Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • 2009-2010: een overzicht!
  • Moon op se AWE-cross
  • Noah op de AWE-cross
  • Beelden Leest
    Goud op de 800m bij de M50 op het WK in Lahti op 2 augustus 2009: 2.00.99
    Foto
    Foto
    Foto
    Rondvraag / Poll
    Wie is de grootste Belgische atleet aller tijden?
    Miel Puttemans
    Gaston Roelants
    Ivo Van Damme
    Roger Moens
    Ronald Desruelles
    Cédric Van Branteghem
    Patrick Stevens
    Mohammed Mourhit
    William Van Dijck
    Eddy Annys
    Alfons Brijdenbach
    Jacques Borlée
    Christophe Impens
    Vincent Rousseau
    Alex Hagelsteens
    Leon Schots
    Karel Lismont
    Jo Van Daele
    Bekijk resultaat

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    My favourites 

    Ziyi Zhang, Arno, Frank Sinatra, Kristin Scott Thomas, de maan, Carly Simon, Marlo Brando, Halle Berry, Peter Pan, Miles Davis, Catherine Deneuve, konfituur, Emma De Caunes, Massive Attack, Maria Callas, de Smurfen, Edith Piaf, Burt Bacharach, Sarah Vaughan, Johan en Pirrewiet, Duffy, VDB, Gong Li, The Doors, Baudelaire, Kerstmis, Hubert Lampo, Kreta, Max Ernst, Martini Bianco, Parijs, Killing Joke, pasta, Diana Krall, bananen, Four Roses, Joan Chen, Charles Trenet, Selah Sue, Juan Lozano, Magda Ilands,  Montgomery Clift, Deadwood, Puccini, Citroën, Gary Numan,  INXS, Fad Gadget, Memoirs of a geisha, meiklokjes, Melody Gardot, druiven, Retsina, Astrud Gilberto, Napoleon, Julie London, Bob Dylan, Sinterklaas, Freddy Maertens, AA-drank, Boris Vian, The curious case of Benjamin Button, Picasso, Bryan Ferry,  Dusty Springfield, The Stooges, Grace Jones, Chocolat (de film), The Searchers, Jeanne Moreau, Nikon, Vivien Leigh, Moby, Le grand Meaulnes, Natalie Portman, Père Lachaise, Norah Jones, Colnago, Jeff Buckley, de zomer, Françoise Hardy, de zee, The House of Pain, Sting, Expo ’58, de Panton Chair, de mus, Jamie Cullum, (they long to be) close to you, Sebastian Coe, Johnny Depp, Veerle Dejaeghere, Crazy Horse, zwart, de F-4 Phantom, Asics, Queen Padmé, Folegandros, Iggy Pop, Audrey Tautou, de roodborst, Oostduinkerke, Peyo, Pierre Alechinsky, Serge Gainsbourg, Toots Thielemans, Cate Blanchett, George Harrison, I only have eyes for you, The Cotton Club, Ava Gardner, Juliette Binoche, Louis De Funès, Pearl Jam, Trijntje Oosterhuis, La promesse de l’aube, Kim Gevaert, Riuichi Sakamoto, Pierrot La Lune, Robin Wright Penn, Het Leugenpaleis,  The USS Entreprise, Buck Danny, Gene Vincent, Lena Horne, Westerns, The Stooges, Sophie Marceau, Les Invalides, Georges Brassens, Austerlitz, Ernesto Che Guevara, Marilyn Monroe, Clint Eastwood, Audrey Hepburn, Robert Redford, Michelle Pfeiffer, Sean Penn, Oglala Sioux, Subcomandante Marcos, de zang van een merel, seringen, Polo van Ralph Lauren, groene olijven, L’armée des ombres, La légion, de geur van lijnolie, Compeed, Sven Nys, The last emperor, Anderlecht, Kate Blanchet, Bobby Kennedy, Japan(the band), bananen, Tinkelbel...

    Foto
    Foto
    Foto
    NO PAIN NO GAIN
    Believe in yourself!
    06-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste match!
    Het was vandaag mijn wekelijkse rustdag en dus de tweede dag op rij dat ik niet loop. Kwaad kan dat uiteraard niet. Morgen train ik wel weer en hopelijk met wat minder keelpijn. Vandaag speelde Moon met de preminiemen van Zennester zijn eerste match. We moesten daarvoor naar Koningshooikt. Vorig jaar waren we daar met de duiveltjes ook geweest en ik herinnerde me vooral die supermoderne cafetaria. Voor het eerst speelde Moon een echte preminiemenmatch en ik was benieuwd naar zijn spel op een groter veld en met acht tegen acht. Ik werd totaal verrast! Was dat Moon die daar stond te spelen? Hij voelde zich op de rechterflank als een vis in het water en was bij tal van akties betrokken. Hij liep zich constant vrij en eiste de bal op. Hij werd ook niet genegeerd door zijn oudere ploegmakkers, integendeel. De akties volgden elkaar snel op. Moon liep de hele tijd de klank op en af. De tegenspeler uitkappen en op snelheid naar de achterlijn, nog eens kappen en voorzetten. Fantastisch! Dit was zoveel beter dan wat ik hem vorig jaar had zien doen op die mini-velden. Nu hebben ze meer ruimte en komt loopvermogen nog meer tot zijn recht. Het was dan ook geen verrassing dat net Moon de openingstreffer en ook de tweede goal voor zijn rekening nam. De hele ploeg draaide goed tegen een weliswaar zwakke tegenstander. Brent, die de eerste helft in de goal stond kreeg welgeteld twee ballen. De uitslag is dan ook geen waardemeter en 1-22 is geen garantie op succes tegen sterkere tegenstanders. Een morele opsteker is het des te meer, zeker na de zware afstraffingen tegen die eersteklassers tijdens het tornooi van Racing Mechelen. Nu zag ik, zeker in de eerste helft, een echt voetballende ploeg. De bal deed het werk. Er werd verdeeld, gepast én gescoord. Proficiat mannekens. Eén papa vroeg wat ik Moon te eten had gegeven want hij bleef maar lopen en akties maken. Van mij krijgt hij vandaag een maximale score. Twee doelpunten en maar liefst acht assists, dat kan tellen!





























    06-09-2008 om 20:15 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thanks Kim!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heb sinds gisteren keelpijn, het weer was vandaag winters en ik besloot dus om niet te trainen. Dat is bij mij eerder uitzonderlijk en normaal zou dat gepaard gaan met een pak schuldgevoelens. Vandaag niet want vanuit mijn luie zetel kon ik de Memorial Van Damme volgen. Vorig jaar was ik zelf aanwezig op de Heyzel maar er waren twee maanden geleden toen ik informerde naar tickets geen goede plaatsen meer over en dan kijk ik liever op TV. Moon en Noah keken mee. Het was vandaag een voor mij en met mij veel Belgen speciale editie want we moesten afscheid nemen van onze nationale loopnimf én mijn absoluut idool Kim Gevaert. Het was een mooie memorial met ondanks het nadelige gure weer toch leuke uitschieters zoals de 100m bij de mannen waar Bolt en Powell mooi met elkaar in de klinch gingen. Supertijden in zo'n omstandigheden en na een zwaar seizoen, je moet het doen. Kim won haar laatste race en tijdens de afscheidshulde zat Moon maar steeds naar mij te gluren, wachtend op mijn tranen die er natuurlijk kwamen. Dat vonden mijn beide schelmen super. 'Papa is aan het wenen, papa is aan het wenen...' 'Maar nee gij, mijn ogen pikken alleen maar!' Ik wist wel beter...

    05-09-2008 om 00:00 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.My 'polar'...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een 'Polar' is in het frans een misdaad- of politieroman. Een 'polar' is ook een merk hartslagmeters en zelfs een kledingstuk. Of liever een bepaalde soort stof waar sportkledij uit wordt vervaardigd. Vroeger fietste ik en in de winter droeg ik dan altijd een zwarte Cannondale 'polar'-trui. Ik had die duur betaald maar de verkoper had me verzekerd dat ik daar jaren geniet van ging hebben. Gelijk had hij want wat heb ik sinds eergisteren weer aan om te lopen? Jawel, mijn goede ouwe 'polar'. Lekker warm en toch ademend, wat wil je nog meer? Ik ben een koukleum en dus ben ik verplicht om bij temperaturen onder de 15 graden zo'n warme kledij te dragen. Binnenkort haal ik muts en handschoenen ook al uit de kast. (Ondertussen lopen de anderen nog in korte broek!) Ik ben vandaag uitzonderlijk vroeg gaan lopen. Net nadat ik de kinderen op school had gedropt trok ik naar een nog slapend Vrijbroekpark. Het was er bijzonder kil en donker, vond ik. Het is nog zomer maar daar is niets van te merken. Dit jaar is het toch net of ze de zomer zijn vergeten. Ik vertrok voor mijn 45 minuten duurloop. Amai, ik ben écht geen ochtendloper. Overal stijf, de rug nog vast en uitstralingspijn tot in mijn tenen. Na 45 minuten was het amper beter. Gelukkig loop ik meestal onder de middag of 's avonds. Na de duurloop en een verkwikkende douche trok ik naar de radioloog voor een echografie. Die echo zou de ernst van mijn liesbreuk moeten bepalen. Zoals bij de meeste artsen heb je een afspraak maar kom je in een volle wachtzaal terecht. Meer dan een uur vertraging. Verdomme toch, denk je dan. Gelukkig ging het onderzoek zelf snel. De arts bevestigde me dat een liesbreuk niets met sporten te maken heeft maar alles met pech en een zwakke plek ter hoogte van het lieskanaal. De echo wees niets uit. Hij kon geen breuk vaststellen. Toch voel ik iets. De verklaring van de radioloog is dat ik al een liesbreuk heb gehad waardoor ik natuurlijk het gevoel herken. Hij kon echter in zijn rapport geen breuk bevestigen. Verder onderzoek zal dat nog moeten bevestigen maar ik was opgelucht toen ik buiten kwam. Misschien toch geen operatie, oef zeg! Ikvraag me alleen af waar die soms opkomende hinder dan wel vandaan komt. Zorgen voor later?

    04-09-2008 om 00:00 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De zondvloed en nieuwe atleetjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De weergoden hebben waarschijnlijk het verschil willen tonen tussen echt vakantieweer en na-vakantieweer. Vermits het al de hele zomer herfst werd het gisteren plots winter. Toen we op de Nekker aan onze opwarming begonnen was het nog gewoon aan het regenen. Enkele honderdenmeters verder begon het te gieten, daarna kwam het water met bakken naar beneden en nog wat later ging het waaien en vielen hele badkuipen uit de hemel. In zo'n weer had ik nog nooit gelopen. Vermits we toch nat waren tot op het b ot had het geen zin om te gaan schuilen of te stoppen. We hadden amper reservekledij mee. In dat hondenweer hebben we onze vijfhonderden afgewerkt. Voor Jasper en ik drie series van twee en voor Kjell drie series van drie. Honderd meter joggen tussen twee vijfhonderden en drie minuten rust tussen de series. Voor Kjell die er telkens drie achtereen moest lopen een ideale voorbereiding voor zijn 1500m van aanstaande zaterdag in Beveren. Was ik gisteren blij dat ik me kon verschuilen achter Jasper. Bij momenten en dan vooral in de bocht werd ik bijna weggeblazen. Soms verstapte ik me letterlijk en maakte ik rare bokkensprongen door die windvlagen. Een mooie stijloefening was het gisteren niet. Wel keihard werken. Alle 500en liepen we rond de 1.30 en de allerlaatste in 1.25. Kjell liep die laatste zelfs in 1.23 kwestie van Jasper en mij te herinneren aan onze juiste plaats in de clubhiërarchie, hahaha... Ik had serieus moeten pompen om bij te blijven in die laatste 500, temeer ik wat last had van de achillespees. Thuis heb ik nog de hele avond pijn gevoeld maar zalf en rust doen blijkbaar kleine wonderen en vanmiddag heb ik mijn recuperatieloop in Machelen pijnloos afgewerkt. Ik voel me wel wat verkouden en na het weer van gisteren verbaast me dat niet. Als je scherp staat ben je fragiel en ik sta scherper dan ooit, dus... Vandaag ging ik opnieuw naar de Nekker voor de eerste woensdagtraining na de zomer. Moon en Noah waren van de partij en zoals ik reeds eerder heb verteld zal ik op woensdag ook een deel van de jeugd onder mijn hoede nemen. Net als gisteren waren er héél wat nieuwe gezichten. (Volgens Jef is dat elk Olympisch jaar zo!) Moon is nu al een echte 'ancien'. Het is soms grappig om hem deskundige uitleg te horen geven aan sommige nieuwelingen. Na de gezamenlijke opwarming werden de kinderen opgesplitst in drie groepen. De grootste en de lopers kwamen bij mij. De kleinsten gingen met Bruno mee om te hockeybalwerpen en Karolien nam een groep mee naar de verspringbak. Ik had wat problemen verwacht met Noah en ik kreeg die ook. Doordat hij niet bij mij kon zijn begon hij natuurlijk te wenen en het heeft een hele tijd geduurd vooraleer hij toch naar Bruno trok. Vanaf dan heeft hij volgens Bruno wel flink meegedaan met de groep. Mijn lopers dan. We hebben eerst wat gepraat over de Olympische spelen en dan samen besloten om vier Olympische afstanden na elkaar te lopen. We begonnen met de 100m, daarna 200, 400 en eindigden met een 800. Er mocht gekoerst worden maar iedereen was vrij om zijn eigen tempo te lopen. Van de negen in mijn groep ging de meerderheid er natuurlijk voluit voor of wat had je gedacht. In het begin waren de tijden super maar de 400 en de 800 waren al veel minder. Ik wilde hen eens goed testen om vanaf volgende week te kunnen werken op basis van deze ervaring. Nu heb ik van deze kinderen een goed beeld kunnen vormen van hun mogelijkheden op loopgebied. Van Moon en de andere vaste klanten wist ik het al maar de nieuwelingen hebben me echt verbaasd. Ruben wordt volgens mij een spurter, hij is behoorlijk explosief. Het enige meisje in de groep, Lyvia, kan heel goed lopen en moest niet onderdoen voor de meeste jongens. Doorgaans liepen Moon en nieuweling Lennert vooraan. Lennert is net iets kleiner dan Moon maar wel twee jaar ouder. Ze hebben wel één ding gemeen, ze lopen razendsnel. Ik had na de training nog een babbel met zijn mama die dat bevestigde. Lennert sport bijna elke dag (oa turnen en ropeskipping), wordt nooit moe en heeft een onwaarschijnlijke recuperatie. Zijn grote wens was om te mogen komen lopen en nu ik hem aan het werk heb gezien ben ik blij dat hij die stap heeft gezet. Moon kon op de terugweg niet zwijgen over zijn nieuwe kameraad. Tof!

    03-09-2008 om 21:10 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.It ain't over till it's over...
    Na de turnles trok ik naar het Vrijbroekpark. Ik zou misschien nog een deel van mijn duurloop bij een beetje daglicht kunnen houden. Ik vertrok in tegengestelde richting want ik had mijn wagen naast die van Kjell geparkeerd. Ik wist dat hij vanavond een uur moest lopen. (Vanochtend had hij reeds drie kwartier getraind. Heerlijk toch!) Ik liep in het park meteen Steven tegen het lijf. Zijn jongste zoon Pieter zit bij Noah in de klas en vanaf vandaag zelfs naast hem. We hebben vroeger al eens samen gelopen en Steven draaide spontaan van richting om me te begeleiden. Een kilometer verder liepen we Kjell reeds tegen het lijf en met zijn drieën ging het dan maar verder. Steven vertelde ons over zijn voornemen om mee te doen aan de 10km van Mechelen en kreeg enkele goeie tips mee van Kjell. Na nog een ronde zat het er op voor mijn twee medelopers en moest ik alleen verder in de ondertussen gevallen duisternis. Sommige delen van dat park zijn in het donker wel héél erg donker. Je ziet er gewoon niets meer en het is dan ook lopen op de feeling. Nu is het wel zo dat je wel leert om in het donker te lopen. Voeten wat meer heffen en het tempo een beetje aanpassen. Vroeger had ik waarschijnlijk mijn voet omgedraaid of in een put getrapt. Nu liep alles gesmeerd en kwam ik heelhuids bij mijn wagen terug. De versnellingen vielen wat korter uit dan gewoonlijk maar er staan slechts enkele lichtpalen in de buurt van de parking en in volle vaart door de duisternis snorren lijkt me niet slim, dus. Morgen moet ik opnieuw gaan werken. De vakantie zit er ook voor mij op. Ik zal weer hervallen in mijn oude gewoontes en het wordt een blij weerzien met mijn vertrouwde park van Machelen. Op twintig dagen zal daar wel niet veel veranderd zijn zeker?

    01-09-2008 om 23:45 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turnen met Noah
    Het was vandaag voor alle kinderen de eerste dag van het nieuwe schooljaar. Voor Noah kwam er echter nog een aanhangsel aan al dat nieuwe gedoe. Vanavond om Zeven uur ging zijn eerste turnles door. (Voetballen laat hij liever aan de voetballers!) Hilde, Moon, Noah en ik dus samen naar de sporthal aan de Waterleest waar turnkring Exelsior zijn basis heeft. Noah is een gigippeke en als je hem bezig ziet denk je meteen: die moet gaan turnen of naar de circusschool. Gisteren was hij nog een beetje bang maar Moon had hem er helemaal voor opgepept. En nu stond hij daar ineens te beven op zijn benen. Hij wilde ons ineens niet meer loslaten en Hilde heeft hem al wenend aan één van de trainers afgegeven. (Even doorbijten voor mama en papa.) Moon die vond het wel amusant. Vijf minuten heeft die coach op Noah ingepraat en ineens stonden ze beide terug bij Hilde. Ik vreesde dat het experiment reeds ten einde was maar Noah wilde gewoon nog één knuffel en had zijn coach beloofd om vanaf dan héél flink te zullen zijn. Plots ging alles wonderwel en na enkele minuten kwam Noah's ware aard zelfs boven. Een beetje clown spelen, lopen vooraleer je kan stappen en zo van die dingen. Moon kreeg bij momenten zelfs de slappe lach. Ik vond het gewoon schitterend. Hij was de jongste van de hoop en je ziet zo dat de souplesse bij hem aangeboren is. Ik vind het ook goed dat hij eens iets doet zonder zijn broer. Het zijn tenslotte geen siamese tweelingen. Na de training kwam hij naar Moon gelopen en zei: 'zie je wel dat ik geen NIETJE ben.' Waarop we allen in een lach zijn geschoten.

    01-09-2008 om 23:28 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oogstfeesten in het park
    Door de jaarlijkse oogstfeesten was het vanmorgen een drukte van jewelste in het Vrijbroekpark. Gelukkig was ons programma beperkt tot duurlopen. Ewoud en Jasper, die eventueel een zwaarder programma hadden kunnen afwerken waren er niet bij. Ewoud heeft morgen examen en Jasper lag volgens zijn zus nog in zijn bed en ging later trainen. Sarah, Kim en Rozanne vertrokken voor een duurloop van een drietal rondjes net als wij. Met wij bedoel ik Kjell, zijn vader Patrick (aan zijn wederoptreden toe na zijn valpartij met gekneusde ribben tot gevolg), Stefan Lauwens (Stevig zijn terugkeer op competitieniveau aan het voorbereiden) en ikzelf. Het ging eigenlijk om een recuperatieloop maar ik vond ons daarvoor toch net iets te snel lopen. Na drie toertjes of een kleine negen kilometer hielden we het voor bekeken. Door onze wedstrijden van gisteren en de massa volk op de wandelpaden van het park werden we door magda vrijgesteld van versnellingen. Te gevaarlijk! (Voor ons of voor de wandelaars?) Herman (Magda's echtgenoot en ex-coach) was ons ondertussen komen vervoegen. Er werd nog wat nagepraat over onze prestaties van de dag voordien. Magda heeft liever dat ik volgend WE geen wedstrijd loop en waarschijnlijk wordt Machelen mijn volgende opdracht. Kjell zal zaterdag een 1500 lopen in Beveren. Benieuwd wat dat gaat geven. Na de middag trokken we op babybezoek bij Brenda en Kirby. Hilde is de meter van Kirby, de jongste zoon van haar zus en net papa geworden van een flinke zoon, Jayno. Als het om kleine kinderen gaat zijn Moon en Noah er als de kippen bij. En van kippen gesproken, Kirby heeft een grote kippenren en ook dat moest naruurlijk worden bezocht. Er zit een vos in de omtrek en de serres en het kippenhok zijn voor dat beest natuurlijk héél aantrekkelijk. De jongens dachten sporen van de vos te hebben gezien... in de tomatenserre. Zou die vos dan vegetariër zijn? Terug thuis werden de boekentassen klaargemaakt. Morgen is het de eerste schooldag en begint de routine en de daaraan gekoppelde stress weer. Moon gaat naar het vierde leerjaar en Noah naar het eerste. Hij is zo blij en beide zijn zo zenuwachtig dat ze de slaap niet konden vatten. Morgenvroeg zal het moeilijk zijn om op te staan, alhoewel...







    31-08-2008 om 00:00 geschreven door André  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben André Lafère, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Drettiboy.
    Ik ben een man en woon in Eppegem (België) en mijn beroep is Hoofdredacteur bij Feeling Wonen.
    Ik ben geboren op 17/05/1959 en ben nu dus 64 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Geschiedenis (Eerste imperium), Tekenen, Lopen, muziek, westerns, fotografie, tuinieren....
    Coach: Magda Ilands Kiné:Peter Derijck en Steven Gillisjans Sportdokter:Renaat Huysmans Dokter:Paul Tassenoy

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Volgende wedstrijd: zondag 14 februari - BK Indoor 4x200m met RAM-mastersteam.
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Eline Van Den Brande
  • Regionale atletiekverenigingen Mechelen
  • Vlaamse Atletiekliga
  • Atletiekmasters
  • Kjell De Hondt
  • Mijn palmares
  • Els Lens
  • Mijn fotoalbum
  • Moon

    Foto

    Archief per week
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 29/11-05/12 -0001

    Laatste commentaren
  • TGKV (clarisonic promotional code)
        op WK-dag 4-31 juli-
  • aan magda (Tamara)
        op NO PAIN NO GAIN
  • Wat een seizoen! (Corinne DEbaets)
        op 2009-2010: een overzicht!
  • typisch (els lens)
        op 2009-2010: een overzicht!
  • Nou moe ! (els lens)
        op 2009-2010: een overzicht!
  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    André wordt wereldkampioen in Lahti Finland op 2 augustus 2009
  • Klik hier voor het filmpje van de finale!

  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs