Kan geen berichten meer toevoegen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik heb al enige tijd problemen met mijn blog daar de wijzigingen van mijn artikels niet meer op mijn blog voorkomen.
Ik heb al verschillende artikels moeten deleten en verwijderen zodat er maar drie meer overblijven en vandaag heb ik opnieuw één moeten verwijderen.
Ook mijn archieven verdwijnen.

Mijn blog is de volgende :

http://www.bloggen.be/st_martinus_parochie_halle/

Dank bij voorbaat en vriendelijke groeten.

WIJNS Roger

Beste,



Kan je mij eens per PB (Privé bericht) uw inloggegevens overmaken, zodat ik eens binnenin kan kijken, wat het probleem is.


Pépe

Ik heb dus juist hetzelfde probleem. Ik kan zelfs niet meer de toegevoege foto's die niet tevoorschijn komen verwijderen.

Mijn blog : http://www.bloggen.be/undine/

inderdaad, ik kan geen berichten meer verwijderen, en de fotos zijn niet zichtbaar. www.bloggen.be/debaetssven

Ik heb daarjuist nog eens geprobeerd en nu is het gelukt. Ik moet wel minstens een paar minuten wachten vooraleer ik de foto te zien krijg. Vroeger was dit niet zo

idd,nu lukt het terug
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!