.Hopelijk kan hij me snel helpen.

    07-07-2009 om 00:00 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerlijk is eerlijk!

    Vandaag kreeg ik via Jef, onze secretaris positief nieuws van de homologatiecommissie. De uitslag van de tweede reeks van de 1000m op her PK jeugd van vorige week werd door de officials aangepast waardoor Moon op zijn verdiende 6de plaats in de uitslag komt te staan in een nieuwe besttijd van 2.27.05. Mooi met het oog op de 'Nacht' van 18 juli waar hij hopelijk zal mogen starten in de 1000m voor de eerstejaarspupillen. Ik vond trouwens nog beelden van het PK op de sites van AC BREAK en van het Provinciaal Comité. Op de foto met Moon en Noah zie je hoe zwart Noah toen was. De fotograaf wilde hem persé op de foto en zei dat hij kon zien dat Noah zich uistekend had geamuseerd. Vandaag stond er voor mij en recuperatieloop van een half uur op het programma. Ik liep die vanavond alleen in het Vrijbroekpark. Kjell is op een vijfdaagse stage in het verre en zeer exotische Limburg samen met toppers als Frank Bollen, Stijn Lintermans e.a. Ook Rik Ceulemans komt af en toe meetrainen. Hopelijk wordt Kjell door die 'Pawnee' niet gescalpeerd, hahaha... Of nog beter, misschien komt hij terug met het logo van zijn sponsor in zijn kapsel uitgespaard. We zullen vrijdag zien.







    06-07-2009 om 00:00 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alea iacta est

    De rupsenplaag in het Vrijbroekpark beperkt zich voorlopig tot enkele paden en percelen die wijselijk werden afgesloten voor het publiek. We konden dus vanmorgen op ons vertrouwd parcours trainen. Kjell, die gisteren zijn besttijd op de 3000m op de Flanders Cup van Oordegem op 8.28.05 bracht (een nieuw Clubrecord) kwam gewoon loslopen, net als de herrezen Stefan. Tom kwam even langs om zijn kwetsuur aan de hamstrings aan Magda uit te leggen en Sarah mocht op eigen verzoek een fartlek lopen. Voor Ewoud en ik werden het duizenden. Drie voor mij en twee voor Ewoud die mocht passen voor de tweede en dus meer recuperatie kreeg. Dit is de training die ik het meest vrees. Toch is zo'n training voor mij noodzakelijk, vooral met het oog op de achtereenvolgende wedstrijden in Finland op het einde van de maand. Drie keer een 800m in vier dagen, dat wordt zwaar. Ik zal er slim moeten lopen en doseren. Me plaatsen voor de volgende rondes zal tweemaal de boodschap zijn. Vandaag vertrok ik dus op kop voor de eerste van mijn drie duizenden. Het was even zoeken naar het juiste tempo maar eens ik dat gevonden had draaide het soepel. Pas bij het opdraaien naar de laatste rechte lijn, op ongeveer 250m van het einde sloeg de verzuring toe. Ik klokte af in 2.49. Amai, hoe ging ik dat een tweede en vooral een derde keer herhalen. Ewoud liep zijn eerste in 2.54. We stapten de hele dreef door samen met Magda en ik moest de hele tijd hoesten. Die hoest draag ik al enkele weken mee. De dokter wijt het aan een allergie. Na enkele minuten rust vertrok ik alleen voor mijn tweede kilometer. Het tempo vond ik nu meteen. Ik moest wel even voor enkele tegenliggers uitwijken in de bocht aan de hondenweide maar verloor niet echt tempo. De laatste 250m waren weer verschrikkelijk moeilijk maar ik eindigde practisch gelijk aan de eerste in 2.50. Nu moest ik zoveel hoesten dat braakneigingen niet konden wegblijven. Veel tijd om te bekomen kreeg ik echter niet. Samen met Ewoud vertrok ik voor de laatste van de dag. Deze deed al meteen pijn en ik moest alle mogelijke argumenten bovenhalen om mezelf te overtuigen niet te stoppen. Gelukkig nam Ewoud op het einde over en sleurde hij me naar een toch weer stevige 2.51. Ewoud zelf eindigde één seconde voor mij. Ik had vanmorgen nog tijdens de opwarming tegen Kjell gezegd dat ik niet goed wist waar ik momenteel conditioneel sta. Deze training vertelde me dat de vorm opnieuw uitstekend is. Volgende zondag doe ik een test op 400m. De week daarop loop ik een 800m en dan moet ik klaar zijn. 'Alea iacta est'. Of toch bijna...

    05-07-2009 om 16:38 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben André Lafère, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Drettiboy.
    Ik ben een man en woon in Eppegem (België) en mijn beroep is Hoofdredacteur bij Feeling Wonen.
    Ik ben geboren op 17/05/1959 en ben nu dus 64 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Geschiedenis (Eerste imperium), Tekenen, Lopen, muziek, westerns, fotografie, tuinieren....
    Coach: Magda Ilands Kiné:Peter Derijck en Steven Gillisjans Sportdokter:Renaat Huysmans Dokter:Paul Tassenoy

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Volgende wedstrijd: zondag 14 februari - BK Indoor 4x200m met RAM-mastersteam.
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Eline Van Den Brande
  • Regionale atletiekverenigingen Mechelen
  • Vlaamse Atletiekliga
  • Atletiekmasters
  • Kjell De Hondt
  • Mijn palmares
  • Els Lens
  • Mijn fotoalbum
  • Moon

    Foto

    Archief per week
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 29/11-05/12 -0001

    Laatste commentaren
  • TGKV (clarisonic promotional code)
        op WK-dag 4-31 juli-
  • aan magda (Tamara)
        op NO PAIN NO GAIN
  • Wat een seizoen! (Corinne DEbaets)
        op 2009-2010: een overzicht!
  • typisch (els lens)
        op 2009-2010: een overzicht!
  • Nou moe ! (els lens)
        op 2009-2010: een overzicht!
  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    André wordt wereldkampioen in Lahti Finland op 2 augustus 2009
  • Klik hier voor het filmpje van de finale!

  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs