Vervelende animatie bij cursor

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ooit hebben we een animatie toegevoegd bij de cursor. zie www.bloggen.be/loopstar

Ik krijg die op geen enkele wijze verwijderd. Iemand een idee?

Hallo Els,


Is dit opgelost ? Daar ik op uw blog geen animatie zien die de cursor volgt.


Pépe

Ik heb ook een gekeken
en zie dat een vierkantje met rood kruisje de cursor volgt
ja, een beetje irriterend !

succes

Rob


www.bloggen.be/droomvallei

Het gaat inderdaad om dat vierkantje met rood kruisje. Niemand een oplossing?

Waar heb je het scriptje/html code geplaatst?

[quote="karel94"]Waar heb je het scriptje/html code geplaatst?[/quote]
Dat is het probleem: vind dat nergens terug. Hoe kan ik dat zien?

De kans is groot dat je het via personaliseer in een 'vrije tekst/html' gezet hebt...

[quote="karel94"]De kans is groot dat je het via personaliseer in een 'vrije tekst/html' gezet hebt...[/quote]
Ik heb die één per één bekeken en daar staat niets anders dan de teksten die ik links en rechts heb toegevoegd. Kan het er ook op een andere manier zijn gekomen?

Hallo Els,


Als je uw blog opent met FireFox ziet men geen animatie die uw cursor volgt, scriptje werkt daar niet.

Opent men met Internet Explorer ziet men de animatie in de zin van een rood kruisje wel, was de reden dat ik het eerst niet had gezien en dacht dat dit was opgelost.

U zal moet zoeken bij Personaliseer naar dit scriptje om het te kunnen verwijderen.

Gaat uw linker en rechterkolom af, daar waar staat vrije tekst/html klik daarop om te openen, misschien ziet je dan geen tekst verschijnen, maar vinkt dan de brontekst aan, zo komt te voorschijn wat je hebt geplaatst, op deze wijze moet je het scriptje kunnen terugvinden

Tip: als je iets plaatst via Peronaliseer vul dan onderaan steeds "Label" in, zo weet je steeds wat en waar is geplaatst

Succes bij uw zoektocht

Pépe

Mischien heb je het dan bij design(uitzicht) van uw blog gezet...

[quote="karel94"]Mischien heb je het dan bij design(uitzicht) van uw gezet...[/quote]
Het stond inderdaad bij uitzicht! Nu heb ik voor een standaard uitzicht gekozen en het is verdwenen! Bedankt voor de tip!

@ pépe: alle vakjes "vrije tekst/HTML had ik al één voor één verwijderd, maar de animatie bleef aanwezig.

Hier ben ik echt blij mee. :lol:

OK :D
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!