PRINTEN en BEWERKEN BLOG

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Ik wil graag mijn blog eens volledig afprinten om deze voor te bereiden voor totale herschikking. Hoe kan dit best geprint.
Selecteren, copieëren en plakken is maar niks !

ps. Mocht iemand weten waarom ik sedert het begin van Google Chrome niet meer gewoon kan copieëren en plakken binnen mijn blog, of gewoon foto's verkleinen/vergroten door slepen ... Graag een tip, want niemand kan mij blijkkbaar hierbij helpen !!!
Bij selectie worden geen "hoeken" geselecteerd, maar meteen alles "blauw" gemaakt, waarna alleen nog een "link maken" of "link bewerken" verschijnt. Dit is een maandenoud probleem,..... , noch pepe mij afdoend kon bij helpen.
Kan dit probleem eventueel bij een andere "interetoptie" zitten ?
www.bloggen.be/asper

[color=red]Mailadres werd door moderator verwijderd[/color]

Beste,


U speelt wel op 2 paarden, ik heb u gisteren al gemeld dat het afdrukken van het blog niet gaat.

Wat u andere problemen betreft, ik u al een paar weken terug een uitleg gegeven, hoe je dit kan verhelpen, maar dit wordt door u genegeerd .


Pépe
Hallo,
Ik heb alles geprobeerd wat u mij vroeg, maar mijn probleem bljft. Het is bijna eerder toevallig dat ik eens een "blanco login'-scherm krijg en dat ik daarna wél weer kan selecteren en plakken, vergroten/verkleinen als vroeger.
Ik zou toch niet zomaar blijven vragen herhalen, moest mijn probleem opgelost zijn. Leuk is wel anders .
Wél geef ik graag toe dat ik problemen heb om te weten wanneer ik nu in Mozilla of IE werk, en of dit wel enig verschil maakt.
Ik wil graag TEAMVIEWER installeren zodat u even mijn pc kunt overnemen.
Ik moet van dit probleem verlost geraken, en ga daarom OVERAL zoeken, en ga misschien soms bij de DUIVEL te biecht, maar dit maakt me hopeloos !
Groeten, JP
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!