Achtergrond veranderen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

ik zou graag willen weten hoe ik de achtergrond van mijn blogje kan veranderen. het zit hem zo:
ik zou een zwarte achtergrond nodig hebben (en die hebben jullie bij de standaardlayouts), maar het probleem is dat ik een absolute bloedhekel heb aan het kleur groen :evil: en de zwarte layout is met groene omkadering. Ofwel moet ik nu die omkadering kunnen veranderen van kleur ofwel moet ik een andere layout nemen die ik in een zwarte achtergrond kan zetten maar ik weet van beide mogelijkheden niet hoe ik het moet doen. Hoe maak ik mijn blogje zwart?! :?:

Ik zou dan toch al vertrekken met de 'standaard' ZWARTE achtergrond...
Dan heb je al een blog gelijk de mijne. (standaard met groen)

OP die manier kan je al eens bekijken of alle artikels wel uitkomen...in die kleur.

Hallo Sterre,


Vertrek van het uitzicht dat DMEK1960 u voorstelt (uitzicht 17).

Klikt nu op uitzicht wijzigen, ga naar "geavanceerd-uitzicht aanpassen"

In de brontekst verander daar overal de kleurcode #00FF00 dat is de kleur dat je weg wilt (groen) en neem een ander kleurcode, wenst u geel
op een zwarte achtergrond, dan is de kleurcode #ffff00 en klikt nadien op "wijzigen" en kees is klaar.

Succes Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!