inhoud blog wijzigen

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

ik heb aan de linkse kant mijn inhoud staan van de verhaaltjes op mijn blog.maar er ik kan maar tot 200 berichtjes terug gaan en ik wil er graag meer op hebben staan. Er zijn veel mensen die mijn blog bezoeken en informatie willen. Hoe verander ik dit? En is het eigenlijk wel te veranderen?

[b]Personaliseer blog > inhoud blog wijzigen

U kan hier de inhoud van uw eigen blog aanpassen. Zo kunnen bezoekers snel naar een recent artikel gaan dat op uw blog staat.
Klik op de knop "Wijzigen" om uw keuze te registreren en de inhoud toe te voegen.

Aantal titels tonen: 200 recentste berichten[/b][/b]

Beste,


Het is niet te veranderen 200 is maximum.

Nogmaals op plaatsen heeft geen zin, daar dan de 200 voorgaande worden herhaald.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!