Hallo Pépé, vraagstaart en oxhy, Dit probleem is reeds veel vroeger door mij aangekaart geweest op dit forum. Omdat ik op mijn site ook de lijsten met namen van registers publiceer, en deze zeer lang zijn, kwam ik vrij snel met dit probleem in aanraking, iets wat 99% van de bloggers nooit zullen erv...

Hallo Pépé, Heb zopas IE8 geïnstalleerd. Weer dezelfde bewerkingen uitgevoerd bij de twee berichten en wat blijkt : het probleem is er nog steeds. Indien je het wenst stuur ik mijn gegevens, zodat je zelfs kan testen op mijn blog. Ik kan voor mijn blog het probleem oplossen door in de HTML te wijzig...

Hallo Pépe, Ik gebruikt de normale editor met IE7. Het probleem bestaat bij nieuwe en bij reeds geposte berichten. Ik plaats op mijn blog een bericht "test 2" waarin u misschien iets meer kan zien of begrijpen. Zonder verbeteringen is er geen enkel probleem. Het is juist bij het verbeteren...

Hallo Pépe, Heb even met de nieuwe editor gespeeld en wat blijkt : -alle icoontjes werken perfect en geven ook de juiste resultaten in een nieuw bericht indien je geen wijzigingen doorvoert Doe je dat wel dan gaan de poppetjes aan het dansen !! m.a.w. wijzigingen doorvoeren is in sommige gevallen ni...

Hallo Pépe, Heb deze avond de nieuwe werkbalk even getest, maar alles werkt niet zoals weleer. W icoontje werkt terug perfect Ook tekstgrootte en lettertype werken terug (na meer dan 1 jaar), maar op mijn blog zelf is er niets van te zien. De icoontjes B I en U geven niet altijd het correcte resulta...
Hallo Pepe, Sinds gisteren is het voor mij onmogelijk om het W-icoontje te gebruiken, om berichten te wijzigen of berichten toe te voegen. Ook is de werkbalk boven een bericht totaal gewijzigd van vorm. Ik kan nog wel aanvullen, of wijzigen via de HTML in de broncode, maar dit vraagt veel meer werk ...

Hallo Pépe, Ja, U hebt volkomen gelijk, want toen stond het bewuste berichtje nog op de derde plaats van de blog openingssite. Ik heb nadien het bericht in het verleden geplaatst waardoor het verhuisde naar het archief van de maand mei, toevallig ook op de derde laatste plaats, waar het nu nog altij...

Hallo Pépe en andere bloggers, 'k Ben even bij mijn buurman naar mijn blog gaan kijken, om te zien of het fenomeen zich alleen op mijn computer voordoet en wat heb ik vastgesteld: het blog reageert idem als bij mij, ttz. wanneer je op het archief van mei 2008 klikt, dan opent dit archief zich op het...

Hallo Pepé, Om dit probleem, dat niet voorkomt bij u en dus waarschijnlijk ook niet bij andere bezoekers, maar wel op mijn pc, voor mijzelf dan op te lossen, heb ik het naar de vorige maand verhuisd. Nu opent het blog weer correct op mijn pc, maar druk ik op archief van de 5e maand, opent het blog w...
Hallo Pepé, Er doet zich de laatste tijd een eigenaardig fenoneem voor, nl. het blog opent niet meer op het laatste bericht, maar steeds op de rekenquiz die ik er opgeplaatst heb. Verplaatsen van datum lost het probleem niet op. Het probleem was er niet toen ik de sudoku had geplaatst. Wat kan ik hi...

Hallo Johan, Om berichten te groeperen zoals op mijn blog http://www.bloggen.be/schriek ga je langs personaliseer, klik op vrije HTML tekst, geef een naam aan de berichtengroep vb Parochie, en plak er volgende HTML tekst in : <TABLE style="WIDTH: 165px; HEIGHT: 60px" borderColor="#99f...

Hallo Pepé, Zoals ik dacht lag het probleem bij een bericht waar ik enige tijd geleden een achtergrondfoto heb opgeplaatst, opdat alle berichten van die soort hetzelfde profiel en kleur zouden hebben. Blijkbaar is bij dat ene bericht door deze toevoeging, de maximale lengte overschreden, waardoor er...

Hallo Pepé, denk dat ik de oorzaak heb gevonden. Kijk even naar het bericht Overlijdens 1774-1791. Ik ga dat bericht morgen wijzigen, iets kleiner maken. Ik heb namelijk bij de oudere berichten een achtergrond toegevoegd en daardoor is dit bericht TE LANG. Kom morgen maar eens kijken, ik ben bijna z...

Hallo Pepé, Heb de twee berichten in de toekomst geplaatst, geen resultaat, het probleem blijft ! Heb wel vastgesteld dat in het archief er niets staat tussen 28.01.2007 en 12.02.2007, een verwijderd bericht stond op 08.02.2007, hoe kan het dat het archief niet klopt, dat gebeurt toch automatisch ? ...

Hallo Pepé, Heb de foto's verwijderd, maar het probleem blijft. Al deze berichten hebben de eerste weken na hun ontstaan zich juist op het scherm geopend. Het is dus iets wat nadien is ontstaan. Dat de foto's het probleem zouden zijn betwijfel ik sterk daar hun max. breedte steeds 480 pixels is en i...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!