Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • 2009-2010: een overzicht!
  • Moon op se AWE-cross
  • Noah op de AWE-cross
  • Beelden Leest
    Goud op de 800m bij de M50 op het WK in Lahti op 2 augustus 2009: 2.00.99
    Foto
    Foto
    Foto
    Rondvraag / Poll
    Wie is de grootste Belgische atleet aller tijden?
    Miel Puttemans
    Gaston Roelants
    Ivo Van Damme
    Roger Moens
    Ronald Desruelles
    Cédric Van Branteghem
    Patrick Stevens
    Mohammed Mourhit
    William Van Dijck
    Eddy Annys
    Alfons Brijdenbach
    Jacques Borlée
    Christophe Impens
    Vincent Rousseau
    Alex Hagelsteens
    Leon Schots
    Karel Lismont
    Jo Van Daele
    Bekijk resultaat

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    My favourites 

    Ziyi Zhang, Arno, Frank Sinatra, Kristin Scott Thomas, de maan, Carly Simon, Marlo Brando, Halle Berry, Peter Pan, Miles Davis, Catherine Deneuve, konfituur, Emma De Caunes, Massive Attack, Maria Callas, de Smurfen, Edith Piaf, Burt Bacharach, Sarah Vaughan, Johan en Pirrewiet, Duffy, VDB, Gong Li, The Doors, Baudelaire, Kerstmis, Hubert Lampo, Kreta, Max Ernst, Martini Bianco, Parijs, Killing Joke, pasta, Diana Krall, bananen, Four Roses, Joan Chen, Charles Trenet, Selah Sue, Juan Lozano, Magda Ilands,  Montgomery Clift, Deadwood, Puccini, Citroën, Gary Numan,  INXS, Fad Gadget, Memoirs of a geisha, meiklokjes, Melody Gardot, druiven, Retsina, Astrud Gilberto, Napoleon, Julie London, Bob Dylan, Sinterklaas, Freddy Maertens, AA-drank, Boris Vian, The curious case of Benjamin Button, Picasso, Bryan Ferry,  Dusty Springfield, The Stooges, Grace Jones, Chocolat (de film), The Searchers, Jeanne Moreau, Nikon, Vivien Leigh, Moby, Le grand Meaulnes, Natalie Portman, Père Lachaise, Norah Jones, Colnago, Jeff Buckley, de zomer, Françoise Hardy, de zee, The House of Pain, Sting, Expo ’58, de Panton Chair, de mus, Jamie Cullum, (they long to be) close to you, Sebastian Coe, Johnny Depp, Veerle Dejaeghere, Crazy Horse, zwart, de F-4 Phantom, Asics, Queen Padmé, Folegandros, Iggy Pop, Audrey Tautou, de roodborst, Oostduinkerke, Peyo, Pierre Alechinsky, Serge Gainsbourg, Toots Thielemans, Cate Blanchett, George Harrison, I only have eyes for you, The Cotton Club, Ava Gardner, Juliette Binoche, Louis De Funès, Pearl Jam, Trijntje Oosterhuis, La promesse de l’aube, Kim Gevaert, Riuichi Sakamoto, Pierrot La Lune, Robin Wright Penn, Het Leugenpaleis,  The USS Entreprise, Buck Danny, Gene Vincent, Lena Horne, Westerns, The Stooges, Sophie Marceau, Les Invalides, Georges Brassens, Austerlitz, Ernesto Che Guevara, Marilyn Monroe, Clint Eastwood, Audrey Hepburn, Robert Redford, Michelle Pfeiffer, Sean Penn, Oglala Sioux, Subcomandante Marcos, de zang van een merel, seringen, Polo van Ralph Lauren, groene olijven, L’armée des ombres, La légion, de geur van lijnolie, Compeed, Sven Nys, The last emperor, Anderlecht, Kate Blanchet, Bobby Kennedy, Japan(the band), bananen, Tinkelbel...

    Foto
    Foto
    Foto
    NO PAIN NO GAIN
    Believe in yourself!
    06-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zieginds komt de stoomboot...
    Vanochtend pikte ik Kim op en trokken we naar Hazewinkel waar we om tien uur hadden afgesproken met Kjell, Ewoud en Magda. Ik kende die buurt nog wel van toen ik fietste maar had er nog nooit zelf gelopen. Onze opwarming deden we op een mooi pad in dolomietgrind. Er stonden wel wat plassen en Kjell en ik vonden het nodig om bij elk obstakel onze veerkracht uit te testen. het moet een schoon zicht geweest zijn. Met twee synchroon over de plassen zweven, het heeft wat van waterballet maar bon... Na de lenigheidsoefeningen en de versnellingen moesten we van Magda onze spikes aantrekken. Ewoud had zijn spikes niet bij en moest de training op zijn gewone loopschoenen afwerken. Magda had het parcours dat zo'n 830m bedraagt verkend en vond het vooral in de bochten te gevaarlijk. We vertrokken! Kjell op kop en ik in zijn zog, net alsof het een pistetraining betrof. Het eerste stuk liet dat perfect toe want dat lag mooi vlak en droog. Na 200m draai je echter naar rechts en wordt het pas zwaar. Een smal en zigzaggend op en neergaand pad vol modderstroken werd ons deel. Ik volgde vlot maar liet na de tweede bocht toch enkele meters tussen Kjell en ik, kwestie van te zien waar ik mijn voeten moest en kon zetten. Op zo'n parcours mag je niet te veel denken en eigenlijk ga je gewoon overal door. We kwamen bij Magda die op het vlakke wegje stond uit in 2.21. 'Oei', zei Kjell, 'da's te snel'. Hij wist uit ervaring dat zo'n snelheid geen tien keer kon worden herhaald. Hij moest er inderdaad tien doen met een tweehonderd metertjes joggen tussen. Kim moest er zes doen en tussendoor ook telkens 200m joggen. Ewoud en ik slechts vier maar met 200m stappen tussen. Uiteraard moesten de onze sneller dan die van de afstandslopers. Ewoud en ik vertrokken voor onze tweede en ik voelde meteen dat hij terrein verloor door de aard van het parcours. Door die modder en de plassen klieven doe je beter met je spikes aan. Ik vond het wel leuk om mijn crosspikes te kunnen bovenhalen want die lijken na drie jaar nog steeds vers uit de winkel te komen. (Na vandaag is dat dus niet meer zo en gelukkig maar!) De enige cross die ik jaarlijks loop is die van Kapelle en die bestellen altijd goed weer, dus... Mijn tweede run ging goed maar ik had de indruk dat ik door het wegvallen van mijn haas een stuk trager ging. Mijn benen deden al pijn en ik verwachtte een teleurstellende chrono. Maar nu kwam de vlakke droge strook op het einde en ik had nog genoeg 'jus' om die voluit te blijven nemen. Ik kwam uit in 2.18. Super gewoon! Ewoud volgde op een kleine afstand maar je moet rekenen dat hij op zijn sloefen in elke bocht een paar seconden verspeelde. Bij mijn derde en vooral de vierde run had ik soms het gevoel dat ik volledig ging stilvallen en ik verwachtte dan ook telkens een tegenvallende tijd. Maar kijk, twee maal 2.22. Mijn goede benen van gisteren waren er nog steeds. Morgen mag ik wel rusten en uiteindelijk is het voor mij wel nuttig om af en toe twee zware trainingen achter elkaar te programmeren met het ook op het WK in Finland van volgend jaar. Daar moet ik drie 800en lopen op vier dagen. Ik heb dat nog nooit gedaan en zal daar nog de juiste trainingen voor moeten inlassen. Magda weet echter héél goed waar ze mee bezig is en heeft waarschijnlijk bewust geopteerd om nu reeds zo'n training te voorzien. Toen Kim en Kjell hun reeks hadden afgewerkt liepen we samen nog wat los en vertrokken we weer naar huis. Deze namiddag wordt het boodschappen doen en daarna Moon helpen bouwen met het megabangelijk legoblokjespolitiekantoor dat de Sint vannacht heeft gebracht. Ook 'Coco' de papegaai die Noah heeft gekregen moet nog worden afgericht. Héhé, ook daar dienen papa's voor!



    06-12-2008 om 13:46 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    05-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Speed!
    Vanavond was het snelheidstraining op de Nekker. Ik speelde eerst voor Sinterklaas en deelde Asics-mutsen uit aan mijn loopgroepje. Vanaf nu geen koude of rode oortjes meer en zo zijn we (na de vesten) nog meer uniform uitgerust. Na de opwarming, het stretchen en de versnellingen konden we er aan beginnen. Alleen Jasper hield zich afzijdig en beperkte zich tot een duurloopje, versnellingen en één 300 (in 42 seconden). Hij loopt zondag de korte cross in Bouchout (of zo). Voor Kim, Sarah, Ewoud, Kjell en ik werden het 150en. Vijftig meter inlopen en 100m spurten. Ik was benieuwd want vorige week had ik mijn snelheidstraining moeten onderbreken wegens een opkomende kramp. Al na de eerste spurt wist ik het: mijn benen waren vandaag gewoon super. Ik nam de tien 150en voor mijn rekening door telkens op kop te lopen. Onze chrono's waren uitstekend: telkens 13 seconden en de laatste in 11. Door Magda handgeklokt vanaf het moment dat we versnellen, twee factoren die waarschijnlijk voor enige correctie vatbaar zijn. Al bij al een uitstekende test. Ik heb aan snelheid niets ingeboet. In vergelijking met andere winters ben ik goed bezig en blijf ik voorlopig gespaard van ziektes. (Hout vasthouden!) Ik vrees alleen voor morgen. Doorgaans ben ik heel stijf daags na een snelheidstraining maar elke zaterdag is in principe mijn rustdag en dan kan het zo geen kwaad. Uitzonderlijk ga ik morgen echter mee naar Hazewinkel ipv zondagochtend naar Mechelen te trekken. Het wordt daar een zware moddertraining want Magda heeft ons gezegd dat we onze crossspikes moeten aantrekken. Ik ben benieuwd.

    05-12-2008 om 00:00 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Machelen by night!
    Donderdagavond in het park van Machelen. Drie kwartier lang lopen Kim en ik op het zeshonderd meter lange parcours van het park. Al pratend vliegt de tijd natuurlijk. Voor allebei is het de ideale duurloop. Kim loopt waarschijnlijk iets sneller dan haar normaal duurlooptempo en ik wat trager, wat beter is voor een halve-fondloper. Na het lopen komt het stretchen. Dat gebeurt doorgaans aan het standbeeld. Wie duikt daar plots uit het donker op? Magda, onze coach. We wisten wel dat ze in de buurt was want ze geeft ook training in Machelen, o.a. op donderdagavond. 'Awel, ken jij geen mensen meer?' , riep ik. Ze had ons in het donker gewoon niet zien staan met onze nieuwe zwarte asics uitrustingen. Samen met Magda liepen we nog een tiental minuten door het park. Daarna vergezelden we haar naar de piste waar ze ons wat uitleg gaf over de club en hun manier van werken. Het grappige was dat daar enkele mensen zitten die ik ken. Eén van hen kwam zelfs vragen of we interesse hadden in de club van Machelen. Ik heb eens gelachen. De rest van de avond bracht ik met mijn collega's van Feeling Wonen door in een uitstekend aziatisch restaurant achter de grote markt. Een schitterende keuze bleek het te zijn. Het decor was sober en de baas een soort confuciusachtige figuur met heel veel humor. De spijzen waren daarenboven overheerlijk. Een aanrader. Ik was rond de twaalven thuis maar kon niet meteen gaan slapen. Kim heeft me haar boek 'Ik, Sven Nys' geleend. Ik bladerde naar het begin en was meteen verloren. Rond twee uur deed ik alle lichten uit... en om zes uur ging de wekker.

    04-12-2008 om 00:00 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back to Malinas...
    De zon scheen vandaag warempel een beetje. Niet te fel en ideaal dus voor buitenopnames. ik trok dan ook iets na de middag naar Mechelen voor de laatste shots met het oog op onze reportage in het januarinummer van Feeling Wonen. Na het fotograferen snelde ik nog naar het Vrijbroekpark voor een korte duurloop. Ik liep er een half uurtje rustig los, stretchte en deed mijn versnellingen. Daarna ging het huiswaarts en na het avondeten vertrokken we naar de Nekker voor de woensdagtraining. Bruno is ziek en ik had hem om een programma gevraagd. Hij mailde me enkele ideeën en ik opteerde voor één ervan. Noah zat in de groep kleintjes die met Sarah trainen maar Moon zat natuurlijk bij de lopers die het met mij als trainer moesten doen. Zoals voorgesteld door Bruno oefenden we eerst op versnellingen. Ik had kegeltjes geplaatst om hen te doen begrijpen dat ze geleidelijk moeten versnellen. Tot vandaag waren versnellingen bij die mannekens pure sprints. Vandaag deden ze het uitstekend. Mits nog enkele herhalingen volgende trainingen zullen ze dat vrij snel onder de knie hebben. Tweede oefening werd een parcours van zo'n 300m lang, afgetekend door kegels, met een heuvel en een zestal hordes (per 2)verdeeld over de hele afstand. Ze liepen in twee groepjes. Terwijl de ene groep liep kon de andere dus rusten. Ik liet ze drie keer drie toertjes lopen. Ik wilde ze daarna ook nog twee keer twee toertjes laten lopen maar daar hadden we geen tijd meer voor. Ook hier ging het perfect. (Ik liet ze niet samen vertrekken maar met een vijftiental meter tussen.) Aanvankelijk zagen we vooral in de groep van Moon en Eline een beetje concurrentie maar doorgaans werd er goed op het tempo gelet. Jo en ik grapten over het feit dat wanneer Eline op kop liep, ze gedurig achteruit keek om te zien waar Moon bleef en Moon keek steeds achteruit naar Eline wanneer hij op kop liep. Ik zei tegen Jo: 'dat zal wat geven als die twee later getrouwd zullen zijn, hahaha.' Er werd snel maar niet té snel gelopen. En belangrijk detail, de laatste serie was bij iedereen ongeveer even snel als de eerste. Goed getraind, jongens en meisjes.



    03-12-2008 om 22:56 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Merci Jasper.
    We waren op tijd terug van de zee en ik besloot om toch nog te gaan trainen op de Nekker. Het heeft me goed gedaan om in de wind en de regen door diepe inspanningen het verdriet en de emoties even weg te spoelen. Op het programma stonden vandaag 400en. Voor Kjell weer een serieus aantal en het was duidelijk dat hij de Cross-Cup nog niet helemaal had verteerd. Ik heb hem nog nooit zo kapot gezien na een training. Ook Kim en Sarah deden 400en en ik had het geluk om mijn series samen met Jasper te kunnen doen. Er stond een stevige wind en ik had vandaag duidelijk teveel aan de koffie gezeten. (Het heet niet voor niets koffietafel!) Jasper liep de drie series van telkens twee 400en (met 100m joggen tussen) op kop. Ik voelde me vandaag niet in staat om op kop te lopen. De traagste liepen we in 1.07 en de snelste (laatste) in 1.04. Goed genoeg in zo'n weersomstandigheden. Morgen wordt het een korte duurloop en donderdag een recuperatieduurloop van een 45 minuten.

    02-12-2008 om 23:46 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vaarwel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag hebben we in familiekring afscheid genomen van Louise Graser, mijn oma en meter. De kleine kerkdienst was bijzonder mooi. De jonge en moderne pastoor heeft ons een prachtig afscheid aan Bobonne geschonken. Een sobere plechtigheid in een serene maar tegelijk losse sfeer omdat hij ons allen op een gegeven ogenblik uitnodigde om met hem in een kring rond de kist te komen staan. We hadden vanaf dat ogenblik het gevoel dat we niet alleen stonden met ons verdriet. Het heeft de band tussen alle aanwezigen nog vergroot en voor de laatste keer was bobonne onder ons. Ik heb mijn korte boodschap aan mijn meter mogen voorlezen, in het frans want met haar sprak ik altijd frans, en de kinderen mochten hun eigen bloemstukje op de kist plaatsen. De pastoor deed ongelooflijk zijn best naar de kinderen toe (in de kring stonden ze naast hem) en sprak hen meermaals aan om hen in voor hen begrijpbare taal uit te leggen wat hij ging doen. Het voorlezen van mijn tekst was mijn manier om afscheid te nemen. Het was naar haar dat ik mijn woorden richtte en op de ene of andere manier had ik het gevoel dat ze me kon horen.

    02-12-2008 om 23:36 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    01-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De 'buik' van Roeselare!
    Gisteren was er nog Hot News te rapen op het sportfront. Evelien won in het rope-skippen de Masterstitel in het verre Oudenaarde. Dat was minder ver dan Roeselare waar Kjell (haar boy-friend!) had zitten sterven op het parcours van de Cross-Cup. Toch was Kjell véél vroeger thuis. Bij de Rope-Skipping moet je blijkbaar een hele dag wachten op een uitslag. Waarschijnlijk een trucje om via de 'food & beverage' aan het nodige geld te geraken om de accomodatie te betalen. De accomodatie in Roeselare oogde groots maar was schandalig. Na de wedstrijden moesten de atleten zich eender waar omkleden want nergens was er echt plaats voorzien. Ik heb zelden zo'n chaos gezien. Wat wel in orde was waren de 'afgetrainde' terreinbewakers waar ik tijdens 'Kjell's wedstrijd verbaal mee in de klinch ging. 'Hé doarre, van de terrin weh'. Ik: 'wablief? Ik versta u niet?' En ik ging rustig verder over het voetbalveld. Toen stond ik oog in oog met de plaatselijke 'buik'. Die man begon te roepen dat ik van het veld af moest. Tja, dat was natuurlijk niet naar mijn goesting en ik antwoordde de man dat hij niet moest zeveren want dat zijn veldjes nog te schoon waren voor zo'n jeannettensport als voetbal. Hij werd vuurrood en toen dacht ik 'maak ik hem nu af? Waarom niet!' 'Zelfs de benjamins zouden de spelers van jullie eerste ploeg hebben naar huis gelopen.' Stout, ik weet het, maar ik ben allergisch aan mensen die denken dat voetbal de enige sport is. Wij weten natuurlijk beter. Gisteren liep Kim een wedstrijd Oriëntatielopen. Ze was gestart voor de fun maar tegen haar natuur in lopen kon ze natuurlijk niet. Dus ging ze er maar voor én won. Wat een madam! Ik trok deze middag naar het park van Machelen. Het regende lichtjes maar het hinderde me allerminst. Ik liep een goeie veertig minuten aan een gemiddelde van dertien per uur. In gedachten was ik mijn tekstje aan het opstellen die ik morgen tijdens de begrafenisplechtigheid van mijn oma ga voorlezen. Zo vloog de tijd. Terug op de redactie schreef ik snel mijn ideeën op en vanavond heb ik het uitgewerkt. Het wordt een mix van humor en emoties. Ik had vandaag echt goeie benen. Ik vraag me af of dat niet komt omdat ik gisteren na mijn ochtendtraining nog heel wat heen en weer heb gelopen in Roeselare. (Om te supporteren en om aan de boze opzichters te ontsnappen, hahaha...) Zo werd ik niet stram en stijf maar bleef ik eerder soepel. Wie zal het zeggen? Ik las daarnet dat de BVV interclub bij de seniors op 17 mei doorgaat. Dat is de dag van mijn vijftigste verjaardag. Ik hoop dat ik de 800m mag lopen. Het zou wat zijn om op de eerste dag bij de masters 50 reeds een Belgisch Record te lopen.Een mooi doel, niet?





    01-12-2008 om 22:43 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    30-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CrossCup Roeselare
    Gisteren was het voor mij op loopgebied een rustdag maar ik had toch stijve benen toen ik vanochtend aan mijn training begon. Ik had gisteren op de cross gedurig op en af zitten lopen en dat was er vandaag nog aan te voelen. Toen we gisteren in Raversijde naast Oostende toekwamen was het reeds goed donker. Het was er vooral heel koud en dus trokken Moon, Kjell en ik met een snelle tred naar de plaatselijke Wok-gelegenheid. Moon was onder de indruk van de Chinese wokvirtuoos met koksmuts. Vooral de hoge vlammen vond hij zeer cool. (Eerder warm vond ik, maar bon!) Terug thuis speelde hij nog wat op de Wii en keken Kjell en ik naar atletiekfoto's uit mijn archief. We kropen op tijd onder de wol want het zou al vroeg genoeg ochtend zijn. De wekker werd op zeven uur gezet want Kjell wilde nog wat studeren en ik wilde absoluut de foto's van gisteren bewerken in photoshop. Toen ik terugkwam van de bakker zat Moon al in de zetel op Kjell's Wii te spelen. Ik dacht dat hij lang ging uitslapen maar dat was vandaag blijkbaar niet mogelijk. Het was voor Moon allemaal te spannend. Ik moest vandaag dus alleen trainen. Een groot verschil met de gezellige zondagochtendtrainingen met de ganse groep in het Vrijbroekpark. Ik trok naar het kleine park en natuurgebied naast het domein van Prins Karel. Daar vond ik een soort driehoekig parcours dat ongeveer vijfhonderd meter lang was. Ik warmde zo'n twintig minuten op en koos een bank uit voor mijn lenigheidoefeningen. Het was ondertussen beginnen miezeren en een bank is dan nog net iets aangenamer dan de natte grond. Mijn training bestond uit 6 volledige rondes van 500m met telkens een 250m joggen tussen. Ik zocht bewust de verzuring op en ik moet toegeven dat ik die wel degelijk ben tegengekomen. De laatste 500 was er eentje van harken en trekken. Goed gewerkt, dacht ik en ik liep nog een kwartiertje uit. Na het middageten, een lekkere pastaschotel, vertrokken we naar Roeselare. De regen onderweg voorspelde niet veel goeds. Het parcours lag er inderdaad verschrikkelijk bij. De modder lag over het hele parcours en de lopers moesten op sommige plaatsen tot in de enkels door de plassen. Kjell kende geen superstart. Ik stond goed opgesteld om de start van nabij te kunnen volgen en zag hem wat weggedrumd worden door de lopers naast hem. De wedstrijd werd door Pieter Desmet gedomineerd én gewonnen. Achter hem woedde de strijd voor de EK-plaatsen maar het was ook vechten tegen de kou, het water en de diepe modder. Het regende ook opgaves. Moon en ik zagen zo Krijn Van Koolwijk totaal ontredderd en verkleumd voor onze neus uit de wedstrijd stappen. Kjell liep dapper de wedstrijd uit ondanks verschrikkelijke pijn in beide voeten. Hij werd uiteindelijk 34e en 8e belofte. Hij is er niet bij op het EK maar dat was wel ingecalculeerd. Drie jaar is hij nog belofte. Kjell timmert rustig aan de weg en stap voor stap wordt hij beter en sterker. Het opent perspectieven.



















    30-11-2008 om 00:00 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben André Lafère, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Drettiboy.
    Ik ben een man en woon in Eppegem (België) en mijn beroep is Hoofdredacteur bij Feeling Wonen.
    Ik ben geboren op 17/05/1959 en ben nu dus 64 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Geschiedenis (Eerste imperium), Tekenen, Lopen, muziek, westerns, fotografie, tuinieren....
    Coach: Magda Ilands Kiné:Peter Derijck en Steven Gillisjans Sportdokter:Renaat Huysmans Dokter:Paul Tassenoy

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Volgende wedstrijd: zondag 14 februari - BK Indoor 4x200m met RAM-mastersteam.
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Eline Van Den Brande
  • Regionale atletiekverenigingen Mechelen
  • Vlaamse Atletiekliga
  • Atletiekmasters
  • Kjell De Hondt
  • Mijn palmares
  • Els Lens
  • Mijn fotoalbum
  • Moon

    Foto

    Archief per week
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 29/11-05/12 -0001

    Laatste commentaren
  • TGKV (clarisonic promotional code)
        op WK-dag 4-31 juli-
  • aan magda (Tamara)
        op NO PAIN NO GAIN
  • Wat een seizoen! (Corinne DEbaets)
        op 2009-2010: een overzicht!
  • typisch (els lens)
        op 2009-2010: een overzicht!
  • Nou moe ! (els lens)
        op 2009-2010: een overzicht!
  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    André wordt wereldkampioen in Lahti Finland op 2 augustus 2009
  • Klik hier voor het filmpje van de finale!

  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs