Veel problemen vandaag! Normaal?

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

Elke week plaats ik nieuws van de klas op de blog met vele foto's.
Dit is tot nu toe altijd al gelukt.

Vandaag lukt er niks!
De tekst heb ik al 10 keer getypt en als ik toevoegen druk is er niks te zien!
Bij het typen kon ik ook geen lettertype, grootte, icoontjes,... gebruiken.
Mijn foto die ik wil toevoegen is veel te klein terwijl ik niks anders doe dan anders.

Is er iets mis vanavond met bloggen?

Beste,


Ik heb nergens klachten gehoord over problemen gisteren bij bloggen.be

Stelt zich dat probleem nu nog, maar dan graag uw blogadres.

Pépe
Ik krijg geen tekst meer op mijn blog!

Ik kan de tekst wel typen maar als ik wil toevoegen dan komt het op de blog zonder tekst!

Beste,


Dit kan verschillende oorzaken hebben, maar veronderstel dat wij deze mogen uitsluiten:

1 Bericht geplaatst in de toekomst

2. Geplaatst in het verleden.

3.Geplaatst als kladversie.

Een andere mogelijkheid is:

Er is een vertraging op de server van bloggen.be, probeer dan het blog via "Instellingen" en scrollen tot onder en daar te klikken op "opnieuw genereren blog"

Helpt dit nog niet, ga dan terug naar het bericht via menu en "wijzigen"

Plaatst ergens in uw tekst een spatie en via "wijzigen" zou het nu moeten op het blog moeten verschijnen.

Succes
Pépe
Dit lukt niet.

Ik neem: toevoegen, nieuw bericht.
Ik typ iets
duw op toevoegen
en foetsjie, alles weg!

Hij geeft als foutmelding: U heeft geen bericht ingegeven.

Beste,


Vind ik toch eigenaardig.

Graag zou ik te weten komen, welke browser je gebruikt voor het blog en hoe de editor voor u als gebruiker is ingesteld.

Pépe

Ik gebruikte eerst internet explorer.
Sinds korte tijd gebruik ik google chrome.
Ik dacht: Yes! Probleem is gevonden.
Ik heb het ook geprobeerd bij explorer maar dit lukte ook niet, gaf dezelfde foutmelding.

Wat bedoel je met editor?

Nu jij over editor begon,
heb het opgezocht.
Het stond op nieuwe.
En inderdaad!
Had het paar weken geleden veranderd van normaal naar nieuwe!
Heb het nu terug aangepast en mijn tekst lukt terug!

Bedankt!!!


(zou natuurlijk niet mogen hé!)
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!