ik kan slechts 9 foto's plaatsen op de manier met %%%FOTO1%%% en zo verder maar ik wil er 10 plaatsen. kan iemand mij helpen hoe ik 10 foto's in 1 bericht plaats? alvast bedank
ik krijg van vrienden en familie te horen dat ze onze blog wel kunnen bekijken op een PC maar niet op een tablet kan dat? moet ik ergens instellingen aanpassen op mijn blog om dat mogelijk te maken of ligt de fout bij die mensen hun tablet? ik heb zelf geen tablet dus kan ik het ook niet uitproberen...

Wat dom van mij zeg dat ik dat niet heb gezien. 2 dagen mee bezig geweest.
onze dank is groot. nu kunnen we de blog toegankelijk maken voor onze vrienden.
ik heb nu al 3 blogs en met de 2 eerste kon ik netjes 2 foto's naast elkaar in de middenkolom plaatsen. Bij onze 3de blog lukt dit niet meer hier de link van de 3de blog: http://www.bloggen.be/may/ er verschijnt wel een regel met %%%foto1%%% %%%foto2%%% maar de foto's komen gewoon onder elkaar. wat ...

hier hetzelfde probleem en bij onze blog 1 en 2 lukte dit vanzelf.
moet je het vakje brontekst aanvinken voor je typt? moet je een spatie geven voor je begint te typen? moet je als je de foto's hebt geladen het vakje brontekst terug uitvinken? help want ik kom er niet uit.

vandaag mail gekregen dat er problemen waren met inloggen op bloggen.be maar dat nu alles in orde zou zijn. Jammer genoeg is dat niet zo. Ik kan nog steeds niet op onze 3de blog.Ik kreeg een email om de 3de blog te activeren en dat lukt.Hij opend en bestaat dus. Als ik echter wil inloggen en geef de...
ik heb al 2 blogs aangemaakt. Ik wil nu een derde blog aanmaken.Ik heb alle gegevens ingevuld en een email gekregen om de derde blog te activeren. tot daar ging alles goed. Als ik nu de site van bloggen.be open en zelfs geen gegevens invul, en gewoon op inloggen klik gaat deze automatisch naar onze ...
ik wil een lichtkrant plaatsen onder mijn blognaam op de voorpagina die iedere dag een andere tekst weergeeft. De bedoeling is dat we een blog maken voor ons derde nestje van onze hondjes. Onder de titel Westies M&M 3 zou dan een lichtkrant moeten verschijnen zodat we iedere dag een bericht post...
ik heb al 2 blogs maar bij onze eerste blog zijn de foto's van onze 2 eerste berichten plots niet zichtbaar meer hoe zou dat kunnen komen? hier de link: http://www.bloggen.be/westiesmenm/ ik zie enkel nog enkele vierkantjes en de foto's hebben er altijd gestaan zelfs al 2 jaar.Wie kan mij info geven?
ik heb een blog aangemaakt en heb hier al 2 berichten op gezet.Probleem is dat iemand de blog opend, gaat hij vanzelf naar het laatst geposte bericht.
ik wil dat telkens mijn blog bekeken word deze geopend word met mijn eerste bericht en vervolgens de andere per datum in volgorde maar hoe doe ik dat?
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!