Inhoud blog
  • Blog bericht van vandaag
  • Sfeerbeelden dinsdag-woensdag
  • 6 de dag.
  • 2de werkdag
  • Eindelijk gelukt en goed gestart!
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Laatste commentaren
  • oekraine (rita cool)
        op Boeking vlucht
  • oekraine (rita cool)
        op Boeking vlucht
  • Provinciaal Technisch Instituut Renovation Team Oekraïne
    I.s.m. VZW Oekraïne werkgroep
    In 2011 werd de opstart gemaakt van het Provinciaal Technisch Instituut Renovation Team Oekraïne. In samenwerking met de VZW Oekraïne werkgroep en leerkrachten Kristof Hauspie, Stijn De Decker en Elleny Hinnaert worden de 5e jaars leerlingen Elektro-Technieken en Mechanische vormgevingstechnieken ingezet om van bestaande sociale Oekraïnse infrastructuren de kwaliteit te verbeteren.
    29-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blog bericht van vandaag

    Hallo mensen thuis,

    Vandaag zijn Niels en Jens samen met Mvr. Hinnaert naar de school geweest waar de kinderen les volgen.Niels vertelde dat het een groot gebouw was met veel trappen en er een Leerlingenraad was.
    Het niveau ligt ongeveer even hoog als bij ons maar ze hebben veel kortere schooldagen(3-4lesuren in de voormiddag).

    De afgelopen nachten kregen we iedere keer bezoek van muizen vannacht moest mijn koek eraan geloven Olivier maakte mij wakker en waarschuwde mij. Dan hebben we samen wild achter de muis aangelopen en de andere 3 personen (Michiel,Jens,Mathieu) wakker gemaakt met onze jacht. Er is altijd wel wat plezier in de kamer en de muis, die zullen we wel nog hebben!

    Vandaag zullen we met zijn allen in de bus richting het geboortedorp van de directeur gaan waar hij ons een plaatselijk verhaal zal vertellen over een duivel :twisted: op een steen.
    Geen nood de bus is nog altijd klein en de weg ligt nog altijd brokkelig.

    Wat er me wel opvalt is dat we in het begin wilden blijven (niet iedereen maar wel grotendeels).
    Maar meer en meer beginnen verschillende  onder ons hun vriendinnetjes, ouders en hun huis te missen. Ik?... Ik mis mijn kat Paris.
    Wat mij vooral opvalt is dat we onze elektronica vooral niet missen.

    Omdat er waarschijnlijk morgen iemand anders de blog zal schrijven
    zeg ik nog vlug Pa&Ma ik wil wel blijven maar dan moet je mijn kat achterzenden xD .

    Haspeslagh Brian



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 26/03-01/04 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 05/09-11/09 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs