Inhoud blog
  • Nog een lievelingsboek is...
  • één van mijn lievelingsboeken
  • Mijn lievelings ras van paard
  • Bijna mijn hondje Spike
  • Welkom
    Zoeken in blog

    Allerlij

    07-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom

    Welkom,
    op mijn blog.

    Mijn blog gaat over van alles en nog wat.
    *over wat ik heb gedaan.
    *over school
    *en nog veel meer.

    Als je mij wilt volgen ga dan elke dag naar mijn blog.

    Beste Bloggers en Vrienden.
    Daaag

    07-05-2012 om 00:00 geschreven door Amber


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijna mijn hondje Spike
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een huppelende Maltezer

    07-05-2012 om 00:00 geschreven door Amber


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn lievelings ras van paard
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Haflinger

    07-05-2012 om 00:00 geschreven door Amber


    14-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.één van mijn lievelingsboeken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mijn lievelingsboeken zijn, for girls only!
    dit is er één van:
    SOS Manege in nood.

    Maar ik heb er nog vele meer.



    Groetjes Amber

    14-05-2012 om 10:45 geschreven door Amber


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog een lievelingsboek is...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nog een lievelingsboek is Geronimo Stilton:
    agent nul nul K.

    groeten Amber

    14-05-2012 om 10:50 geschreven door Amber




    Archief per week
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs