Tja mischien wel.
Maar we zullen maar stoppen met het plaatsen van reactie's in deze toppic.
Ik heb zonet een prive bericht gekregen dat ik moest ophouden met het plaatsen van berichten in oudere toppics.

Hebt gij ook zo een mail gekregen??

Pff,waarom klagen??
Je blog heeft alleen bovenaan en onderaan reclame.
Voor de rest kan je op uw blog alles naar uw keuze zetten.

Bloggen.be kan de blogs gratis aanbieden wegens de reclame.
Dan mag deze toch wel wat opvallen zeker??

Beste, Ik wil me niet bemoeien met de diensten van bloggen.be maar dit is niet mogelijk. Want ik heb hier al eens gelezen dat iemand dat ook vroeg en dat ging niet omdat bloggen.be geld verdient met reclame en niet met domeinnamen. Zo heb ik dat eens gelezen. Met vriendelijke groeten, Titske

Zena x,

Hebt u zelf een website en/of blog?
Want indien je dat hebt,waarom richt je dan zelf geen chatbox op?

Ik heb dat ook gedaan en wie weet krijgt deze binnenkort wel succes.

Tja,dat was mijn suggestie ook.
Zou leuk zijn he.

Ook ik heb al op verschillende sites gezien dat chatten mogelijk is.
Trouwens,seniorennet en bloggen.be is van dezelfde webmaster.

Ik geef maar een suggestie.

Hallo Pepe,

Bedankt voor uw interessante informatie!!!
Ik zal deze spoedig mogelijk uitproberen met een testmail.

Moesten hiermee nog problemen ondervinden laat ik u deze weten via dit forum.

Groetjes,
Jorrit

Ik ben eigenlijk niet van plan de nieuwsbrief te versturen via de mailbox. Hiervoor gebruik is het nieusbriefsysteem voor de blogs. Deze werkt uiteraard zeer goed,alleen zou ik dus graag willen weten hoe ik bovenaan mijn logo kan plaatsen en daaronder mijn nieuwssysteem. Wie kan mij verder helpen?
Ik zou graag een ander uitzicht maken voor mijn maandelijkse nieuwsbrief van mijn website. Ik gebruik voor het versturen van nieuwsbrieven de optie "Mailingslijst". Graag zou ik informatie krijgen hoe ik mij zelfgemaakt logo (een afbeelding met daarin tekst) bovenaan de nieuwsbrief kan pla...

Dat vindt ik raar. De fotos van Blankenberge 2009 zoude normaal zichtbaar moeten zijn. Wil je a.u.b. meerderde details geven wat u precies ziet waar eigenlijk een foto hoeft te staan. En is het bij alles fotos of bij enkele fotos? Gelieve over dit probleem meerdere informatie te geven zodat ik deze ...

Beste DMEK1960, Bedankt voor uw leuke reactie!!! Tevens bedankt voor uw suggesties omtrent mijn website. Ik ben nu volop bezig met het maken van een fotoalbum zodat bezoekers de fotos kunnen zien,downloaden en als e-card versturen,enz... Kom gerust hiervoor eens een kijkje nemen op http://fotoalbum....

Beste, Bedankt voor de informatie. Ik zal nog eens nadenken of ik mij kom registreren. Hellaas heb ik een gmailadres waarmee ik volgens uw forumregels niet mee kan geregistreerd worden op uw forum. Is dit indien ik mij wens te registreren dan toch mogelijk? Met vriendelijke groeten, Jorrit http://ww...

Beste,

Is het registreren en het gebruik van uw forum GRATIS?
Dan zal ik eens komen kijken of ik mij kom registreren.

Met vriendelijke groeten,
Jorrit www.bloggen.be/zee

Beste, Ja,die heb ik inderdaad al open gedaan. Sommige van die tips heb ik dan ook opgevolgd maar nog steeds zijn de statistieken niet zo hoog als ik verwachte. Ook heb ik mijn blog aangemeld bij Google zoals je mij vertelde. Sommige tips die staan op de beheerderspagina van de blogs vindt ik wel wa...

Beste,

Bedankt voor uw info.
Maar ik heb dit bericht gevonden bij de onbeantwoorde berichten en bovendien was het nog niet zooo lang geleden.
Daarom had ik er nog op geantwoord.

Met vriendelijke groeten,
Titske

Beste, Het probleem dat je verteld op dit forum heb ik ook al meegemaakt. Ik kreeg dikwijls e-mails van bezoeker waarin het probleem vermeld werd. Je kan het beste uw fotos plaatsen via onderstaande stapjes: -Surf naar http://www.bloggen.be en log u in. -Klik op personaliseer en vervolgend op de pij...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!