Onderzoek naar blogs

Dit is het forum waar je alle andere zaken kan plaatsen die je in de vorige rubrieken niet kan plaatsen, maar die wél betrekking hebben tot de Bloggen.be blogs

Moderator: Moderators

Hallo allemaal!

Voor mijn masterscriptie ben ik wanhopig op zoek naar respondenten voor mijn enqûete. Ik voer een onderzoek uit naar blogs en heb heel veel respondenten nodig. Het invullen van de vragenlijst duurt maximaal 10 minuutjes en is volledig anoniem.

Het zou heel fijn zijn als jullie me zouden kunnen helpen bij het invullen van mijn enquête.

Dit is de link: http://ghentmarketing.qualtrics.com/...mwgwBQoedxJKRL

Ik ben jullie alvast eeuwig dankbaar!

Het irriteert me mateloos en wat voor zin heeft het nu...de moderators hebben het maar druk met `t verwijderen van die TROEP...
Is daar nu echt helemaal niks aan te doen ???



_________________
We provide guarantee to pass http://www.e-six-sigma.com gmat with online exam training itil and you can also get best quality mtu.edu mcat along with Maryland University of Integrative Health
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!