Inhoud blog
  • Persoonlijke mening, boek 2
  • Inleiding korte lontjes, boek 2
  • Hoe vond ik het boek? Boek 1
  • Gebeurtenis dat indruk op mij maakte. Boek 1
  • Liefde boek 1
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Leesdossier
    Ooit wordt het beter
    09-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inleiding van mijn boek: ‘ooit wordt het beter’
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Joeri Cools is het hoofdpersonage in mijn boek.
    Hij werd samen met zijn broer en zus jarenlang mishandeld en misbruikt, ook seksueel.
    In het eerst deel van mijn boek verteld Joeri hoe zijn jeugd eruit zag. Hoe hij door zijn moeder werd afgestaan en nadien van de ene instelling naar de andere vloog. Zijn biologische vader heeft hij nooit gekent. Hij werd opgevoed door zijn moeder en haar nieuwe vriend waarmee ze nog 2 kinderen maakte. Zijn stiefvader. Samen mishandelden en misbruikten ze de kinderen sinds ze peutertjes waren. 


    Ik kan er totaal niet inkomen hoe je als moeder uw kinderen dit kan aandoen. Zo’n mensen hebben in mijn ogen het recht niet om kinderen op de wereld te brengen en deel te zijn van onze maatschappij. 

    09-01-2019 om 00:00 geschreven door amberschoonjans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs