de fotos zijn idd zichtbaar nu.

danku

via de harde schijf. sommige gaan wel andere niet.

op mijn nieuwe berichten zijn enkele fotos niet zichtbaar. Hoe zou dat komen?. kan iemand mij helpen of verklaring geven?
http://www.bloggen.be/debaetssven/archi ... atID=33429
(laatste berichten op de pagina)

idd,nu lukt het terug

inderdaad, ik kan geen berichten meer verwijderen, en de fotos zijn niet zichtbaar. www.bloggen.be/debaetssven
beste , ik kan in mijn berichten het letterkleur en lettergrootte niet meer aanpassen, kan iemand mij helpen.
beste, als ik een bericht plaats op datum vandaag, dan is het bericht pas morgen zichtbaar, is dat normaal?
beste, sinds gisteren zijn mijn fotos niet zichtbaar in mijn nieuwe berichten, kan iemand mij helpen?
beste, sinds gisteren kan ik geen berichten meer verwijderen. kan iemand mij helpen?
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!