Pagina 1 van 1

reclame

Geplaatst: do okt 28, 2010 09:22 46
door denieske
:( hallo sedert vandaag zie ik op mijn blog reclame verschijnen ,hoe kan ik deze weg doen,hij duwt mijn foto's weg naar de kant ,graag raad
vriendelijke groetjes
denieske :cry:

Geplaatst: do okt 28, 2010 14:23 56
door Pépe
Hallo denieske,


De reclame kan je voorlopig nog niet verwijderen.

Maar het is niet de reclame die uw foto's wegduwen, maar wel de ovale foto in uw linkerkolom die 265 pixels breed is.

Pépe

Reclame .......snik

Geplaatst: vr dec 24, 2010 09:35 38
door sil en yvon
Ook ik erger me aan de reclame op mijn blog,ik wil geen reclame.Dat het boven mijn blog staat is nog redelijk maar vandaag zag ik dat de reclame zelfs in mijn blog staat. Is er iets aan te doen? ik probeer mijn blog zoveel mogelijk goed en up to date te houden maar dan zonder die hinderlijke reclame.

reclame

Geplaatst: vr dec 24, 2010 11:21 56
door denieske
:( hallo dat stoort mij ook maar weet niet hoe je dat kunt verwijderen ,voor de moment is het juist van boven dat er reclame loopt ,en dat gaat nog redelijk :P
nog een fijne kerst en gelukkig nieuwjaar
denieske

Geplaatst: vr dec 24, 2010 11:28 10
door Pépe
Hallo,

Reclame die bovenaan en onderaan uw blog staat kan je niet verwijderen.

Voor sil en yvon, kan je eens de URL van uw blog meedelen, zou graag zien waar die reclame op uw blog staat.

Pépe