x

Beste SeniorenNet bezoeker, we willen Bloggen.be gratis houden voor iedereen, maar spijtig genoeg hebben we wel gigantische kosten als grote website zoals servers, elektriciteit en huur. Omdat we niet verplicht betalend willen worden, doen we een oproep aan onze bezoekers voor een donatie. Als u wel wat geld kunt missen, kan u dit doneren aan Bloggen.be. Help ons alstublieft de fondsenwerving te vergeten en ons weer verder met Bloggen.be bezig te houden. Dank u wel!
€10   €20   €50   €75    €100   €250   €500   Anders: €

Partner sites: SenNet Shop|Quiz spelen? QuizPlezier.com|Nieuws zonder censuur? NewsBird.com

Bloggen.be :: Bekijk onderwerp - Suggestie
Bloggen.be Forum Index Bloggen.be
Jou blogosfeer!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Suggestie

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Bloggen.be Forum Index -> Ideeën
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Imyself

Ber.: 2

BerichtGeplaatst: Za Jan 24, 2009 00:49 38    Onderwerp: Suggestie Reageer met quote

Hallo,

Leuk werk, die bloggen.be mogelijkheid. Velen zijn jullie heel dankbaar om een uitlaatklep te bieden voor hun creatieve en al dan niet poëtische uitspattingen denk ik.

Maar mag ik zo vrij zijn een suggestie te doen?

Ik vind het een beetje jammer dat, nadat je je bericht voor het eerst en in het klad hebt geschreven, je zelf niet kan zien hoe je bericht eruitzou zien op je blogsite (zonder dat anderen dit bericht al onmiddellijk kunnen zien).
Ik ben niet technisch onderlegd om te weten hoe ingewikkeld is om zoiets te maken, dus moesten jullie het gevoel krijgen dat ik me moet schamen opdat ik dit aan jullie vraag, geloof ik dat dat terecht is. Smile

Ten tweede heb ik opgemerkt dat als je dan wil kijken hoe je aanpassingen eruit zien op je blog en op "bekijk blog" klikt, iedere maal de teller op je pagina omhoog gaat. Dit geeft de indruk dat er heel wat bezoekers zijn geweest terwijl je eigenlijk gewoon de hele tijd zelf kijkt hoe je pagina er na iedere verandering uitziet.
Kan dat veranderen (en is dat technisch mogelijk)?

Bedankt om deze post te lezen Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
karel94

Ber.: 34

BerichtGeplaatst: Di Jan 27, 2009 19:55 45    Onderwerp: Reageer met quote

Die teller is een teller van Paginaweergaves, om de unieke bezoekers te zien moet je naar www.bloggen.be/[jouwblog]/statistieken gaan Very Happy

mvg karel
jeason44

Ber.: 1

BerichtGeplaatst: Ma Maa 09, 2015 14:29 41    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk werk, die bloggen.be mogelijkheid. Velen zijn jullie heel dankbaar om een uitlaatklep te bieden voor hun creatieve en al dan niet poëtische uitspattingen denk ik.

Maar mag ik zo vrij zijn een suggestie t

__________________________________________________-

We offer best quality learnalanguage - learn spanish test papers and dumps materials. You can learnalanguage - learn italian get our 100% guaranteed questions BBC’s languages to help you in passing the real exam of Foreign Service Institute
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Bloggen.be Forum Index -> Ideeën Tijden zijn in CET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: