Pagina springt naar verder item

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Als je naar mijn blog www.bloggen.be/marathon_en_ultracup gaat, kom je op het laatste bericht. Maar na 1 seconde verspringt de pagina naar een bericht van begin januari. Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik die bug eruit krijg??
Bedankt voor jullie reacties!

Beste,


Ik heb uw blog geopend met de browsers Internet Explorer, Firefox en Google Chrome en nergens verspringt de pagina naar het eerste bericht.


Pépe

Beste Pépe
De blog verspringt niet naar het eerste bericht, maar naar een bericht in januari van vorig jaar. Dit gebeurt na 1 à 2 seconden.

Beste,


Ook dar gebeurt niet.

Pépe

Beste Pépe.
Ik heb het ook eens in Chrome geprobeerd en daar gebeurt inderdaad niks. In Internet Explorer wel. Misschien heb ik een andere versie van IE dan jij. Waar kan ik eigenlijk zien welke versie ik heb?

Beste,


Open IE

In het menu klik op "help"

Klik nu op "over Internet Explorer" nu kan je aflezen welke versie je gebruikt.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!