Geplaatste foto niet te zien

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Als ik fotó's wil plaatsen zie ik ze niet op mijn blogtewrug Kijk ik dan bij wijzig- gingen/verwijderen dan staan ze daar wel???? Hoe kan dat.
Het is altijd jaren goed gegaan wat nu

sjonnie

Beste,



Log eens in op het blog en via het menu klik op "instellingen"

Scrol nu volledig naar onder en klik op "Klik hier om opnieuw te genereren."

Pépe

Dag Pépe, ik heb ook permanent last van vertraagd verschijnende berichten/prenten, wijzigingen e.d.m.
Is het 'opnieuw genereren' daar een oplossing voor? Is dit veilig? Moet je het na iedere plaatsing herhalen of blijft het geldig voor altijd, afijn, doorwerken, dienst doen?

Dank en vrgr van vraagstaart.

automatisch een bericht te sturen naar mijn mailinglist ? Kwestie van niet altijd elke keer opnieuw zelf de geïnteresseerden te mailen dat er een nieuwe post is ...???

Beste,


Is niet mogelijk bij bloggen.be

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!