Redactie
Medjugorje België en Nederland
Chris De Bodt
(1958 - 2012)

medjugorjebn@gmail.com

Patty De Vos
Kasteelstraat 81
9180 Temse
België
patty.de.vos@hotmail.com

Dr. Guy Claes
Platanendreef 40
8790 Waregem
België
gclaes@scarlet.be

Henk
Twan Vereecken
Geertrui Schonken
Veerle De Caluwé
Anne Van Der Sloten
p. Alfons J. Smet
Broeder Joseph
Zoeken in blog

Medjugorje 2015 Medjugorje 2014 Medjugorje 2013 Medjugorje 2012 Medjugorje 2011 Medjugorje 2010

 

Voorlopig worden enkel de boodschappen gepubliceerd.
07-12-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op 14 December 2012 is Chris De Bodt opgenomen in de Hemel.


Gebed voor Chris De Bodt.

Op 25 December was het Jouw verjaardag,

Beste Vriend, dan ga Ik geknield bloemen op Jouw Graf zetten.

Ik had Jou nog zoveel te vertellen onder andere wat voor leven ik nu leid kon ik maar eens met Jou bellen.

Je was zo'n fantastische Man.

Deze verjaardag ging zwijgzaam voorbij met al de fijne herrinneringen en in mijn gedachten was Jij weer bij mij en deden we weer fijne dingen.

Je zou trots wezen dat ik mijn gedichten nu ook anderen laat lezen.

Ik mis Jou vrolijke lach, maar Jij zit in mijn hart nog elke dag.

Nelly.


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op 14 December 2012 is Chris De Bodt opgenomen in de Hemel..


Gebed Voor Chris De Bodt.

Als goede Maria vriend jij leeft verder in Gods Liefde en in eeuwig verbondenheid met God die alles ten goede leidt. Voor de familie en kennissen van Chris, dat zij bij God en bij elkaar liefde en troost mogen vinden.

Martine.


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op 14 December 2012 is Chris De Bodt opgenomen in de Hemel..


Gebed voor Chris De Bodt.

Een gebed voor Chris is bijna onmogelijk. Ik denk dat hij in de hemel voor ONS bidt. Chris was idd een zeer goede Mariavriend. Wanneer we op zaterdagavond na de eucharistieviering nog samen iets gingen drinken, was OLV meestal hét gespreksonderwerp. Zij betekende héél veel voor hem, en hij kon over alles praten wat Medjugorje aanbelangde. Niet lang voordat hij van ons heenging, vertelde Chris me nog over zijn plannen om zijn werk op te geven om zich in Medjugorje te vestigen en van daaruit de verslaggeving te doen, om zo de gebeurtenissen van de eindtijd op de voet te kunnen volgen. Helaas heeft hij die droom niet kunnen verwezenlijken, maar het toont wel aan welke liefde hij voor OLV had. Als medewerker van het blog vertelde Chris me ook welke plannen het nog met het blog had. Het is jammer dat hij die niet met ons heeft kunnen delen. Ik zou dus niet zeggen: we bidden voor Chris, maar eerder: ‘Chris, bidt voor ons. Jij was uitverkoren om vroegtijdig naar de hemel te gaan. Ook al was het zwaar je te zien heengaan, ik weet dat jij over ons waakt.’. Hopelijk tot ziens, m’n beste vriend.

Mario.


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op 14 December 2012 is Chris De Bodt opgenomen in de Hemel..


GEBED VOOR CHRIS DE BODT.

http://medjugorje-bn.efpk.net/?archief=628

Verbonden in gebed.M


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op 14 December 2012 is Chris De Bodt opgenomen in de Hemel..


Gebeden voor Chris De Bodt.

We bidden zeker voor Chris. Ik zou jullie ook willen vragen ook voor onze kleinzoon Siebe te bidden hij is 20 jaar en reeds 3 jaar volledig verlamd geraakt bij een ongelukkige duik op klj kamp. Hij heeft daarbij nog heel veel zenuwpijn. Kon hij maar zijn handen gebruiken. Ik dank jullie van harte.

Dankbare groetjes Lutgarde (We weten dat Chris een heel grote Maria vereerder was ook van Medjugorje dat is van ons ook zo)


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op 14 December 2012 is Chris De Bodt opgenomen in de Hemel.


DIT ZIJN GEBEDEN VAN ZIJN GOEDE VRIENDEN,

Laat ons allen samen op 14 december, waar je ook bent en op het uur dat je tijd hebt, de rozenkrans bidden voor zijn zieleheil. Het is maar een voorstel maar ik zou geen beter gebed weten omdat Chris een echte Mariavriend was. Ik ben heel blij dat ik hem gekend heb. Ook al was het maar via zijn blog. Ik ben door zijn blog te lezen mij meer en meer gaan verdiepen in het geloof en kan zeker zeggen dat ik door zijn blog, door Maria, werd uitgenodigd om naar Medjugorje te gaan. Intussen ben ik er al 4 keer geweest en hoop volgend jaar terug te mogen gaan. Ik ben dan ook blij dat Chris zelf, voor hij stierf, er ook naartoe is geweest. In gebed verbonden,

Veerle.


02-12-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschap op 2-12-2013 aan Mirjana Dragicevic. http://www.bedevaart.net/


Boodschap op 2-12-2013 aan Mirjana Dragicevic.

Onze-Lieve-Vrouw gaf de volgende boodschap: "Lieve kinderen, met Moederlijke liefde en met Moederlijk geduld kijk Ik naar uw onophoudelijk dolen en hoe afgedwaald u bent. Daarom ben Ik bij u. Ik verlang u te helpen om eerst jezelf te vinden en te leren kennen, zodat u daarna al datgene zou kunnen herkennen en erkennen dat u verhindert om de liefde van de Hemelse Vader te leren kennen, oprecht en van ganser harte. Mijn kinderen, de Vader leer je kennen door het Kruis. Verwerp daarom het Kruis niet. Tracht het te begrijpen en te aanvaarden met mijn hulp. Wanneer u het Kruis zal kunnen aanvaarden, zal u ook de liefde van de Hemelse Vader begrijpen. U zal met mijn Zoon en met Mij op weg gaan. U zal verschillend zijn van diegenen die de liefde van de Hemelse Vader nog niet kennen, van hen die naar de Hemelse Vader luisteren maar Hem niet begrijpen, van hen die niet met Hem op pad gaan, die Hem nog niet kennen. Ik verlang voor u dat u de waarheid van mijn Zoon leert kennen en dat u mijn apostelen bent. Als kinderen van God kunt u boven de menselijke denkwijze uitstijgen en altijd opnieuw naar Gods denkwijze zoeken. Mijn kinderen, bid en vast opdat u in staat zou zijn om in te zien wat ik van jullie verwacht. Bid voor uw herders en verlang om, verenigd met hen, de liefde van Hemelse Vader te leren kennen. Dank u wel."


25-11-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOODSCHAP VAN 25 NOVEMBER 2013 aan Marija Pavlovic


BOODSCHAP VAN 25 NOVEMBER 2013

"Lieve kinderen, vandaag roep Ik u allen op om te bidden. Open de deuren van uw hart volkomen voor het gebed, mijn kleine kinderen, voor het gebed met het hart. Dan kan de Allerhoogste werken aan uw vrijheid en zal bekering beginnen. Uw geloof zal sterk worden zodat u met geheel uw hart zult kunnen zeggen: "Mijn God, mijn Alles." Je zult begrijpen, kindertjes, dat hier op aarde alles voorbijgaat. Dank dat u aan mijn oproep gehoor hebt gegeven."


10-11-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verwijderd bericht :

Verwijderd bericht

Vrijdagavond 8 november publiceerden wij gedurende enkele uren een reactie van eerwaarde heer Robert Faricy, een priester-Jezuïet, theoloog en professor-emeritus in de Spiritualiteit aan de universiteit van Marquette, Milwaukee, Wisconsin (VS). Daarin gaf E.H. Faricy toelichting bij de recente onderrichtingen van de Congregatie voor de Geloofsleer. Het bericht was overgenomen van Medjugorje.com. Hoewel de beschreven visie erg interessant was, hebben wij dit nieuwsbericht opnieuw verwijderd van de website. Eerwaarde Faricy heeft ontkend dat hij de genoemde reactie geschreven heeft en wij willen hem geen woorden in de mond leggen die de zijne niet zijn.

Bron,  http://www.bedevaart.net/


06-11-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verschijningen aan Ivan afgelast op vraag van Amerikaanse Nuntius
http://www.bedevaart.net/verschijningen-aan-ivan-afgelast-op-vraag-van-amerikaanse-nuntius.html

Bron,  http://www.bedevaart.net/

05-11-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kardinaal Maradiaga: "Boodschap van Medjugorje is gps voor de mensheid"

Kardinaal Maradiaga bij Paus Benedictus XVIKardinaal Oscar Andres Rodriguez Maradiaga is Aartsbisschop van Tegucigalpa in Honduras en werd recent genoemd bij de grote kanshebbers voor de opvolging van Paus Benedictus XVI. Van 8 tot 10 februari 2013 verzamelden 4000 jongeren in Honduras voor een mini-Medjugorje-jongerenfestival. Ook ziener Ivan Dragicevic was er te gast. Een aankondiging was te lezen op Bedevaart.net Naar aanleiding van deze jongerendagen gaf Kardinaal Maradiaga een interview aan de Spaanse katholieke nieuwswebsite Religión en Libertad. Daarin omschreef de Kardinaal Medjugorje als een gps voor de mensheid.

- Religión en Libertad: Eminentie, in Honduras kwamen 4000 jongeren samen uit verschillende landen in de Mariale geest van Medjugorje. Waarom dit Medjugorjefestival in Honduras?
Kardinaal Maradiaga: Jaren geleden werd aan de katholieke universiteit van Honduras op de campus in Danli besloten een replica te bouwen van de St.-Jacobusparochie van Medjugorje. Toen vorig jaar een priester uit Medjugorje bij ons op bezoek kwam, werd het idee gelanceerd om ook een replica van het Jongerenfestival hier te houden. Zoals veel jongeren op pelgrimstocht naar Medjugorje trekken, zo kwamen ook veel jongeren bij ons op bedevaart voor dit Jongerenfestival.

- Wat was uw eerste reactie toen u het idee vernam?
Kardinaal Maradiaga: Ik was erg blij en tevreden met het voorstel. We hebben als voordeel dat Danli dicht tegen de grens met het zuiden ligt. Zo hadden ook mensen uit Nicaragua, Costa Rica en Panama gemakkelijk toegang. Ook Guatemala en El Salvador zijn niet ver weg. Het is nu onze bedoeling dit festival elk jaar opnieuw te organiseren.

- Naar het Jongerenfestival in Medjugorje komen jaarlijks zowat 70.000 pelgrims uit de hele wereld. Naar dit eerste Jongerenfestival in Midden-Amerika kwamen 4000 deelnemers. Wat maakt dat Medjugorje zoveel jongeren doet samenstromen?
Kardinaal Maradiaga: 
In de eenvoud van de boodschap van Maria vinden we waarden die de harten van onze jongeren raken. Haar Boodschap is er één van liefde, vrede, gerechtigheid en vrijheid. 42% van de bevolking in Honduras is jonger dan vijftien jaar. Het is erg belangrijk voor jonge mensen om de Heer te ontmoeten en een christelijk leven te ontdekken. Het is een bron van vreugde, vrede en sociale cohesie.

Kardinaal Oscar Maradiaga, aartsbisschop van Honduras- Wat heeft de Kerk te bieden aan jonge mensen in de wereld van vandaag?
Kardinaal Maradiaga: Ik vier elk jaar 10.000 Plechtige communicanten. Dat betekent dat de jeugd de Heer zoekt en dat onze jongeren duidelijke antwoorden verwachten op de uitdagingen die het leven biedt. Ik vertel hen dat we nooit eerder in de geschiedenis zulke technologieën hadden die ons naar een bestemming loodsen. De gps is een geweldige uitvinding, maar tegelijk was de mensheid nog nooit zo gedesoriënteerd. Dat wil zeggen dat er nood is aan een geestelijke gps. Deze gps heeft coördinaten die afkomstig zijn van eigen satellieten. En die zijn: het Woord van God, de Eucharistie en de Mariaverering, dé centrale elementen in de Boodschap van Medjugorje.

- Was u zelf ooit al in Medjugorje?
Kardinaal Maradiaga: Ik had de kans niet... nog niet. Maar uitstel is geen afstel!

- Met alle respect voor het werk en de tijd die de Onderzoekscommissie uittrekt, maar heeft u ooit met Paus Benedictus XVI over Medjugorje gesproken?
Kardinaal Maradiaga: Zodra iemand commentaar had op Medjugorje zei de Heilige Vader: "Aan de vruchten zult ge de boom kennen, en de vruchten die ik zie zijn zeer positief

Bron,  http://www.bedevaart.net/


03-11-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschap op 2-11-2013 aan Mirjana Dragicevic

 

Onze-Lieve-Vrouw gaf de volgende boodschap:

"Lieve kinderen, opnieuw roep Ik u op Moederlijke wijze op om te beminnen, om voortdurend te bidden voor de gave van de liefde; om de Hemelse Vader boven alles te beminnen. Wanneer u van Hem houdt, zal je ook jezelf en je naaste kunnen beminnen. Men kan dit niet scheiden. De Hemelse Vader leeft in ieder mens. Hij houdt van ieder mens en roept ieder mens bij zijn naam.  Daarom mijn kinderen, luister in gebed naar de wil van de Hemelse Vader. Bekeer met Hem. Beleef een persoonlijke relatie met de Vader waardoor de band zal versterken tussen u als gemeenschap van mijn kinderen, van mijn apostelen.

Als Moeder verlang Ik dat u, door de liefde van de Hemelse Vader, zou kunnen uitstijgen boven de aardse ijdelheden en andere helpen om stapsgewijs de Hemelse Vader te leren kennen en te naderen. Mijn kinderen bid, bid, bid voor de gave van de liefde want "Liefde" is mijn Zoon. Bid voor uw herders dat zij u altijd zouden beminnen zoals mijn Zoon u heeft liefgehad en u heeft geopenbaard door zijn Leven te geven voor uw verlossing. Dank u wel."

Onze-Lieve-Vrouw zegende alle aanwezigen en alle daartoe meegebrachte religieuze voorwerpen. Maar eens temeer onderstreepte Onze-Lieve-Vrouw daarbij het belang van de zegen door de priester.

Bron,  http://www.bedevaart.net/


29-10-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Recentste Boodschap aan Marija Pavlovic

Recentste Boodschap aan Marija Pavlovic.

Boodschap op 25 oktober 2013:

"Lieve kinderen, vandaag roep Ik u op om je open te stellen voor het gebed. Het gebed doet wonderen met u en door u. Daarom, kleine kinderen, vraag de Allerhoogste met een eenvoudig hart om u de kracht te schenken kinderen van God te zijn en dat Satan u niet doet trillen zoals de wind doet met de takken. Kindertjes, kies opnieuw voor God en zoek alleen zijn Wil, dan zal u vreugde en vrede in Hem vinden. Dank dat u aan mijn oproep gehoor hebt gegeven."

***********************************************

Marija Pavlovic licht Boodschap toe.

Op 25 oktober had Pater Livio Fanzaga opnieuw een interview op Radio Maria met zienster Marija Pavlovic naar aanleiding van de recentste Boodschap van Onze-Lieve-Vrouw.

- Pater Livio: Onze-Lieve-Vrouw vraagt in Medjugorje altijd om te bidden met het hart, maar hoe zou u dat bidden met het hart precies omschrijven?

Marija: Onze-Lieve-Vrouw vraagt altijd om gebed want Zij zegt dat je door te bidden in contact komt met God, en zo vroeg Ze ook vanavond om te bidden. Door te bidden word je eenvoudiger, kom je dichter bij God. Reeds vele jaren zegt Onze-Lieve-Vrouw: "Geef God de eerste plaats in je leven, in je dagindeling." Onze-Lieve-Vrouw streeft en verlangt meer en meer dat wij Gods wil zouden volgen. Ik geloof heel sterk dat iemand die bidt meer en meer aan God gaat toebehoren en Zijn wil volbrengt.

- Door het gebed kom je te weten wat de wil van God is?

Marija: Ja, zelfs het plan dat God heeft voor ons en met ons.

- Wanneer Onze-Lieve-Vrouw zegt dat het gebed wonderen tot stand brengt in ons en door ons, aan welke wonderen moeten we dan denken?

Marija: Ik denk vooral aan de geestelijke. Sterven aan jezelf omdat God in jou gaat leven.

- Wil dat zeggen dat het wonder van de bekering het grootste mirakel is?

Marija: Zeker, want hierdoor gaat het Paradijs voor ons open.

- Wat denkt u van de woorden van Onze-Lieve-Vrouw: "...dat Satan u niet doet trillen zoals de wind doet met de takken"? Gebeurt er iets in de wereld dat ons moet verontrusten?

Marija: Ik denk dat dit gaat over het afstand nemen van God. Zovele mensen leven zonder God.

- En daarna zei Onze-Lieve-Vrouw: "Kindertjes, kies opnieuw voor God"?

Marija: Ja, met meer kracht, meer overtuiging, met grotere aandrang. Onze-Lieve-Vrouw vraagt om elke dag te kiezen voor God, elk moment opnieuw.

Bron,  http://www.bedevaart.net/


27-10-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Medjugorje: nog geen beslissing, wel signalen
http://www.bedevaart.net/medjugorje-nog-geen-beslissing-wel-signalen.html

Bron,  http://www.bedevaart.net/


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwsbrief van Zuster Emmanuel van 15 oktober 2013.

Nieuwsbrief van Zuster Emmanuel van 15 oktober 2013.

Geprezen zijn Jezus en Maria!

1 – Op 2 oktober 2013 kreeg Mirjana haar maandelijkse verschijning bij het Blauwe Kruis, waarbij ze door een grote menigte werd omgeven. Na de verschijning gaf ze de volgende boodschap door:

Lieve kinderen, ik hou van jullie met moederlijke liefde, en met moederlijk geduld wacht ik op jullie liefde en op jullie eenwording. Ik bid dat jullie een gemeenschap mogen worden, een gemeenschap van kinderen van God, van kinderen van mij. Ik bid dat jullie als gemeenschap vol vreugde opnieuw tot leven mogen komen, in het geloof en in de liefde van mijn zoon. Mijn kinderen, ik breng jullie samen als mijn apostelen, en ik leer jullie hoe je anderen de liefde van mijn Zoon kunt leren kennen; hoe je hen de Blijde Boodschap - mijn Zoon - kunt brengen. Schenk mij je open, gezuiverde hart, en ik zal het vullen met liefde voor mijn Zoon. Zijn liefde zal je leven zin geven en ik zal naast je staan. Ik zal bij je zijn tot je ontmoeting met de Hemelse Vader. Mijn kinderen, zij die met liefde en geloof op weg gaan naar de Hemelse Vader zullen gered worden. Wees niet bang, ik ben bij jullie. Vertrouw op jullie herders, zoals mijn Zoon deed toen Hij ze uitkoos, en bid dat zij de nodige kracht en liefde mogen hebben om jullie te leiden. Ik dank jullie.

2 – De heiligen leven.

We waren zeer blij dat Zuster Briege McKenna enkele dagen naar Medjugorje is gekomen om ons te bezoeken. De laatste avond van haar bezoek, het was het feest van de H. Bernadette, vertelde ze ons een aangrijpend verhaal, dat ons kan helpen nog meer te profiteren van de hulp uit de Hemel, nu het feest van Allerheiligen nadert. "Op een dag, zo vertelde ze, sprak Jezus in mijn hart en zei : "Ik wil dat je gaat spreken voor priesters en bisschoppen". Ik antwoordde: "Heer, U beseft toch wel dat ik maar een eenvoudige onderwijzeres ben van de lagere school." Enkele maanden later ontmoette ik een pater Jezuïet, en die zei tegen mij: "Weet u, Zr. Briege, de Heer heeft me iets in het hart gelegd: ik wil u uitnodigen om een retraite te geven aan priesters". Ik antwoordde: "Dat is niet voor mij, ik denk dat u dat verkeerd heeft begrepen, ik geef les op de lagere school". "Wees niet ongerust, zei hij, deze priesters zijn als kinderen, ze zijn zeer open en charismatisch". Deze retraite moest ik dus animeren en er waren 60 priesters aanwezig, echter niet de pater Jezuïet die me erom had gevraagd. Hij moest opgenomen worden in het ziekenhuis. Nog nooit had ik voor priesters gestaan. Ik bad dan ook tot de H. kleine Thérèse van Lisieux en de retraite was zeer gezegend.

Een tijd later had een bisschop uit California gehoord over deze retraite en nodigde me uit er een te leiden in San Diego. Ik voelde me al wat zekerder. De Heer had immers goed gewerkt tijdens de eerste retraite. Ik was nog maar net aangekomen voor deze tweede retraite, of de verantwoordelijke Trappist zei tegen mij: "Er nemen 50 parochiepriesters deel aan deze retraite. Ze zijn hier echter tegen hun zin. Hun bisschop heeft ze verplicht te komen en ze zijn zeer kwaad dat het een zuster is, die komt spreken. Ze zullen u vierendelen". Naar aanleiding van deze opmerking ontstond er een hevige inwendige strijd in mij en ik zei tegen Jezus: "Ik ben het niet, die me hier uitgenodigd heeft, U hebt me naar hier gebracht, doe iets."

De eerste morgen wachtte me een verrassing: de pater Trappist moest weg en vertrouwde me alle conferenties toe. Alle vreselijke opvattingen die deze priesters over mij hadden, kwamen me toen voor de geest. Ik was vroeg opgestaan en had al meerdere uren gebeden. Toen herinnerde ik me dat er in de grot van de campus een beeld stond van de H. Theresia. Ik kocht voor haar de grootste kaars die ik kon vinden en ben tot haar gaan bidden: "Luister H. kleine Thérèse, deze retraite leiden is voor mij erger dan naar de leeuwenarena gaan. Alstublieft, ga er mee naartoe en help me om voor deze priesters te spreken."

Toen ik binnenkwam in de conferentiezaal, zaten alle priesters daar met gekruiste armen. Heel hun houding maakte duidelijk dat ze in het geheel niet geïnteresseerd waren en daar helemaal niet wilden zijn. Tegen alle hoop in, begon ik aan mijn eerste inleiding. Die dag gaf ik er drie en ik besefte dat ik hen wat voor mij had gewonnen. Er was een beginnende verandering bij hen waar te nemen. Na het avondeten ben ik terug naar dezelfde grot gegaan met nog een kaars, die ik voor de H. Thérèse van Lisieux aanstak: "Ik wil u echt danken voor de manier waarop u vandaag bij me was", zei ik tegen haar.

"Wat later ontmoette ik een Ierse "Monseigneur", die me zei : "Nog nooit in mijn leven had ik naar de inleiding van een zuster geluisterd, ik was vol wrok en opstandigheid. Weet u, die morgen, hebt u ons gevraagd de ogen te sluiten en ik heb ze echter niet gesloten. Ik heb een moment het hoofd gebogen en heb vervolgens opgekeken om te zien wat u deed. Vervolgens vroeg deze bisschop me: "Hebt u soms een speciale verering voor de H. Thérèse van Lisieux ? Weet u, ik ben niet van dat soort dat visioenen heeft, maar de H. Thérèse stond naast u, daar voor ons, toen u tot ons sprak en ik was me er van bewust dat ze daar was om u te helpen".

Zuster Briege vertelde verder: "Dat heeft me veel geleerd over de heiligen. Ik vertel dit voorval vaak aan ouders, als ze een naam zoeken voor hun kind. Ik zeg dan tegen hen: "Vraag die of die heilige aan uw kindje zijn eigen gaven te geven, zo dat uw kind verder Jezus kan verheerlijken op de manier, waarop deze heilige Hem verheerlijkt heeft." Als je de naam van een heilige draagt, dan houdt deze heilige er van u te begeleiden, hij helpt u in uw leven te doen wat je moet doen om een heilige te worden. Als we de heiligen uitnodigen, komen ze en vergezellen ons ."

Dit getuigenis van Zr. Briege en nog zoveel andere getuigenissen, waar ze het geheim van kent, bekrachtigen de dringende oproep van de Gospa om de levens van de heiligen te lezen en om tot hen te bidden. Op geestelijk gebied leven veel Katholieken onder de maat van hun mogelijkheden en grijpen naast de immense genaden, die hen door de uitverkorenen in de Hemel aangeboden worden. In plaats van, in het vooruitzicht van Allerheiligen, ons bezig te houden met het verzamelen van pompoenen, zouden we ons meer moeten verdiepen in het leven van een heilige en hem of haar vragen om ons te hulp te komen. We kunnen onze heilige patroon of een andere heilige kiezen. Het gaat er natuurlijk niet om te trachten een heilige feitelijk ook te zien, zoals gebeurde bij deze bisschop. We kunnen echter zeker zijn van het antwoord van deze heilige, want in de Hemel beminnen de engelen en de heiligen ons met Gods eigen Liefde.

3 – Medjugorje in Rome.

We hebben goed nieuws. Voor de Mariale dagen van 12 en 13 oktober, had Paus Franciscus, die het programma uitvoerde dat Paus Benedictus XVI voor zijn vertrek had vastgelegd, de vertegenwoordigers uitgenodigd van de officieel door de Kerk erkende Mariale heiligdommen. Tegelijkertijd kreeg Pater Marinko Sakota, de pastoor van Medjugorje, vorige maand vanuit Rome een uitnodiging om aan deze Mariale dagen deel te nemen, samen met een dertigtal van onze parochianen. Het groepje vertrok vanuit Medjugorje op donderdag 10 oktober en bezocht eerst het heiligdom van Loreto, nabij Ancona. Zeer opmerkzaam is, dat naast de officieel erkende heiligdommen, zoals Fatima, Lourdes, Banneux, Guadelupe, enz., de Paus ook de aanwezigheid wenste van de vertegenwoordigers van Medjugorje. Medjugorje is inderdaad het enige niet (of "nog niet") erkende heiligdom tussen al deze heiligdommen met een glorierijk verleden. Bovendien, volgens Ivan Ivankovic (die in augustus 1981 samen met Pater Jozo werd gevangen genomen, omdat hij gezegd had dat hij het kruis op Krizevac had zien dansen), was het groepje verrast dat ze bevoorrechte plaatsen kregen op het Sint-Pietersplein, juist achter de bisschoppen en de kardinalen, dicht bij de Paus. Zelfs als dit niet dezelfde betekenis heeft als een officiële erkenning door de Kerk, kan dit stilzwijgend initiatief van de Paus toch beschouwd worden als een betekenisvol gebaar ten opzichte van Medjugorje. Het "dossier Medjugorje" vordert en we danken God daarvoor.

Laten we bidden, dat de resultaten van de door Paus Benedictus XVI opgerichte commissie voor Medjugorje vlug bekend gemaakt worden.

Lieve Gospa, U hebt ons in Fatima gezegd: "Op het eind zal mijn Onbevlekt Hart triomferen." Dank U. Zo kondigt U een prachtige toekomst aan voor de wereld. We smeken U, haast U om de kop van de Slang te verpletteren en help ons de Triomf van uw Hart te bespoedigen door uw boodschappen te beleven en ons leven aan U toe te wijden. Zr. Emmanuel

Er is een herziene uitgave (2de druk) verschenen van het boek van Zr. Emmanuel "Het verborgen kind van Medjugorje".

Het is per 25 oktober 2013 beschikbaar.

U kan bestellen voor Nederland bij: Vriendenkring Medjugorje (webshop):

http://www.medjugorje.nl/

of bij Noëlle Imkamp:

n.imkamp@hotmail.nlDit e-mailadres is beveiligd tegen spambots, u heeft JavaScript nodig om het te kunnen bekijken

voor België bij: Dhr. en Mevr. Stefaan en Georgette Veys – Huysentruyt:

stefaan.veys1@telenet.beDit e-mailadres is beveiligd tegen spambots, u heeft JavaScript nodig om het te kunnen bekijken

 

Zr. Emmanuel

Vertaald uit het Frans

© Enfants de Medjugorje oktober 2013


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe genezing te Medjugorje

Nieuwe genezing te Medjugorje

Cristian Filice leed aan de ongeneeslijke ziekte ALS. Maar op 26 september 2013 hoorde hij in Medjugorje een stem die hem opriep om de Verschijningsberg te beklimmen. Hij brak er uit in tranen. Hij heeft nu geen zuurstofmasker meer nodig en kon kort daarna ook zijn voedingssonde afkoppelen. Hij zou de eerste patiënt ter wereld zijn die genezen is van ALS.

ALS of Amyotrofe laterale sclerose is een fatale aandoening. Nog geen enkele patiënt heeft de ziekte, die ook gekend is als Lou Gehrig’s Disease, overleefd. De ziekte doet de motorische zenuwcellen afsterven in het ruggenmerg, de hersenstam en de motorische schors van de hersenen waardoor voortschrijdend krachtsverlies en verlamming ontstaat, die uiteindelijk tot de dood van de patiënt door verlamming van de ademhalingsspieren leidt.

Het ziet ernaar uit dat Cristian Filice, een 37 jaar oude vader van twee kinderen uit Piane Crati bij Cosenza in het zuiden van Italië, de eerste patiënt is die genas van ALS. Zijn schijnbare genezing gebeurde op 26 september in Medjugorje. Hij had de ziekte al vijf jaar en was verlamd aan de onderste ledematen. Hij kon zijn zuurstofmasker afnemen en twee weken later bleek ook zijn voedingssonde niet meer nodig, zo rapporteert de Italiaanse krant " Gazzetta del Sud ". Hoewel zijn medisch dossier op dit moment nog verder onderzocht wordt, is zijn fysieke vooruitgang reeds schriftelijk bevestigd door zijn artsen, weet de krant. Op 26 september hoorde Cristian Filice een stem die hem naar de Verschijningsberg riep. Samen met zijn vrouw en twee priesters werd hij naar boven gedragen. Zijn vrouw en de priesters zagen hem opstaan en naar het grote witte beeld toegaan dat de plaats aangeeft waar Maria voor het eerst verschenen is aan de zienertjes. Zij zagen hem daar wenend", schrijft de krant. Cristian Filice is nog zodanig onder de indruk dat hij op dit moment nog niet kan verwoorden wat hij precies meegemaakt heeft. De Kerkelijke autoriteiten van het nabijgelegen Cosenza hebben geïnformeerd naar zijn schijnbaar miraculeuze genezing. Afgelopen zaterdag werd in zijn dorp een dankviering gehouden. Onder luid applaus van een honderdtal aanwezigen kwam hij te voet aangewandeld, samen met zijn vrouw, de Rozenkrans in de hand.


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOODSCHAP VAN 25 OKTOBER 2013 aan Marija Pavlovic

"Lieve kinderen, vandaag roep Ik u op om u open te stellen voor het gebed. Het gebed doet wonderen met u en door u. Daarom, kleine kinderen, vraag met de eenvoud in uw hart aan de Allerhoogste om u de kracht te geven, kinderen van God te zijn en dat Satan u niet doet schudden zoals de wind de takken schudt. Kindertjes, kies opnieuw voor God en zoek alleen zijn Wil, dan zult u in Hem, vreugde en vrede vinden. Dank dat u aan mijn oproep gehoor hebt gegeven."

*******************************************************************

Marija Pavlovic licht Boodschap toe.

Op 25 oktober had Pater Livio Fanzaga opnieuw een interview op Radio Maria met zienster Marija Pavlovic naar aanleiding van de recentste Boodschap van Onze-Lieve-Vrouw.

- Pater Livio: Onze-Lieve-Vrouw vraagt in Medjugorje altijd om te bidden met het hart, maar hoe zou u dat bidden met het hart precies omschrijven?

Marija: Onze-Lieve-Vrouw vraagt altijd om gebed want Zij zegt dat je door te bidden in contact komt met God, en zo vroeg Ze ook vanavond om te bidden. Door te bidden word je eenvoudiger, kom je dichter bij God. Reeds vele jaren zegt Onze-Lieve-Vrouw: "Geef God de eerste plaats in je leven, in je dagindeling." Onze-Lieve-Vrouw streeft en verlangt meer en meer dat wij Gods wil zouden volgen. Ik geloof heel sterk dat iemand die bidt meer en meer aan God gaat toebehoren en Zijn wil volbrengt.

- Door het gebed kom je te weten wat de wil van God is?

Marija: Ja, zelfs het plan dat God heeft voor ons en met ons.

- Wanneer Onze-Lieve-Vrouw zegt dat het gebed wonderen tot stand brengt in ons en door ons, aan welke wonderen moeten we dan denken?

Marija: Ik denk vooral aan de geestelijke. Sterven aan jezelf omdat God in jou gaat leven.

- Wil dat zeggen dat het wonder van de bekering het grootste mirakel is?

Marija: Zeker, want hierdoor gaat het Paradijs voor ons open.

- Wat denkt u van de woorden van Onze-Lieve-Vrouw: "...dat Satan u niet doet trillen zoals de wind doet met de takken"? Gebeurt er iets in de wereld dat ons moet verontrusten?

Marija: Ik denk dat dit gaat over het afstand nemen van God. Zovele mensen leven zonder God.

- En daarna zei Onze-Lieve-Vrouw: "Kindertjes, kies opnieuw voor God"?

Marija: Ja, met meer kracht, meer overtuiging, met grotere aandrang. Onze-Lieve-Vrouw vraagt om elke dag te kiezen voor God, elk moment opnieuw.

Bron,  http://www.bedevaart.net/


11-10-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Multimedia vertaald bron, http://www.bedevaart.net/
| |

Bij het livebeeld op deze pagina kan u een vertaling van uw keuze selecteren onderaan het videobeeld.

Livebeelden uit Medjugorje

U kan hierboven de taal selecteren die u wenst:

● audio_hrv = het orginele Kroatische geluid
● audio_eng = Engelse vertaling
● audio_fra = Franse vertaling
● audio_ger = Duitse vertaling
● audio_ita = Italiaanse vertaling
● audio_lib = Libanese vertaling
● audio_pol = Poolse vertaling
● audio_spa = Spaanse vertaling


Live Radio Mir Medjugorje


Uitzendschema Livebeelden (geen uitzending wanneer de speler zwart blijft)

  • Dagelijks: ochtendmis 7u30-8u30 (winter en zomer)
  • Dagelijks: avondprogramma 17u-20u (winter) / 18u-21u (zomer)
  • Woensdag: Aanbidding om 21u (winter) / 22u (zomer)
  • Donderdag: Aanbidding aansluitend op het avondprogramma
  • Vrijdag: Kruisverering om 19u (winter) / 20u (zomer)
  • Zaterdag: Aanbidding om 21u (winter) / 22u (zomer)
  • Zondag: H. Missen in de voormiddag

Klik hier voor het volledig gebedsprogramma (Engels)

Radio Mir MedjugorjeUitzendschema Radio Mir Medjugorje

  • 6u20 Zeven Onze Vaders
  • 12u Boodschap in het Kroatisch en Angelus
  • Avondprogramma 17u-19u (winter) / 18u-20u (zomer)
  • Donderdag: Aanbidding aansluitend op het avondprogramma

Klik hier voor een volledig uitzendschema (Engels)



Muziek uit Medjugorje

Voor muziek uit Medjugorje verwijzen wij graag door naar een externe website waar u terecht kunt voor liedjes en liedjesteksten.

 



Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Recentste Boodschap aan Marija Pavlovic bron, http://www.bedevaart.net/

Boodschap op 25 september 2013:

 

"Lieve kinderen, ook vandaag roep Ik u op te bidden. Dat uw verhouding met het gebed dagelijks mag zijn. Het gebed bewerkt wonderen in u en door u, daarom, kleine kinderen, moge het gebed een vreugde voor u zijn. Dan zal uw verhouding met het leven zich verdiepen en opener zijn en zal u begrijpen dat het leven een geschenk is voor ieder van u. Dank dat u aan mijn oproep gehoor hebt gegeven."

 


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heroïsche piloot komt Gospa danken voor geslaagde noodlanding
 

Piloot Zvonko Situm is niet minder dan een nationale held in Kroatië sinds hij op 27 september een succesvolle noodlanding uitvoerde op de luchthaven van Zürich. Zijn toestel van Croatia Airlines had 65 passagiers aan boord toen een controlelampje een probleem aangaf met het landingsgestel. De koelbloedige piloot slaagde erin zijn toestel met ingeklapt neuswiel veilig te doen landen en alle passagiers en crew ongedeerd te laten uitstappen. Hij kreeg complimenten van de luchtverkeersleiding: "Excellent job, well done!" (Uitstekend werk, goed gedaan!)

Het bewuste vliegtuig na de noodlanding op de neusPiloot en nationale held Zvonko Situm in MedjugorjeDe Kroatische media over hun piloot en held (heroj) Zvonko Situm

Maar Zvonko Situm hield de complimenten niet voor zichzelf. Hij kwam vandaag naar Medjugorje om de Gospa te bedanken voor de behouden terugkeer! In de Kroatische media getuigt de piloot: "Er was geen tijd om bang te zijn. Ik ben al heel mijn leven gelovig en daaraan dacht ik ook tijdens het defect. Het ongeluk gebeurde rond 20u. Ik had die ochtend om 9u nog mijn gebeden gezegd, zoals ik elke dag doe. Ik word al heel mijn leven gedreven door het geloof, en dat was niet anders op dat ene, kritieke moment."

Hij kwam naar Medjugorje in het gezelschap van zijn moeder en een tante. De nu 40-jarige gezagvoerder kwam op zijn achtste voor de eerste keer naar Medjugorje. Later kwam hij nog verscheidene keren terug, de laatste maal zes jaar geleden. "Toen ik trouwde, ging ik met mijn vrouw Anita op huwelijksreis naar Rome en reisden we door naar Medjugorje. Mijn vrouw wist dat er vroeg of laat iets zou gaan gebeuren. Mijn ouders hebben me een rozenkrans geschonken die ze in 1982 in Medjugorje gekocht hebben. Sinds het begin van mijn carrière als piloot heb ik die rozenkrans altijd in mijn bagage gestopt op het vliegtuig. Zo ook deze keer. Ik kwam speciaal naar Medjugorje om Onze-Lieve-Vrouw te bedanken dat Zij zoveel levens gered heeft met onze veilige landing."

Zijn moeder voegt eraan toe: "Ik was verbijsterd toen ik vernam wat er gebeurd is met Zvonko en zijn vliegtuig. Ik zei: 'Maria, dank u voor het redden van mijn zoon, en al het personeel en de passagiers van dat vliegtuig."

De Kroatische media zijn vol lof over hem (zie foto rechts). "Ik kreeg van heel veel collega's complimenten. Zelfs van ex-collega's bij Croatia Airlines die inmiddels in het buitenland zijn gaan werken voor andere maatschappijen. Ook kreeg ik van talloze bedrijven werkaanbiedingen, ook uit het buitenland. Maar ik blijf gewoon mijn werk doen. Ik houd teveel van Kroatië."

Zvonko Situm bezocht Vicka en kon 15 minuten privé met haar spreken. Hij sprak met de zienster over het geloof en het gezin. De piloot zei bijzonder onder de indruk te zijn van de eenvoud van de zienster, haar toegankelijkheid, haar geloof, warmte, oprechtheid en verbondenheid met God.

U vindt hierboven  de transcriptie van de communicatie tussen piloot Zvonko Situm en de luchtverkeersleiding van Zürich tijdens de noodlanding (in het Engels



Foto




Weetjes over Medjugorje

Geografie

Kroatië

Bosnië en Herzegovina

Godsdienst

Wetenschap

Portret van de zieners

Maria's uiterlijk

De 5 pijlers van het geloof

Vragen en antwoorden

Standpunt van het Vaticaan

Ratzinger bezocht ooit Medjugorje "incognito"

1e onderzoekscommissie

2e onderzoekscommissie

3e onderzoekscommissie

4e onderzoekscommissie

De kwestie Herzegovina 1

De kwestie Herzegovina 2

De kwestie Herzegovina 3

Profetieën nemen hun tijd

Mirjana meer en meer op de voorgrond

Bestemming van de ziel

De Podbrdo [Verschijningsberg]

De Krizevac [Kruisberg]

Het Votiefkruis

Parochiekerk Jacobus de Meerdere

Uitbreiding biechtgelegenheid

Kapel der Twee Harten

Oasi delle Pace

Verrezen Christus

Cumunità Cenacolo

Mother's Village

Vr. Slavko Barbaric

Vr. Jozo Zovko

Vr. Pétar Ljubicic

Ratko Perics toorn

Heeft Zanic Medjugorje verraden?

Vr. Amorthe betreurt apathie

Siroki Brijeg

Retraîtekasteel

Zr. Emmanuel Maillard

Ivans gebedsgroep

Nedjo Brecic

Christoph Schönborn

St. Stephansdom, Wenen 2012

Scalambra & Casale Monferetto

Madonna van Civitavecchia

Little Audrey Santo

Maria's verjaardag

Medjugorje en Moederdag

De IIPG [1]

De IIPG [2]

De IIPG [3]

De IIPG [4]

De IIPG [5]

De weide van Gumno

De priester die verdween

Nieuwe taksen op logies

Mirakel van de Maan

Documentaire 1983

BBC Documentaire 2010

Documentaire Mary TV

The Miracle of Medjugorje


Interviews Medjugorje

Mirjana Dragicevic [2008]

Mirjana Dragicevic [1998]

Mirjana Dragicevic [1983]

Mirjana Dragicevic [1989]

Mirjana Dragicevic [1]

Mirjana Dragicevic [2]

Mirjana Dragicevic [2009]

Vicka Ivankovic [2008]

Vicka Ivankovic [1983]

Vicka Ivankovic [2007]

Vicka Ivankovic [1988]

Vicka Ivankovic

Ivan Dragicevic [2003]

Ivan Dragicevic [2004]

Ivan Dragicevic

Ivanka Ivankovic [1983]

Ivanka Ivankovic [1989]

Ivanka Ivankovic

Pétar Ljubicic [2004]

Pétar Ljubicic [2006]

Pétar Ljubicic [2008]

Slavko Barbaric [1987]

Gabriele Amorth [2002]

Jakov Colo

Jakov Colo

Jakov Colo [2007]

Marija Pavlovic [2008]

Marija Pavlovic [1989]

Marinko en Dragico Ivankovic [1983]

Damir Coric [1983]

Marica Kvesic [1983]

John en Andja Setka [1983]

Jelena Vasilj [2002]

Jelena Vasilj en
Marijana Vasilj [1]

Jelena Vasilj en
Marijana Vasilj [1]

Zlatko Zudac [1999]

Bisschop Hnilica [2004]





Overige Weetjes

Bestemming van de Ziel

Theresia van Lisieux
over het Vagevuur

Maria Simma

De invloedrijkste vrouw

Engelen

Twaalf stappen voor een gelukkig heengaan

Twaalf fabels over het Katholieke geloof

Pater Pio en Karol Woijtyla

San Nicolàs de los Arroyos

La Madonna del Ghisallo

O.L.V. Van den Oudenberg

Fatima:
Reeds eeuwen Mirakels

Jacinto Marto uit Fatima
door Fr. Robert J. Fox

Profetieën nemen hun tijd

Jacinto Marto uit Fatima
door Zr. Lucia Dos Santos

Ingrid Betancourt

Dikwijls gewichtige feiten
nà verschijningen

satans opzet

De Graal van Valencia

Notre-Dâme du Laus

Kibeho, Rwanda

Esther en Mordechai

Monte Cassino

Gods adres

Jezus' geboortekerk [1]

Jezus' geboortekerk [2]

De Komeet Lulin

De Komeet Elenin

De Komeet Honda

Samuel Alexander Armas

De Geur van Regen

Jaar van de Priesters

Dr. Gloria Polo's terugkeer

Ian McCormack: Een blik
in de eeuwigheid

Middel tegen komende pandemie

Kim Phuc

Michael Anderson

Zeven kenmerken
van een goede vader

O.L.V. van Las Lajas

Vaders Liefdesbrief

O.L.V. van Ocatlàn

Elena Desserich

Rom Houben

Overlijden Mari-Loli Mazon

Advent

Gered door een engel?

Kerst in de loopgraven

Mgr. Peter Savelbergh

Ontdekking v/d sarcofaag v/d H. Philomena

De Heilige Mis

Petrus Lombardus

Oscar, de kat

Tieners, geef hen nooit op!

Ontdekking te Nazareth

Efeze: Maria's Huis

Wonderdadige Medaille

De rivier Kwai

De Exodus

Valentino Mora

Het vijfde Maria Dogma

Elizabeth Kindelmann

H. Louis de Montfort

H. Clelia Barbieri's
miraculeuze stem

Steven en Djaingo

Het wonder van San José

Aalst, België's 9/11

Het getal 11

Maria en het getal 101

Sterven op 33

Is dit St. Jozef's graf?

Het Kerstverhaal
en Koning Herodes

De Kardinale Climax

Winterzonnewende 2010

En de maan werd rood

Schoonheid van Wijwater

De dag die ontbrak

Het celibaat

De vierde ruiter van de Apocalyps

De maagdelijke geboorte

Jordanië claimt oudste christelijke vondst

Colton Burpo versus Stephen Hawking

H. Gelaat van Manoppello

Padre Pio: under investigation

Grace

Michael Browns retreat

7 niveau's van het liegen

De dood van Sint Jozef

De dood van Maria

Betekenis van Maria's naam

Het Aramees in opmars

De Bosnische pyramiden

Brugge, het Jeruzalem van het Noorden

Wonder te Skopje


Diverse Profetieën
Miscellanous Prophecies

Profetieën nemen hun tijd

Is dit de tijd waarover ze spraken?

Garabandal [1961-65]

Israël en Bijbelse Profetie

Pinksterprofetieën 1975

Quito [17de eeuw]

Kenmerken v/d antichrist

A.C. Emmerich [1]

A.C. Emmerich [2]

De Kremna Profetieën

Hildegard van Bingen

Belpasso [1986-88]

2 Noorse profetieën

La Salette [1846]

Anna Maria Taigi

Diversen

Heilige Mechtildis

Non van Tours

Heilige Nilus

Bernardine Von Busto

Non van Bellay

Kloosterling Hilarion

Don Giovanni Bosco

Elizabeth Canori Mora

Judah Ben Samuel

Jeanne Le Royer

Giacchino di Fiore

Bartholomeüs Holzhauser

Madeleine Porsat

De profeet Daniël

Kibeho, Rwanda

Ida Peerdeman

H. Ireneüs van Lyon

Methodius van Olympus

H. Hippolytus van Rome

Firmanus Lactantius

De Berkenboomprofetieën

Dr. Arnold Fruchtenbaum

H. Ephraïm de Syriër

H. Cesarius van Arles

Columba van Ierland

Elena Aiello

Beda, de eerbiedwaardige

Odilia van de Elzas

Johannes Damascenus

Adso, de Monnik

Anselmus van Canterbury

H. Vincent Ferrer

Joachim van Fiore

Johannes Friede

Thomas van Aquino

John of the Cleft Rock

Franciscus van Paola

H. Birgitta van Zweden

Robertus Ballarminus

Dionysus van Luxemburg




















Het Laatste Geheim

1. Een enorm mysterie

2. Sterk en zedig

3. Dagen van duisternis

4. Moeder van de Heer

5. Boven de zon

6. Gog en Magog?

7. Door de straten van de stad

8. Vanop de hoogste bergen

9. Kleine geheimen

10. Klokslag twaalf

11. Lichten, geluiden, graven

12. De klokken luiden

13. Donderslag in de verte

14. Geheime aanwezigheid

15. Vuurzuil

16. Geheimen van de Rozenkrans

17. Het voorteken

18. De zeven

19. Het voorgevoel

20. Signalen en vloeken

21. Afschuwelijke wonderen

22. De kastijding

23. Naschok

24. Waar duivels beefden

25. Geheime Martelaren

26. Geheim van de gehoorzaamheid

27. Geheim van het vertrouwen

28. Ik wacht op u

29. De geest van opstand

30. Genade en rechtvaardigheid

31. De Profetie

32. Voorbij de grenzen
van de kennis

33. Geheimen in
Amerika en Europa

34. Geboren in de hel

35. Cathérina's geheim

36. Geleende tijd

37. Ik zal uw Moeder zijn

38. Het grote Teken

39. Koningin van de Eeuwigheid











Thomas à Kempis
De navolging van Christus

Boek 1.1

Boek 1.2

Boek 2

Boek 3.1

Boek 3.2

Boek 3.3

Boek 4.1

Boek 4.2



Novenen

Maria Onbevlekte Ontvangenis

OLV van Lourdes

OLV Van Fatima

OLV Van Banneux

OLV van de Berg Carmel

OLV Hemelvaart

H. Maagd van de Wonderdadige Medaille

Maria Lichtmis

Don Bosco

Maria Boodschap

Sint Jozef

Heilige Familie

Goddelijke Barmhartigheid

Heilige Geest

Kindje Jezus

Engelbewaarder

Aartsengel Michaël

Aartsengel Gabriël

Franciscus van Assisi

Antonius van Padua

Pater Pio

Heilige Benedictus

Heilig Hart van Jezus

Heilige Rita

Sint Valentijn

OLV van Altijddurende Bijstand

Jean Marie Vianney

Theresia van Lisieux

Maria, die de knopen ontwart

OLV van de Bezoeking

Zielen in het Vagevuur

Kracht van het Kruis
tegen het kwade

H. Gelaat van Jezus

Hart van Jezus en Maria

Kindje Jezus van Praag

OLV van Genezing

Miraculeuze Maagd

Pater Damiaan

Heilige Anna

H. Maria Goretti

Heilige Peregrinus

Heilige Expeditus

Sint Joris

H. Margareta van Cordoba



Films

Padre Pio

The Miracle of Our Lady of Fatima

The 13th Day

Het Lied van Bernadette

One Night with the King

Faustina

Docu: Faustina Kowalska

Docu: Mariaverschijningen

Docu: OLV van Guadalupe

Vincentius a Paolo

Sint Paulus

Sint Petrus

Docu: Pater Damiaan

Passion de Jeanne d'Arc

Story of Father Damien

Docu: Garabandal

Exorcism of Emily Rose

The Nativity Story

Don Johannes Bosco

The Passion of The Christ

King David

Romero

Jean de Florette

Manon des Sources

Abraham

Mozes

Solomon

Jacob

Francesco

A man for all seasons

The Apocalypse

Docu: H. Maria Goretti

Docu: The birth of Israël

Docu: The six-day war

Docu: Ghosts of Rwanda

Becket

Gospel of Luke

Gospel of Matthew

Gospel of John

Acts

Unsolved mysteries

Joseph

Samson and Delilah

H. Rita van Cascia

Thérèse de Lisieux

Isaak, Jacob & Esau

Fray Martin de Porres

Lourdes [2000]

Clara & Francisco

Maria Goretti

Mother Theresa




Astronomische verschijnselen

28/11/2011



Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs

 

Real Time Web Analytics

Page Content

Page Content