verkeerde blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

Ik heb zopas een nieuwe blog aangemaakt, maar telkens als ik nu in mijn oude blog wil geraken, kom ik automatisch in mijn nieuwe blog terecht, alhoewel ik én een nieuw e-mailadres gebruik én een nieuw paswoord.
Wat loopt daar volgens u fout? Ik kan alleen maar mijn oudere blog(s) bekijken maar er niet in werken.

Dankuwel voor wat goeie raad en oplossing, groetjes, An
sorry, even iets rechtzetten:

Ik heb voor beide blogs hetzelfde emailadres in gebruik. Maar als ik dus bij inloggen mijn oude paswoord en gebruikersnaam intik kom ik toch altijd opnieuw in de nieuwe blog terecht. Wie helpt mij aub want ik moet dringend in mijn oude blog werken.
Thanks!

Je moet altijd uitloggen op op het ene account om ingelogd te raken op het andere.

Hallo antisse,


Je kan dit omzeilen, voor meer uitleg klik op onderstaande link

http://blog.seniorennet.be/seniorennet_ ... .php?ID=13

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!