Inhoud blog
  • duister/licht
  • plastic attack
  • Soms doet het pijn
  • tv limburg op bezoek
  • fabrique ecologique
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Plastiek of niet?

    25-05-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soms doet het pijn
    Wat ik sowieso het makkelijkste vind is consuminderen. Ik ben nooit een shopper geweest en de meeste van mijn kleren zijn de afdankertjes van anderen. Die ik dan met weinig gevoel voor stijl slecht combineer. Maar ik geef er niet om. Dus daarvoor hoef ik mezelf niet op de borst te kloppen. Meer de fiets gebruiken is ook een doelstelling maar doet al wat meer pijn. Omdat ik ronduit lui ben. Wat ik ook makkelijk vind is verpakking weigeren. Nee mevrouw ik hoef geen zakje. In de frituur: kan je mijn vlees verpakken in een papiertje. Laatst bij de Chinees: ik hoef geen zakje. Zeker? Ja hoor. Toen ik naar buiten liep had ik zin om alles te laten vallen. Zo pijnlijk heet was het. Ik heb maar net de auto gehaald.... bleek het toch nog pijn te doen. Maar goede tip als je afhaaleten haalt. Probeer zoveel mogelijk onnodige zaken te weigeren als het niet echt hoeft zoals serviettes bestek...en de aluminium bakjes? Uitwassen en kunnen gemakkelijk enkele keren herbruikt (cake in bakken om cadeau te doen, voor losse patatjes ofzo op de bbq...)worden. Maar let op. Kan gloeiend heet worden

    25-05-2018 om 21:10 geschreven door Caroline  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-05-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tv limburg op bezoek
    Een tijdje terug had ik via limburg.net de vraag gekregen of ze met tv limburg mochten komen filmen. Liefst met kind 1 want het moest gaan over verzorgingsproducten, en iedereen die mij kent weet dat ik daar echt niet mee bezig ben. Vandaag was het dan zo ver, omdat we eigenlijk geen idee hadden van wat ze nu juist wilden weten hadden we ons ook totaal niet voorbereid. Kind 1 mocht haar produktjes maken waaronder een advocadomasker...de cameraman kwam op het lumineus idee om de mama te gebruiken als proefpersoon. Spijtig genoeg ben ik 'de mama' en mocht ik me voor de camera laten volsmeren met geplette advocado. Ik kon alleen maar denken dat ik met mijn rond gezicht, niet bepaald verfijnde neus en rode haar in combinatie met het groene masker wel verdacht veel op fiona van shrek moest lijken. Later  wilden ze in de badkamer filmen, maar mijn badkamertje beneden was te klein. Dus vroeg hij om de grote badkamer te mogen gebruiken... kind 1 zei nog 'het is nooit een goed idee om je badkamer aan de kinderen te geven'. Deze boodschap verontrustte me genoeg om een spurtje naar boven te trekken (voor de goede orde we hadden beneden grondig gepoetst, be- ne- den, niet gedacht dat we naar boven moesten.) en ja hoor; Genoeg kledij op de grond om een half klasje te kleden, een verstopte pompbak, aangekoekte tandpasta. Ik me nog snel de pleuris uit mijn lijf gepoetst om dan rustig verder te filmen. Gelukkig waren de cameraman en de euh vrouw van limburg.net ik ben haar naam vergeten, erg vriendelijk. Wat al snel voor een je m' en fous sfeertje zorgde en vooral minder remmingen. Ze hebben anderhalf uur gefilmd waarvan er 2.5 min worden uitgezonden. En ik wed dat fiona er gaat inzitten....

    23-05-2018 om 22:59 geschreven door Caroline  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs