Wat te doen om een OFFLINE weblog terug ONLINE te krijgen?

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik kreeg een mailtje van de volgende weblog-eigenaar:

http://www.bloggen.be/ncumisa

[color=blue]Ben offline gegaan met mijn site maar heb toch weer wat om te publiceren...

Dus gemotiveerd wil ik Ncumisa terug online krijgen maar dat lukt niet want is reeds in gebruik terwijl deze wel offline staat.

Het probleem is dat ik niet kan vragen om technische hulp want dat ik dan moet ingelogd zijn wat ik ook niet kan. Kan jij voor vragen wat ik kan doen om terug Ncumisa url kan gebruiken ? De website heb ik opgeslagen en kan ik dus gewoon inlezen.

Alvast bedankt ![/color]

HOE GAAT ZE BEST TEWERK...???

DMEK1960

Ik heb het blog ncumisa terug online geplaatst.
Wens haar nog veel blogplezier. :wink: :lol:
Swakke

Bedankt Swakke, heb het doorgegeven..... :wink:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!