Blog opent traag (Plots)

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik ondervind dat mijn blog plots héél traag opent.

Eerst gaat hij vlot open naar een ZWART SCHERM met onderaan "gereed".

Dan.....na 30 - 40 seconden komt pas de layout tevoorschijn.

Is dit een 'tijdelijk' technisch probleempje of ligt het aan Telenet?

Ik heb vandaag weer een ander fenomeen, dat heel traag werkt.

bij het toevoegen van een link een een "lijstje met links", slaat hij de veranderingen NIET OP.

Het enige wat na een tijd komt is het volgende:

[b]408 Request Time-out [/b]

Nog iets anders.....NU.

Hij opent (verschrikkelijk traag) maar geeft me "meestal" enkel een ZWART SCHERM.... (wel met de hoofding - REKLAME - van Bloggen erop...)

Blog is niet normaal meer te bewerken....(veel te trage navigatie)
Niets dan wachten en zandlopers... :cry:

[size=150][color=blue][b]MAAR BLOG EENS OPNIEUW GEGENEREERD....
en ik moet zeggen, dat het wel beter gaat, precies[/b][/color][/size].... :lol:

De zandlopertjes komen omdat jouw pc niet kan volgen. ;-)

Eens kijken of er spyware op je pc zit? Misschien een ietswat oude pc?

Mijn laptop gaat ook verschrikkelijk traag sinds de laatste update van windows.

De webmaster is ermee bezig.
Naar het schijnt is het probleempje enkel in de vroege uren.

Nu is alles vrij normaal (18.30 uur ong.)

P.S. Na heel lang wachten... (4 minuten) kwam hij er wel door.... :cry:

EN...DE TELLER WAS WEG....(niet opgeladen???)

Ai, ai...wat er ook (buiten de vroege uren) misgaat bij mij is het volgende:

Telkens een lijstje met links (in kolom) aangepast word met een link (erbij te zetten) dan slaat hij de veranderingen met veel problemen en eindigend in een ERROR op.

Scherm loopt vast in een Errorboodschap.
Maar na afsluiten en terug kijken blijkt de link er dan toch bij te staan!

RARE TIJDEN.....he?

Misschien staat er teveel op je blog?
Teveel foto's enz...
Minder berichten op de homepage zetten kan misschien helpen.

Neen jong...dat is het probleem niet...

het is iets "Bloggen-technisch" (Alooohh) denk ik...
De lijst met links, die aangepast wordt loopt telkens vast. (Time-out)

Telkens er een nieuwe link wordt toegevoegd slaat hij die wel op, maar loop uit op een foutmelding:

[size=150][color=blue][b]408 Request Time-out[/b][/color][/size]

Daarna terug opstarten en dan staat ze er wel bij....
AMBETAAAANT JOENG!!!

Ik moet melden dat het nu ong. 06.00 uur is en dat alles HEEL VLOTJES GAAT.

De (kleine of grote) ingreep heeft precies toch opgebracht.

DANKUWEL WEBMASTER!!!
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!