Ik werk al jaren wekelijks m'n blog bij http://www.bloggen.be/denedertaler/ en een tijdje terug kon ik via Firefox niet meer inloggen. Toen maar de Avast Safezone browser gebruikt en toen lukte het wel weer. Sinds vandaag kan ik ook daarmee niet inloggen. Nu de Chrome browser geinstalleerd maar ook ...

Pepé bedankt voor je reactie. Het probleem is opgelost. Het zat 'm in de internetopties. Die instellingen had ik veranderd en daardoor kon ik niet inloggen. Alles weer goed gezet en het prbleem is opgelost.
Ik heb een probleem met het inloggen. Ons blog wordt door 2 personen beheerd en bijgewerkt vanaf verschillende computers. Tot dusver is dat nooit een probleem geweest. Nu wil ik inloggen en dat gaat goed tot ik klik op ''Personaliseer uw blog'' daarna kom ik weer in het inlogscherm en als ik dan m'n...

Wel het past zeker maar ik wil graag weten of ik de middelste kolom kan versmallen waardoor het totale beeld ook smaller wordt waardoor ik links en rechts een achtergrondkleur of een eigen achtergrond in kan stellen.

[img]http://i13.photobucket.com/albums/a263/Roskoo/Screenshotje.jpg[/img]

Helaas heeft jouw tip niet de gewenste werking. Wat ik eigenlijk wil is de middenkolom smaller maken waardoor het uitzicht in z'n totaliteit wat smaller wordt.

Hallo Pepe,

Bedankt voor je reactie, ik ga het even uitproberen.
Ik gebruik sinds kort Bloggen.be en ben er zeer tevreden over. Om mijn site echt te optimaliseren zou ik graag de breedte van de middenkolom aan willen passen. Is dat mogelijk? Zo ja, hoe kan ik dat dan doen?

www.bloggen.be/opentopjansen/
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!