Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • 2009-2010: een overzicht!
  • Moon op se AWE-cross
  • Noah op de AWE-cross
  • Beelden Leest
    Goud op de 800m bij de M50 op het WK in Lahti op 2 augustus 2009: 2.00.99
    Foto
    Foto
    Foto
    Rondvraag / Poll
    Wie is de grootste Belgische atleet aller tijden?
    Miel Puttemans
    Gaston Roelants
    Ivo Van Damme
    Roger Moens
    Ronald Desruelles
    Cédric Van Branteghem
    Patrick Stevens
    Mohammed Mourhit
    William Van Dijck
    Eddy Annys
    Alfons Brijdenbach
    Jacques Borlée
    Christophe Impens
    Vincent Rousseau
    Alex Hagelsteens
    Leon Schots
    Karel Lismont
    Jo Van Daele
    Bekijk resultaat

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    My favourites 

    Ziyi Zhang, Arno, Frank Sinatra, Kristin Scott Thomas, de maan, Carly Simon, Marlo Brando, Halle Berry, Peter Pan, Miles Davis, Catherine Deneuve, konfituur, Emma De Caunes, Massive Attack, Maria Callas, de Smurfen, Edith Piaf, Burt Bacharach, Sarah Vaughan, Johan en Pirrewiet, Duffy, VDB, Gong Li, The Doors, Baudelaire, Kerstmis, Hubert Lampo, Kreta, Max Ernst, Martini Bianco, Parijs, Killing Joke, pasta, Diana Krall, bananen, Four Roses, Joan Chen, Charles Trenet, Selah Sue, Juan Lozano, Magda Ilands,  Montgomery Clift, Deadwood, Puccini, Citroën, Gary Numan,  INXS, Fad Gadget, Memoirs of a geisha, meiklokjes, Melody Gardot, druiven, Retsina, Astrud Gilberto, Napoleon, Julie London, Bob Dylan, Sinterklaas, Freddy Maertens, AA-drank, Boris Vian, The curious case of Benjamin Button, Picasso, Bryan Ferry,  Dusty Springfield, The Stooges, Grace Jones, Chocolat (de film), The Searchers, Jeanne Moreau, Nikon, Vivien Leigh, Moby, Le grand Meaulnes, Natalie Portman, Père Lachaise, Norah Jones, Colnago, Jeff Buckley, de zomer, Françoise Hardy, de zee, The House of Pain, Sting, Expo ’58, de Panton Chair, de mus, Jamie Cullum, (they long to be) close to you, Sebastian Coe, Johnny Depp, Veerle Dejaeghere, Crazy Horse, zwart, de F-4 Phantom, Asics, Queen Padmé, Folegandros, Iggy Pop, Audrey Tautou, de roodborst, Oostduinkerke, Peyo, Pierre Alechinsky, Serge Gainsbourg, Toots Thielemans, Cate Blanchett, George Harrison, I only have eyes for you, The Cotton Club, Ava Gardner, Juliette Binoche, Louis De Funès, Pearl Jam, Trijntje Oosterhuis, La promesse de l’aube, Kim Gevaert, Riuichi Sakamoto, Pierrot La Lune, Robin Wright Penn, Het Leugenpaleis,  The USS Entreprise, Buck Danny, Gene Vincent, Lena Horne, Westerns, The Stooges, Sophie Marceau, Les Invalides, Georges Brassens, Austerlitz, Ernesto Che Guevara, Marilyn Monroe, Clint Eastwood, Audrey Hepburn, Robert Redford, Michelle Pfeiffer, Sean Penn, Oglala Sioux, Subcomandante Marcos, de zang van een merel, seringen, Polo van Ralph Lauren, groene olijven, L’armée des ombres, La légion, de geur van lijnolie, Compeed, Sven Nys, The last emperor, Anderlecht, Kate Blanchet, Bobby Kennedy, Japan(the band), bananen, Tinkelbel...

    Foto
    Foto
    Foto
    NO PAIN NO GAIN
    Believe in yourself!
    31-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De avonturen van Kjell en Dré in Indoorland...
    Twee verkouden lopers besloten dan toch maar om vandaag naar Gent te trekken. We hadden tenslotte niets te verliezen. Kjell zou sowieso een persoonlijk record lopen (het was zijn eerste 800) en ik heb het Belgisch record al op zak. Bij Hilde op school was het restaurantdag en ze moest daar helpen met opdienen. Daarom namen we zowel Moon als Noah mee. Ze hebben naar eigen zeggen een geweldige dag in de topsporthal gehad. Toen hij daarnet ging slapen zei Noah nog: 'het was een leuke dag en de hotdogs waren heel lekker'. Toen we aankwamen in Gent was het eerste dat we hoorden dat er reeds een half uur vertraging was. Op zich geen probleem zolang je maar op de hoogte wordt gehouden. Ik moet zeggen dat vandaag de organisatie, in handen van Eendracht Aalst, picobello was. We begonnen dus onze opwarming met een half uurtje vertraging en zonder stress. In de catacomben kwamen we de 800m-masters één voor één tegen. Kjell maakte later de leuke opmerking: 'onder masters zijn jullie allemaal copains'. Bij de seniors is dat blijkbaar helemaal anders. We hadden ongeveer dezelfde tijd opgegeven en onze innerlijke smeekbedes werden aanhoord. We zaten beide in de vierde reeks, samen met een aantal betere masters en enkele junioren.Ik vond elf vertrekkers wel veel voor een indoorwedstrijd, want dan riskeer je ingesloten te worden. Mijn vrees werd later bewaarheid. Ik vertrok vanuit baan twee en Kjell vanuit de veel betere baan vijf. Na de bocht mag je naar binnen komen en dat is gemakkelijker vanuit een buitenbaan. (Zeker indoor!) Michel Brusten, een Franstalige master vertrok op kop en kwam aan de 200 door in 28-29 seconden. Dat vond Kjell te traag en hij trok naar de kop. Ik zat toen ingesloten en aan de 300m brulde ik zelfs naar de lopers rond en voor mij dat ze moesten doorgaan of me doorlaten. Ik voelde dat ik goede benen had en was totaal gefrustreerd dat ik niet achter Kjell zat. Ik kon gewoon niet door. Grrrrr... In de derde ronde kwam er dan toch versnippering. Een senior van RCGent ging als een raket op zoek naar Kjell die op een bepaald ogenblik wel meer dan twintig meter voorsprong had op de rest. Een Gentse junior deed hetzelfde en ik zette me achter hem. Toen we aan de bel van de laatste ronde kwamen trok ik zelf door. Redden wat er te redden valt was toen het enige dat door mijn hoofd schoot. Ik liet de junior ter plaatse en ging meter per meter naar Kjell toe. Hij was voor mij het ideale mikpunt. Het feit dat ik terrein goedmaakte zorgde voor extra adrenaline en bij het uitkomen van de laatste bocht ging ik over Kjell die by the way zo galant was om de binnenbaan voor mij vrij te maken. Ik spurtte door tot op de meet maar strandde toch op drie tienden van mijn record, 2.02.55. Kjell werd na mij nog derde in 2.03.72. Zonder het insluitincident had er zeker een nieuw BR ingezeten. Na de wedstrijd begonnen we allebei hevig te hoesten. Vooral Kjell had enorme hoestbuien. Ook Nathalie, An en Dirk waren in Gent aanwezig maar enkel An was gekomen om te lopen. (200m) An heeft onze wedstrijd gefilmd en zal het op de site van RAM plaatsen. Ik ben benieuwd want ik heb mezelf nog nooit zien lopen.



































    31-01-2009 om 21:56 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    30-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De grens bereikt?
    In het tijdschrift 'New Scientist' staat een artikel waarin wordt gesteld dat er weldra een einde zal komen aan de records in de atletiek. Volgens de Amerikaanse professor Mark Denny komen we op een gegeven moment inderdaad bij een minimale tijd die door een mens niet meer kan worden verbeterd. Hij bestudeerde gegevens van paarden, greyhounds en menselijke atleten sinds 1920 en stopte die allemaal in een wiskundig model. Hij besluit daaruit dat bvb het huidige record van Usain Bolt op de 100m met nog slechts 0,21 seconden kan worden verbeterd. Ook vrouwelijke atleten zitten dicht bij hun punt waarbij het haast niet meer beter kan. Het record van Paula Radcliffe op de marathon kan volgens hem nog met 2 minuten en 44 seconden worden verbeterd en dan hebben we de grens bereikt van wat met een menselijk lichaam mogelijk is. Het spreekt vanzelf dat dit een controversieel onderzoek is en dat niet iedereen de conclusies van het onderzoek zal aanvaarden. Zeker de atleten niet want net het geloof dat records nog kunnen worden gebroken zorgt voor de nodige motivatie bij de wereldtoppers maar ook bij andere atleten. Morgen zak ik naar Gent af met de ambitie om een goede tijd neer te zetten. Met mijn gezondheidsproblemen van de laatste week zal dat misschien niet lukken maar Kjell en ik gaan er morgen simpelweg voor. Het is een gewone meeting en eigenlijk mag alles maar moet er niks. We zien wel! Vanavond stond er voor ons beide dus maar een lichte training op het menu. Op de ijskoude vlakte van de Nekker moesten we maar een vijfentwintig minuten opwarmen, vier versnellingen lopen en één 300 bollen. Dat bollen was wel echt doorgaan want Kjell had zijn spikes aangetrokken en ondanks het feit dat ik op mijn pantoffels liep wilde ik niet onderdoen voor hem. Daarvoor moest ik er op het einde nog wel een stevige spurt uit persen. Sarah was voor het eerst na haar examens weer present en hield het wijselijk bij een duurloop. Voor Ewoud, Kim en haar vriend Joost die zich vandaag lid maakte van RAM (slimme jongen!) werd het een stevige training. Drie tweehonderden gevolgd door drie driehonderden en drie vierhonderden met weinig recuperatie. Moordend maar ik hou wel van zo'n beulenwerk en had wel spijt dat ik zo'n leuke training van op de zijlijn moest volgen. Zondag trekken we naar Ekeren waar Moon de cross zal meelopen bij de pupillen. Vorig jaar was Ekeren zijn laatste voorbereiding op het PK. Dat was hem supergoed bekomen want op dat PK miste hij de titel maar nipt. Hopelijk zijn we wel op tijd om Sven Nys vooruit te schreeuwen.

    30-01-2009 om 23:34 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.To run or not to run...
    Twijfels alom. Zaterdag lopen of niet lopen? That's the question. Ik voel me een tikkeltje gezonder dan gisteren maar zeggen dat ik me goed voel is overdreven. Ik hoest nog steeds en de ontsteking op mijn sinussen bezorgt me slechte nachten. Daarenboven heb ik plots kniepijn. Ik had vandaag het bezoek van een Italiaans fotograaf, Gianni Basso, geen familie van Marino, en daardoor kon ik dez middag niet gaan duurlopen. Spijtig want er scheen een lekker zonnetje. Daardoor moest ik vanavond nog mijn loopplunje aantrekken. Ik had thuis echter nog zoveel kleine dingen te doen dat ik maar rond tien voor tien aan mijn duurloop in het park van Machelen kon beginnen. Ik verkoos om, ondanks het late uur, toch nog naar ginder te rijden. Het is er nog altijd veiliger dan op straat en ik hou niet van het lopen op asvalt. Het vroor al min twee graden toen ik er aankwam en de ondergrond voelde keihard aan. Na een kwartier begon ik pijn te krijgen aan de zijkant van mijn rechterknie. Het was een branderige pijn van een voor mij nog onbekend type. Ik zal morgen aan onze student kiné (Kjell) vragen wat dat kan zijn. Mondeling examen heet zoiets, hahaha. Het positieve nieuws is dat ik een half uur heb gelopen en geen enkele keer heb gehoest en dat ondanks de kou. Morgenavond zal ik de knoop moeten doorhakken. To run or not to run, that's the question!

    29-01-2009 om 00:00 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Daar gaan we weer
    Tegen zondag zal er van de Belgische voornemens om als één blok naar het WK veldrijden af te zakken wellicht geen spaander meer overblijven. Bart Wellens vertelde in een interview dat hij niet achter Stybar zal aanrijden. Een tijdje geleden zei Albert dat hij liever Symunek zag winnen dan een andere Belg. Na de wedstrijd van vorig WE in Milaan zag ik een ontspannen Lars Boom verklaren dat 'die Belgen toch tegen elkaar gingen rijden'. Hij heeft nog gelijk ook, begot. Ik vind Lars Boom trouwens een supertoffe kerel en als het van mij afhangt mag hij opnieuw wereldkampioen worden. Als Sven Nys niet wint natuurlijk... Je zal maar bonscoach zijn van zo'n bende ongeregeld. Iedereen weet toch dat de enige die Lars Boom kan kloppen Sven Nys is. Dan moet je als bondscoach de hele ploeg onder druk zetten en ze allemaal voor hem laten rijden. En wie dat niet accepteert, die laat je toch gewoon thuis. En wie zich tijdens de wedstrijd niet aan de afspraken houdt mag de volgende wereldbekerwedstrijden ook thuis blijven. Als het van mij afhing kijken Bart en Niels alvast naar het WK op TV. Maar ik ben geen bondscoach natuurlijk. Mijn duurloop heb ik vandaag zoals gewoonlijk in het park van Machelen gedaan. Crista, mijn bij Roba lopende collega was meegereden en liep er ook haar rondjes. Het was een hele tijd geleden dat ze nog in Machelen had gelopen en dus was een korte babbel met Yvonne op zijn plaats. Yvonne is de lieve dame met de Golden Retriever die ik er elke dag op mijn pad kruis. Ik had aanvankelijk zware benen maar liep toch vrij soepel mijn rondjes aan een gemiddelde van 13 per uur. Ondanks de verkoudheid en beginnende bronchitis moest ik tijdens het lopen practisch niet hoesten. De rest van de dag voelde ik me echter verre van lekker. Ik heb nog drie dagen om beter te worden. Vanavond gaf ik training op de Nekker. Terwijl Bruno de loopgroep voor korte oefeningen onder handen nam plaatste ik kegeltjes in de heuvelzone. Het resulteerde in een parcours bestaande uit twee lussen met in totaal vier heuveltjes. Bruno kwam met de groep naar de start. Teneinde iedereen te motiveren om door te lopen en niet al babbelend te joggen had ik ook aflossingsstokken meegenomen. We verdeelden de veertien in drie teams. Twee van vijf en eentje van vier. Vermits Jo en Moon bijna hadden gesmeekt om samen te mogen lopen en we maar voor één keer hadde toegegeven bestond hun groep maar uit vier lopers en zowel Moon als Jo zouden elk één ronde meer moeten lopen. Ik zag wel dat Eline ook graag bij haar twee makkers wilde lopen maar dat zou van het goede teveel zijn geweest. (Drie klasbakken in één ploeg?) De wedstrijd bestond dus uit een aflossing waarbij elke loper twee toertjes liep vooraleer de stok door te geven. Het werd een geweldige training met een enorme inzet van iedereen. De ploeg met Jo en Moon won met een straat voorsprong: anderhalve minuut op de tweede ploeg en meer dan twee minuten op de derde. De tweede wedstrijd werd dus een race met handicaps. De derde kreeg Twee minuten en de tweede één minuut voorsprong op de winnaar van de eerste race. Er stond echter weer geen maat op de ploeg van Moon en Jo. Op de echte competitielopertjes na was een tweede reeks er voor allen teveel aan. De beteren konden eigenlijk bij wijze van spreken nog een derde race lopen terwijl anderen dan weer moeite hadden om de heuveltjes nog op te geraken. Toch moeten zo'n trainingen ook voor die atleetjes kunnen, vind ik. De bedoeling is toch dat ze allemaal sterker uit de winter komen. Ik hoorde in tegenstelling tot andere weken vandaag trouwens niemand zagen of zeggen dat het te zwaar was. Integendeel, iedereen had het superfijn gevonden. Waar een beetje competitiegeest al niet goed voor is...

    28-01-2009 om 21:09 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoesten en puffen...
    Nadat ik vanmorgen de kinderen op school had gedropt ging ik op bezoek bij dokter Paul, mijn huisarts. Ik sukkel aan een tijdje met een lichte verkoudheid maar sinds dit WE lijkt het ernstiger te worden en gisterenavond hoestte ik zoveel dat ik in bed zelfs al zittend in slaap ben gevallen. Paul 's diagnose was dat er wat vocht op mijn longen zit. Ik moet dus puffen en ik hoop dat ik tegen het einde van de week genoeg genezen ben om te kunnen deelnemen aan de indoormeeting in Gent. Kjell en ik kijken er al een hele tijd naar uit en het zou spijtig zijn om op het laatste ogenblik forfait te moeten geven. Vanavond was het Nekkertraining en Magda liet Jasper, Kjell en ik 200en lopen. Kim daarentegen moest maar liefst acht 500en lopen. Dat is, twee dagen na een cross, een heel zware training en ik zag wel dat ze diep moest gaan. Maar je weet wat sommigen zeggen, Kim? No pain, no gain! Onze 200en vielen best mee want we kregen telkens 200 m joggen om te recupereren. Jasper en ik moesten er acht lopen en Kjell maar liefst twaalf. Ik liep ze alle acht op kop en kon ondanks mijn rugpijn mijn foulée goed trekken. De eerst zeven liep ik aan een gemiddelde van 30 seconden en de laatste trok ik extra door en eindigde in een goede 27. Na de training trok ik naar Peter. Hij behandelde niet enkel mijn rug, waar voornamelijk de aanhechtingsspieren van het bekken heel strak en stijf waren, maar ook mijn borstkas en mijn nek. Overmorgen ben ik een herboren mens. Op haar blog heeft Els Lens het over een artikel dat ze las. Het betreft een stukje over de TV-uitzending 'Eeuwige roem'. Daarin moeten vroegere sportvedetten het tegen elkaar opnemen. Onder hen zitten twee loopsters, Marleen Renders en de (volgens het artikel) onbekende Betty Vansteenbroek. Hoe durven ze in godsnaam zo te spreken over Betty. Een tijdje geleden zocht ik via Google info en beeld over haar maar zoals Els het ook stelt, haar gloriejaren situeren zich begin jaren tachtig en dus vind je amper iets op het net. Nochtans was Betty een fantastische loopster. Ze had nog een hele carrière voor de boeg maar besloot er op nog jonge leeftijd mee te kappen om een gezin te stichten. Ondanks twee korte come-backs wijst alles erop dat ze daar nooit spijt van heeft gehad. Ik ga beslist eens kijken naar die uitzending en ben benieuwd of ik het meisje dat ik bewonderde in het begin van de jaren tachtig ga herkennen in de ondertussen 46-jarige vrouw. Mijn ogen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, hahaha...

    27-01-2009 om 23:26 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het is geen veldrijden, hé!
    Slecht slapen is op mijn respectabele leeftijd al voldoende om een slechte dag te hebben. Deze middag moest ik drie kwartier duurlopen in Machelen en dat ging maar moeizaam. Ik liep hetzelfde tempo als anders, alleen deed het veel meer pijn dan anders en was er van soepelheid niet veel sprake. Morgen kan ik na de training op de Nekker naar Peter en weet ik of het opnieuw mijn rug is die tegenwerkt. Ik was vandaag ook mijn I-pod thuis vergeten en dat viel serieus tegen. Ongelooflijk toch hoe snel je iets gewoon wordt. Anderzijds heb ik vandaag wel gemerkt dat je zonder muziek wel meer zit na te denken. Met muziek ben je gewoon elders, weg! Op de website van Sparta Bornem vond ik enkele beelden van de start bij de pupillen jongens. Ik stond achter Moon bij de start en heb dus geen beelden van de eerste rechte lijn kunnen maken. Je ziet dat hij een uitstekende start nam en dat moet hij ook de volgende wedstrijden maar doen. Meteen voluit spurten naar de kop van het pak. Reken daarbij ook nog een conditie die de komende weken alleen maar crescendo zal gaan en je weet dat ze tijdens de volgende crossen met Moon zullen moeten rekening houden. Een goede start is trouwens net als bij de groten van essentieel belang. Doorgaans worden de posities meteen ingenomen en wie niet van bij de start mee is kan het doorgaans dan al vergeten. Het is geen veldrijden, hé...



    26-01-2009 om 23:25 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag loopdag!
    Vandaag was het weer eens zo'n echte zondag loopdag. Voor de middag zelf gaan trainen in het Vrijbroekpark en na de middag naar de cross. Vanochtend rinkelde mijn wekker om zeven uur. Ik moet minstens twee uur voor een zware training kunnen eten wil ik geen last hebben van de maag. Enkele bananen en een kop koffie later legde ik me nog wat te rusten in de zetel tot de kinderen, Noah op kop, opstonden. Ik maakte hun ontbijt klaar en kleedde me aan. Tegen negen uur was ik in het park. Het had wat gevroren en tijdens mijn opwarmingsronde ondervond ik aan den lijve dat het gevaarlijk glad was. Ik bleef gelukkig overeind maar het had niet veel gescheeld of ik was met een dikke blauwe plek naar Bornem afgezakt. Na de opwarming, het stretchen en de versnellingen kwam het echte werk. Twee keer 1000m met vijf minuten recuperatie tussen. Dat is de traditionele test die Magda ons af en toe laat lopen om te zien hoe het echt gesteld is met onze conditie. (Ik denk tenminste dat het zo is.) Normaal loop ik die in gezelschap en is het voor mij heel simpel: meegaan met Kjell en niet lossen! Vandaag moest ik er alleen tegenaan en ik vertrok veel te snel. Ik had het al rap door maar het was te laat. Ik moest wel doorgaan. De laatste 200m waren verscrikkelijk. Niettemin liep ik een goede tijd: 2.51. Vijf minuten loslopen en rusten later begon ik aan de tweede kilometer. Ik voelde meteen al verzuring opkomen. Ik was nochtans wat voorzichtiger gestart maar aan de hondenweide draaide het al vierkantig. Bij het opdraaien naar de laatste rechte lijn dacht ik dat ik ging doodvallen. Doorbijten was de boodschap en op het einde deed ik nog een poging tot spurten maar meer dan een kleine versnelling zat er niet meer in. Mijn chrono: 2.55. Ook niet slecht natuurlijk maar ik had toch beter verwacht. Patrick was de enige die ook nog was komen opdagen en samen met hem liep ik nog een halve ronde uit. Daarna snelde ik naar huis en maakten Moon en ik ons klaar voor Bornem. Het had voor Moon iets van een come-back want zijn laatste wedstrijd was zes weken geleden. Tijdens de kerstvakantie had hij door een bronchitis forfait moeten laten voor Grimbergen. De ziekte bleef zo lang in zijn lichaam zitten dat hij er op training nog steeds last van heeft. Ik verwachtte vandaag dan ook geen knalprestatie. Een top-tienplaats was voor mij een uitstekende uitslag maar hij deed veel beter dan dat. Moon ging van in de start mee met de eersten, moest halfweg de eerste ronde vooraan de rol wel lossen maar kon zich handhaven. Enkel Sven, die vandaag mijn en Moon's raad duidelijk opvolgde kwam nog aandringen maar op Moon's eindschot stond geen maat. Een vierde plaats op een parcours dat hem niet echt lag is een heel mooie uitslag. De RAM-brigade presteerde trouwens goed in de breedte. Martha werd vierde bij de benjamins, Eline zevende bij de Miniemen, Kim vijfde senior en Kjell eveneens maar dan bij de mannen natuurlijk, hahaha. Gezien zijn problemen met de luchtwegen (hij hoestte na de wedstrijd zowat zijn longen uit) eveneens een prachtige uitslag. Het enige podium van de dag kwam van Jo die zijn huzarenstukje van enkele weken geleden overdeed. Hij was vandaag heel diep moeten gaan maar de beloning was het wel waard. Na hun wedstrijden trokken onze bengels nog naar de speeltuin om er de hindernissentorens onveilig te maken. Ook dat hoort bij de cross op zondag.





















































    25-01-2009 om 21:55 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)


    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben André Lafère, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Drettiboy.
    Ik ben een man en woon in Eppegem (België) en mijn beroep is Hoofdredacteur bij Feeling Wonen.
    Ik ben geboren op 17/05/1959 en ben nu dus 64 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Geschiedenis (Eerste imperium), Tekenen, Lopen, muziek, westerns, fotografie, tuinieren....
    Coach: Magda Ilands Kiné:Peter Derijck en Steven Gillisjans Sportdokter:Renaat Huysmans Dokter:Paul Tassenoy

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Volgende wedstrijd: zondag 14 februari - BK Indoor 4x200m met RAM-mastersteam.
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Eline Van Den Brande
  • Regionale atletiekverenigingen Mechelen
  • Vlaamse Atletiekliga
  • Atletiekmasters
  • Kjell De Hondt
  • Mijn palmares
  • Els Lens
  • Mijn fotoalbum
  • Moon

    Foto

    Archief per week
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 29/11-05/12 -0001

    Laatste commentaren
  • TGKV (clarisonic promotional code)
        op WK-dag 4-31 juli-
  • aan magda (Tamara)
        op NO PAIN NO GAIN
  • Wat een seizoen! (Corinne DEbaets)
        op 2009-2010: een overzicht!
  • typisch (els lens)
        op 2009-2010: een overzicht!
  • Nou moe ! (els lens)
        op 2009-2010: een overzicht!
  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    André wordt wereldkampioen in Lahti Finland op 2 augustus 2009
  • Klik hier voor het filmpje van de finale!

  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs