Hallo Pepe,

Ook bij mij sinds gisteren linkerkolom volledig verdwenen. Heb het blog terug gegenereerd maar helaas geen oplossing.
Kijken jullie dit even na?

Met dank vooraf

Vriendelijke groeten,
Paul De Rydt

www.bloggen.be/astro
Dag Pépe, Zojuist nog even nagekeken en blijkbaar is alles weer terug in orde. Bij een laatste wijziging had ik in een welbepaalde rubriek een nieuwe melding ingebracht en gepost op het blog. Nadien zag ik dat in de bewuste titel het woord "script" stond ipv de reeds bestaande originele ti...
Dag Pépe,

Merkte zonet dat mijn blog behoorlijk werd overhoop gehaald. Na enkele malen gehergenereerd te hebben zie ik geen verbetering.

Kunnen jullie dit even bekijken en het weer in orde brengen ?

Met dank vooraf

Vriendelijke groeten,
Paul

Dag Pépé,

Sorry, maar ik vind deze reactie nogal mager. Stuurde ook een bericht naar mijn internetsecurity met deze probleemstelling en hoop dat zij meer inspanning zullen kunnen opbrengen om dit [u]terdege[/u] te checken.

Groeten,
Paul
Dag Pépe, Sinds gisteren krijg ik waarschuwingsberichten van mijn internetsecurity dat ons blog als onveilig gemarkeerd staat. Als ik via Google zoek ons blog opzoek dan zie ik vooraan het rode waarschuwingslogootje. Eigenaardige is dat ook overige blogs daar rood gemarkeerd staan (via bloggen.be). ...
Hallo Pépe, Ik dacht net aan iets en schakelde, bij wijze van test, op mijn Pc zonet voor bloggen.be de compatibiliteitsmodus in en blijkbaar werkt alles nu weer goed. Mochten er toch nog problemen opduiken dan neem ik terug contact op. Alvast bedankt voor je eerste antwoord Beste groeten, Paul
Dag Pépe,

Ik heb een Windows 8.1 - 64 bits

Normaal doe ik enkel aanpassingen of plaats nieuwe berichten met deze.
Sinds 2006 geen noemenswaardige problemen met de editor tot ca. 1 maand geleden.

Groeten,
Paul
Beste, Sinds een tijd stel ik meerdere problemen vast i.v.m. de editor zowel bij het gebruik van de Google- als Microsoftbrowser. Belangrijkste problemen zijn de volgende: - Lettergrootte en lettertype niet meer in te stellen / aan te passen - Emoticons kunnen niet meer geplaatst worden - Veel de gr...

Hallo Pépe,

Is duidelijk. Ik ga dit opsporen in de brontekst en zo verwijderen. Je kan dit meteen als opgelost markeren. Thanks !

Groeten,
Paul
http://www.bloggen.be/astro Dag Pépe, In de middenkolom van mijn blog (tweede rubriek boven de vermelding "ingeplande waarnemingsdata" zie ik sinds gisteren volgende tekst: xml:namespace prefix = "o" /> Als ik in de functie wijzigen ga is deze vermelding eigenaardig genoeg niet z...
www.bloggen.be/asto

Dag Pépe,

Alles hersteld en terug in orde ! Nogmaals dank.

Beste groeten
Paul
www.bloggen.be/astro

Hallo Pépe,

Dank voor het vlugge antwoord.Als het om een algemeen probleem gaat dan zal dit verschijnsel zeer zeker binnenkort verholpen zijn.

Met dank

Beste groeten
Paul
www.bloggen.be/astro

Dag Pépe,

Sinds deze morgen zijn plots een aantal teksten in mijn blog omgeschakeld naar een grijze onleesbare tekst (zie reeds onder de teller links inhoud).Graag een oplossing.

Met dank vooraf

Beste groeten
Paul
Pépe,

Bedankt voor de info en ik tract dit straks op te lossen.

Groeten
Paul
Dag Pépe, http://www.bloggen.be/astro Onlangs herschikte ik mijn blog waarbij alle items van de rechterkolom verplaatst werden naar links om het geheel meteen overzichtelijker op het scherm te krijgen.Dit verliep prima maar uiterst bovenaan rechts is er daar een T, twee streepjes en een pijl overgeb...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!