inloggen op bloggen.be

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

ik heb al 2 blogs aangemaakt. Ik wil nu een derde blog aanmaken.Ik heb alle gegevens ingevuld en een email gekregen om de derde blog te activeren.
tot daar ging alles goed. Als ik nu de site van bloggen.be open en zelfs geen gegevens invul, en gewoon op inloggen klik gaat deze automatisch naar onze 2de blog. Zelfs op mijn eerste blog kan ik niet inloggen. Hij onthoud enkel alle gegevens van onze 2de blog. Wat is er toch aan de hand?

vandaag mail gekregen dat er problemen waren met inloggen op bloggen.be maar dat nu alles in orde zou zijn. Jammer genoeg is dat niet zo. Ik kan nog steeds niet op onze 3de blog.Ik kreeg een email om de 3de blog te activeren en dat lukt.Hij opend en bestaat dus. Als ik echter wil inloggen en geef de gegevens van onze 3de blog opend nu weer onze eerste blog en gisteren werd telkens onze tweede blog geopend. Echt vervelend hoor.

Beste,


Als je meerdere blog hebt moet je uitloggen op alle blogs en inloggen op het blog waaraan je wil werken.

Zie ook [url]http://blog.seniorennet.be/seniorennet_blogs_tips_trucs/archief.php?ID=13[/url]

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!