Mijn blog bestaat...

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Mijn blog is gestart op 21 juli 2011. En op mijn blog staat, reeds een tijdje, dat mijn blog 6246332 dagen oud is. Hier klopt blijkbaar iets niet.
Kan dat rechtgezet worden?
beste groeten,
André
www.bloggen.be/thuishaven

Beste,


Op uw blog staan geen 6246332 dagen maar wel 686 dagen en dit is wel juist.

Pépe
Op mijn blog staat voor vandaag 6246333 dagen oud. Ik snap niet dat jij iets anders ziet.
Maar het mag zo blijven hoor.
groetjes,
André

Beste,


Dit heb ik nu van uw blog gekopieerd

Mijn blog is gestart op 11/7/2011 en bestaat vandaag 688 dagen!

Pépe

Hallo Pepe,

Bij mijn blog is dat ook zo, heeft waarschijnlijk te maken met W8 en/of IE10 of de versie office 2013.

Groeten
Renic

Bloggen.be/Schriek
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!