Waar heb je het scriptje/html code geplaatst?

Nairama,

Je kan ze bv. uploaden op YouTube, en via de broncode op je blog plaatsen.

Karel

Ahzo, weer iets bijgeleerd :D

Danku :D

:lol:

Dat kan via instellingen.

bloggen.be/katarina0610[b][color=red]/[/color][/b]katarina --> een blogadres met een "/" in kan toch niet? :?:

een handige tip is om in Word het woord te typen met de hyperlink aan en zo te kopieren in uw tekstvak op bloggen.

Hallo,

Wat is scrappen? :shock: :)

Oké.

Bedankt!


karel

Pépe,

Ik heb het inderdaad van uit WORD gekopieerd, ik heb het intussen herschreven en nu is het weg.

Bedankt om te helpen!


Karel
Als ik een nieuw bericht toevoeg op mijn blog (http://www.bloggen.be/de_kampioenen_vrt) staat er na de eerste zin een code (XML:NAMESPACE PREFIX = O />) vb: http://www.bloggen.be/de_kampioenen_vrt/archief.php?ID=186771 In dit bericht staat het op het einde van het eerste tekstje. Kan iemand me helpe...

Die teller is een teller van Paginaweergaves, om de unieke bezoekers te zien moet je naar www.bloggen.be/[jouwblog]/statistieken gaan :D


mvg karel

Wat is de url van uw blog?
Hallo, Ik heb een blog over FC de kampioenen die wel goed draait, maar er is onduidelijkheid over hoe ?Balthasar/Balthazar? geschreven wordt. Ik ben er al op verschillende manieren willen achterkomen maar het wordt altijd verschillend weer gegeven. (generiek 1-4 staat er Balthasar; daarna Balthazar)...

Komt waarschijnlijk omdat die html code te groot is, en de blogs daar niet voor bedoeld zijn. :lol:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!