x

Beste Bloggen.be bezoeker, om te blijven bestaan zijn we afhankelijk van uw donatie. We zijn een kleine onderneming, maar we hebben de kosten van een grote website: servers, personeel, huur. Als Bloggen.be nuttig voor u is, neem dan een minuut de tijd om het nog een jaar langer online te houden. Dank u wel.
€10   €20   €50   €75    €100   €250   €500   Anders: €

Partner sites: SenNet Shop|Quiz spelen? QuizPlezier.com|Nieuws zonder censuur? NewsBird.com

Bloggen.be :: Bekijk onderwerp - Volgen via e-mail
Bloggen.be Forum Index Bloggen.be
Jou blogosfeer!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Volgen via e-mail

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Bloggen.be Forum Index -> Algemene vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
veerke

Ber.: 1

BerichtGeplaatst: Di Maa 14, 2017 17:56 50    Onderwerp: Volgen via e-mail Reageer met quote

Ik heb SUPER DRINGEND hulp nodig aub. Op mijn blog heb ik in de side bar de optie volgen via e-mail. Het is belangrijk dat dit ook zo blijft MAAR kan ik ergens te weten komen wie er mij allemaal volgt via e-mail ? En nog belangrijker kan ik 1 e-mail volger blokkeren zodat deze mijn nieuwe posts NIET meer automatisch via e-mail krijgt ? Mvg Veerle
PS hopelijk kan er iemand mij helpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Pépe
Moderator

Ber.: 2057

BerichtGeplaatst: Wo Maa 15, 2017 15:51 14    Onderwerp: Reageer met quote

Beste,

Waarom een script op het blog plaatsen, brengt alleen maar na zeker tijd problemen en dit is de verantwoordelijkheid van de blogger zelf en niet van bloggen.be

Een "Side bar" kan men vervangen door een "Mailinglijst" deze heeft men zelf in de hand.

Voor een "Mailinglijst" zie http://blog.seniorennet.be/seniorennet_blogs_tips_trucs/ en klik in de rechterkolom onder "Nieuw" op "aanmaken van een mailinglijst op uw blog" en u bekomt in een Pdf bestand een handleiding om het aanmaken van een mailinglijst.

Pépe
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Bloggen.be Forum Index -> Algemene vragen Tijden zijn in CET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: