Inhoud blog
  • Blog Honey.
  • In loving memorie...
  • The Mouse Jump.
  • Dear God...
  • Poe, poe, wel errug warm.
  • Ze heeft geen zorgen.
  • Oké dan...
  • Diefstal.
  • Lig ik weer in de weg?
  • Hoezo...
  • Buurmans besjes...
  • Onze held...
  • Mijn poppie...
  • 't Is al behoorlijk warm...
  • Mijn kuil moet nog maar wachten....
  • Is dat nu zo raar, vrouwke?
  • De hitte kan komen, vrouwke.....
  • Zeg, Blinker...
  • Zie hem weer genieten!
  • Honey is het levende bewijs.
  • Never a dull moment...
  • Het valt niet mee...
  • Kiekeboe!
  • Bedankt, vrouwke...
  • Een ijsje?
  • Happiness.
  • Hallo buurman...
  • Ik lig goed, maar...
  • I like swimming!
  • Ze zijn weer zoet.
  • Open deur dag...
  • Doet ze ut...
  • Wat zeg je? Lig ik in de weg?
  • Ik heb zo de indruk...
  • Hulphond.
  • Komen hier plantjes?
  • Bank...
  • Bankskes, manden, kleden, vaggies...
  • Oeps...
  • WAUW, wat een surprise!
  • Op stap met...
  • Love is in the air...
  • Laat het feest maar beginnen, want...
  • Met deze zomerse temperaturen...
  • Ja, Honey...
  • Lulletje Lampekatoen.
  • Nee hoor, Honey.....
  • Het is niet moeilijk raden....
  • En vandaag...
  • Flowergirl.
  • Het lijkt wel zomer...
  • Big party voor Honey.
  • Keuringsdienst voor waren.
  • We hebben lang moeten wachten...
  • Gun je t-shirt een tweede leven.
  • A crazy white dog.
  • Zie hem genieten!
  • Blinker is verslaafd...
  • Wat DM 'is' en 'doet'.
  • Dit keer geen sneeuw...
  • Na zoveel sneeuw...
  • Het lukt Honey niet...
  • Ze is het nog niet verleerd.
  • Verboden voor Honey's....
  • Hond in de pot.
  • Ik ben een Witje...
  • Hij en ik en...
  • Ze steekt haar neus...
  • Vrouwke, snekkie dekkie!
  • Op stap met Honey...
  • Ach ja...
  • Na de winter...
  • Dit kan je toch geen hond meer noemen?
  • Love is in the air.
  • Dat ene streepje zon...
  • Een onbeschrijfelijk mooi cadeau!
  • Vandaag precies een jaar geleden...
  • Zeg nou zelf...
  • Dat wordt nog moeilijk kiezen....
  • Als de sneeuw gaat dooien...
  • Weer een winterse dag.
  • Zo'n zitbad is ook héérlijk.
  • Een beetje dooi vandaag.
  • Help, een beer!
  • HALLO!!!
  • Nog eens sneeuw...
  • Van sneeuw en vorst...
  • Winterse wandeling.
  • Kijk, een springboon...
  • Wat een lellebel!
  • Nog een waterrat...
  • Gelukkig zijn we veel gewend...
  • Van wolf...
  • Het is 1 januari, dus...
  • Zo, vanmiddag...
  • Lekker fanatiek.
  • Wat een bekkie hè?
  • Wateroverlast..
  • Vrede op aarde?
  • Zal het echt waar zijn?
  • Stoer hè?
  • Jullie zien zeker wel...
  • Opzij, opzij, opzij...
  • Jut en Jul.
  • In het bos zijn de wilde dieren.
  • Een kleine winterprik....
  • Blinker, niet zo ongeduldig!
  • Jas aan, kachel aan,.....
  • Ik vrees...
  • Het leven is voor Honey één groot feest.
  • Voetbaltraining voor veteranen, maar....
  • Sofawolf.
  • Ik denk...
  • It's a lover boy!
  • Heeft Honey gevoel voor kleur...
  • Wat een stralende dag!
  • Potato Queen.
  • Lieve God...
  • Waarom eigenlijk speelgoed kopen...
  • Blinker...
  • Efkes testen...
  • Op commando...
  • Hè, hè, dat werd tijd...
  • Héla, gij daar....
  • Gelukkig is het herfst...
  • 't Is eind oktober...
  • Het is hier veilig, want...
  • De één trekt een jas aan...
  • Vrouwke, ik wil hier wonen....
  • Weer een bossie ontdekt en.....
  • Zó flauw....
  • Dit keer niet zwart...
  • Ondanks alle 'mankementen'....
  • Vinden jullie ook...
  • The jumping mudqueen.
  • Zo héél af en toe....
  • Concurrentie voor Honey...
  • Zo lukt het toch ook?
  • Isn't she lovely.
  • Liefhebbers?
  • Ze kent haar plaats.
  • Istie onnozel...
  • Dom blondje...
  • Een alledaagse wandeling met Honey...
  • Hé, wat zie ik daar?
  • De zomer is voorbij, dus....
  • Zon en regen...
  • Mollenwaarschuwing!
  • Een nieuw geurtje...
  • Je kunt hier van de vloer eten.
  • Zeg, dierenarts Wendy...
  • Voor de liefhebbers...
  • I like frisbees.
  • Pffffft, Blinker!!!!
  • Een toevalstreffer...
  • Waren we aan de wandel...
  • Buddy!
  • Geen rode duivel...
  • Voordat Honey een bal vangt...
  • Wat zie ik daar???
  • Een overheerlijk bankske in de zon.
  • 't Is overduidelijk...
  • Tante Lianneke...
  • De kogel is door de kerk...
  • Blinker spreekt...
  • Honey is aan het oogsten, maar...
  • O no!
  • Uit de oude doos.
  • Vanwaar toch die haast?
  • Een echte Duitser...
  • Zo'n grote bek...
  • Een PRACHTkado...
  • Last van de hitte?
  • Wat mij betreft...
  • Ik mollen gezocht?
  • Pffft, die tuin hier is echt niet groot genoeg...
  • Onze mollenjager.
  • Vermoeiend hoor...
  • Gelukkig eens geen hitte vandaag...
  • Wat een brutale vlerk!
  • Honey voor en na een scheerbeurt.
  • Pak me dan...
  • Ze is gestoord...
  • Aquatraining...
  • Vrienden voor het leven...
  • Ik heb hier een zware taak...
  • Of het nu wil zomeren of niet...
  • Wat lach je, vrouwke?
  • Zeg, Blinker...
  • Geef Honey water en een bal...
  • Ut zit nie makkelijk...
  • Wentelteefje...
  • Help Blinker de zomer door.
  • Lammetje versus Duitser.
  • Wat zeg je? 32 graden in de schaduw?
  • 'k Heb weer goed mijn best gedaan...
  • Gedaan met de pret...
  • Honey heeft een nieuw schoentje.
  • Al die regen...
  • Hup, Holland, hup.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    De wonderbare belevenissen van Blinker en Honey.

    08-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In loving memorie...
    .... Blinker. 16/09/2002 - 08/07/2013

    Ik heb op mijn blog expres niet veel geschreven en/of foto's en filmpjes laten zien voor wat betreft de afwijking waar Blinker aan leed. In januari 2012 werden de eerste symptomen zichtbaar van Degeneratieve Myelopathie. Een afwijking die enigszins te vergelijken is met MS bij mensen. Deze afwijking gaf GEEN pijn. We hebben gevochten (en zéér zeker Blinker zelf ook!) om hem zolang mogelijk een 'Blinker-waardig' leven te geven en we hebben alles gedaan wat binnen ons vermogen lag.
    Op 8 juli konden we niet anders dan hem laten inslapen: hartverscheurend. Het was echter de enige juiste keuze die we konden maken in het belang van Blinker. We zijn intens, intens, intens verdrietig en missen hem onbeschrijfelijk veel.

    Er is ook een website van/over Blinker. 
    Voor degenen die geïnteresseerd zijn in het 'wel en wee' van Blinker:
    www.uit-blinker.be
    Op deze website staan wel veel filmpjes, foto's en informatie.

    Aangezien dit een blog is van Blinker en Honey samen, zal ik dit blog 'afronden' met het heengaan van Blinker.
    Uiteraard blijft hij online en ik hoop van harte dat veel mensen genieten zullen van alle fotoverhaaltjes.
    Ik zal niet stoppen, maar ik zal een nieuw blog gaan maken van/over Honey: 
    www.bloggen.be/Honey_ons_Witje/

    Voordat ik het memoriefilmpje plaats en een paar foto's, zal ik eerst nog een paar stukjes tekst plaatsen van een allerlaatste 'gesprek' van Blinker met zijn maatje Mirre. Zij hebben jaren geleden samen veel gesprekken gevoerd en ter zijner tijd zullen deze in een aparte rubriek op de website van Blinker geplaatst gaan worden.

    Hey Blinker, dag maateke,

    Vrouwke vertelt me net dat jij je laatste dag in de zon mag doorbrengen, dat je daar zo van geniet. Ja makker, ik als Mechelaar kan er niet tegen hoor, 'k blijf lekker koel binnen of in de schaduw. De filmpjes van jouw laatste wandeltochtjes heb ik mogen zien. Vrouwke knuffelde mij bijna plat, het was genant, en eerlijk gezegd Blinker, ik snap écht niet waarom ze zo aa
    n mijn lijf hangt de laatste dagen. Ons Kunja valt ze niet lastig, ze heeft het echt op mij gemunt. Ik ken een aantal Duitsers, waaronder Manto & Lussi en Pasco, die zijn ook over die hemelsblauwe brug gereisd, je gaat nog tijd tekort hebben ginds. Vrouwke blijft maar zeggen dat je het daar zo oneindig goed gaat hebben. Makker, ik ken daar allemaal niks van, maar onze vrouwkes zijn denk ik wel te vertrouwen in zulke dingen hé. Ik had je nog graag wat goeie raad en tips gegeven; maar nu krab ik me onbehouwen achter de oren hoor makker. Zolang ik je ken was je 'de kanjer', en kijk .... je durft het aan om in je eentje de oversteek te maken. Petje af Kanjer. Vrouwke snottert hier in m'n oor dat ik vroeg of laat ook deze reis mag maken. Kan je mij beloven dat je mij dan opwacht ? Ik beloof jou dat ik je laat weten wanneer het mijn tijd is.
    Oh ja, onze dagboeken worden in de wereld gebracht, of zoiets .... Manman, zal ik in m'n eentje het gelach en geroddel moeten ondergaan, terwijl jij van daarboven in je pootje zit te proesten.
    Oei, ik krijg hier onder mijn poten van vrouwke, ze wil ook nog graag een woordje zeggen. (sommige dingen veranderen nooit hé maatje).
    Dag Kanjer, dag maateke, moest je mij nodig hebben vanaf vanavond, dan blaf je mij maar wakker; dan ben ik er voor jou hoor man ! Dikke poot van mij. Mirre

    Dag Blinker,
    8 juli zal nooit meer gewoon 8 juli zijn. Vanaf nu is 8 juli Jouw Dag, jouw grote moment naar een pijnloos en nieuw leven. Het was een voorrecht jou te hebben mogen kennen, ik koester alle fotos en verhalen.
    Geniet van je laatste zonnestralen op je Duitse vacht, en bedank je vrouwtje; ze laat jou deze reis maken omdat je dit verdient.
    Het ga je goed Blinker ! Lieve knuffels.

    Hé, Mirre, wat is me dat nu? Vrouwke haalde mij uit mijn schoonheidsslaapje en daar was ik uiteraard niet blij mee, maar toen ik hoorde dat jij er was, was ik meteen klaarwakker en paraat.
    Wat gewéldig tof, dat we nog efkes onder vier hondenogen kunnen
    praten. Dit gaat die tweebeners niet aan, dit is tussen jou en mij, mannen onder elkaar.
    Straks ga ik inderdaad nog een poosje de zon in. Ik moet zorgen dat ik nog een beetje bij kan kleuren, want vrouwke zegt dat ik op reis mag.
    Jeetje joh, hier ook zo’n vrouwke die niet kan stoppen met knuffelen. Ik vermoed ook dat ze een beetje ziek is, want dat blijft maar snotteren. Als ze zo doorgaat kan ze beter het badje van die Witte vullen met al dat water.
    Ja, mijn vrouwke zegt ook dat het kei-tof is daar aan de overkant en dat ze er zelfs een worstjesbar hebben. Nu hoop ik wel dat het bratwursten zijn, want ik eet natuurlijk niet zomaar een smakeloos worstje.
    Maar makker, ik heb een plan! Ik ga de boel daar verkennen en reken maar dat ik het goed zal verkennen, want een beetje kieskeurig ben ik wel. Jij blijft dan gewoon bij je vrouwke en pas als ik alles verkend heb en ik kan zeggen: “Ja, het is hier kei-tof”, ga ik jou roepen.
    Je zal vast nog wel weten dat ik behoorlijk geluid kan maken, dus je moet niet bang zijn dat je het niet zal horen. Mocht je tegen die tijd wat minder goed horen met die flappers, dan steek ik wel een tandje bij. Wij moeten daar samen natuurlijk wel lol gaan maken, dus wacht ik daar op jou.
    Ja joh, onze dagboeken de wereld rond, wat is me dat! Kunnen ze maar beter mee wachten tot we allebei boven zijn, dan hoeven wij ons niet meer te schamen en feesten wij boven wel verder. Trouwens, ik vraag me af of onze gesprekken wel begrepen zullen gaan worden. Tenslotte waren dat gesprekken op hoog niveau en het is maar de vraag of de intelligentie van de tweebeners toereikend genoeg zal zijn om het te begrijpen.
    Maakt niet uit hè, het waren gouden tijden voor ons.
    Ik beloof je dat ik mijn grote bek vanavond open zal trekken als het me niet gaat lukken.
    Vrouwke heeft echter iets in mijn beschaafde oortjes gefluisterd. Ze vertelde dat er ongelofelijk veel lieve tweebeners in gedachten meegaan. Jeetje zeg, tot op het laatste moment heb ik geen privacy meer. Beschamend hè? Ik kan het dan toch niet maken om niet aan mijn reis te gaan beginnen. Ze zouden me uitmaken voor ‘watje’ en dat is het laatste wat een stoere herder wil. Onthoud dat voor later, maar tegen die tijd zal ik je dat nog wel helpen herinneren.
    Hopelijk zal het geen lange reis zijn, want dat zou nogal vermoeiend zijn. Ik moet natuurlijk wel regelmatig kunnen maffen.
    Ik zie vrouwke ook van alles klaarmaken. Pfffft, moet ik zeker ook nog een rugzakkie meeslepen: snackies. Oké, die draag ik wel mee. Zakdoekies. Huh? Waar is dat goed voor?
    Water. Ja, dat kan ik wel gebruiken als het warm is tijdens de reis. Nou ja, ze zal wel weten wat ze doet, dus ik laat haar doen.
    Ook heb ik opgevangen (mijn flappers werken goed hoor, ook als ik slaap) dat ik straks nog naar een van mijn lievelingsplekkies mag gaan met vrouwke. Het zal geen lange wandeling worden, zoals vroeger wij saampies, want mijn pootjes willen niet meer. Dat doet raar hoor, Mirre, da’s toch blijkbaar een grote fout toen ze mij gemaakt hebben.
    Hoe kan ik nu vanavond gaan reizen met twee poten die niet meer mee doen? Vrouwke zegt dat mijn poten weer super werken, zodra ik aan mijn reis ga beginnen. Is dat niet prachtig, Mirre? Zal ze nieuwe poten gekocht hebben? Ik maak me maar niet druk, want wat vrouwke doet is altijd goed. Nou ja, in de meeste gevallen toch wel.
    Nog maar een paar dagen geleden had ze een overheerlijk grote snack gekocht. Ik begin er vol goede moed aan, maar niet te vreten joh! De volgende keer probeerde ze het met een ander en dat ging er in als koek! Niet te geloven, had ze toch eerst van die goedkope rommel gekocht (tja, ze blijft een Hollander hoor!) en dat was niet te vreten. Kijk, de echte, die smaken tenminste naar meer. Maar zulke foutjes vergeef ik haar wel, dus met de reis zal ook alles zeker goed gaan komen.

    En nu makker, wil ik je nog om een gunst vragen. Wil je asjeblieft kei-goed voor je vrouwke zorgen? En als er veel water uit haar oogjes loopt, kan je die dan bij tijd en wijle efkes weglikken? Ja, ja, ik weet het, dat vind je niet stoer ten opzichte van Kunja, maar dan zet je je trots maar efkes aan de kant. Vrouwke heeft je nu héél hard nodig.
    We nemen geen afscheid, makker, het wordt een ‘tot weerziens’.
    Ferme poot van je kameraad,
    Blinker.

    Hey Blinker, natuurlijk wil ik alles doen om mijn vrouwke blij te zien .... maar wat je van me vraagt is niet simpel zenne !! Ze liep hier te dweilen als gek, het hele huis aan kant, tegen 200/u, ze lijkt wel een kieken zonder kop.... Ik doe zo m'n best om braaf te zijn, maar niks helpt ! Raar soms hoor, die vrouwkes van ons !! Denk dat die zon misschien toch iéts té warm voor haar is. Zo ken ik haar niet. Die pootjes van jou, man toch zwijg ervan, ik zit hier ook zo te sukkelen. Voorlopig gaat alles meestal wel nog goed, al heb ik bij slecht en vochtig weer, extra last. Maar, vrouwke heeft afgelopen dagen niet opgehouden te zeggen dat ik ook weer springlevend zal zijn, zodra ik aan mijn reis begin. En Blinker man !!!! Wàt ben ik blij dat je ginds je ogen en oren goed de kost gaat geven en op verkenning gaat ! Man je weet niet half hoe gerust ik ben, want jaja ik ben wel een stoere Herder, maar zonder mijn vrouwke .... Vertel het niet verder hoor makker !! Die Zwarte hier durft niet te lachen, ze voélt dat er wat loos is en doet haar best om geen herrie te maken. Nu, Blinker, dit doet me eraan denken .... wil jij tegen die Witte zeggen dat ze ten allen tijde op mij kan rekenen ? Ingeval ze liever meisjespraat vertelt, dan is er die Zwarte hé. Zoals je al zei, ons niveau zal welllicht te hoog zijn voor die 2 spooksels. Enne, zeg tegen je vrouwke dat je niét, met de nadruk op niét, die goedkope troep meeneemt in je rugzak hoor !!!! Zo, nu kunnen we allebei gerust zijn, de laatste puntjes zijn op de i gezet. Makker, tot later ! Je maatje Mirre.

    Tot slot het memoriefilmpje en een paar foto's:




    Met dank aan Anneke:





    Rust zacht, kanjer!

    08-07-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Mouse Jump.
    Jump: YES
    Mouse: NO

    07-07-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dear God...
    ....take good care of Blinker, please. AMEN.

    06-07-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Poe, poe, wel errug warm.
    Maar ja, ik ben een echte Duitser, dus ik geef niet op.

    06-07-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ze heeft geen zorgen.
    Ze is zó grappig en maakte me vandaag aan het lachen.













    06-07-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oké dan...
    ... zet hem maar bij ons thuis neer.

    06-07-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Diefstal.
    Ik had vandaag o.a. een héél stel Dentastix gekocht en die had ik onder het kleed in de auto gelegd.
    Als ik met Blinker gewandeld heb, ga ik daarna altijd even bij hem in de auto zitten. Ik laat hem dan wat drinken en blijf een poosje bij h
    em zitten. Ik had me voorgenomen om deze dagen na elke wandeling een Dentastix te geven. Het is jaren geleden dat hij die gegeten heeft en hij was daar altijd stapelzot op.
    Dus na de wandeling vanavond kruip ik bij hem in de auto en ik zie die neus al zijn werk doen. Zo van: "Wat ruik ik toch? Bekend geurtje!"
    Ik maak een pakje open en ik geef er één en leg het zakje terug onder het kleed. Oooo, wat smulde hij ervan! Op een bepaald moment ben ik achter het stuur gekropen, ik wil de auto starten en ik kijk in mijn binnenspiegel of alles goed gaat met Blinker. Nou, rap die auto uit en onderstaand filmpje gemaakt. Meneer was dus héél rap op zoek gegaan naar dat overheerlijke spul.


    05-07-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lig ik weer in de weg?
    Het zal me een worst wezen.

    02-07-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoezo...
    ... Crazy Dog?

    30-06-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Buurmans besjes...
    .... zijn altijd roder. :voer41:

    30-06-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze held...
    ....op sokken. :voer45:

    29-06-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn poppie...
    ..... bij de poppies. :voer45:



    22-06-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'t Is al behoorlijk warm...
    .... dus gaan we op stap met een (koel)jas aan. :voer45:


    En als we dan weer verder stappen, zien we dit:
    (nee, het is geen zweet :voer41: )

    18-06-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn kuil moet nog maar wachten....
    ....eerst efkes opwarmen en bijkleuren. :voer27:



    18-06-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Is dat nu zo raar, vrouwke?
    We hebben eigenlijk best een behoorlijke tuin en dat is uiteraard genieten. 
    Vandaag ging ik dus 'efkes' mijn graszaad halen, omdat ik een plek 
    (in verhouding met de tuin kan je gerust zeggen PLEKJE) wilde inzaaien. 
    Kom ik terug van mijn 'voetreis' en wat ziet mijn lodderig oog? 
    Blinker is precies op dat ene plekje gaan liggen en keek met een blik van: 
    "Is dat nu zo raar, vrouwke?" :voer41: :voer41: :voer41: 



    Lekker plekkie.
    Ik krijg er slaap van.

    18-06-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De hitte kan komen, vrouwke.....
    ..... ik lig al in mijn kuil.

    17-06-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeg, Blinker...
    .... wat lig je te piepen?

    16-06-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zie hem weer genieten!
    Dit keer wel met zwemvest aan, zodat ik zelf geruster was 
    (mocht het niet goed gaan).



    13-06-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Honey is het levende bewijs.
    Vieze varkens worden niet vet. :voer41: :voer41: :voer41:

    10-06-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Never a dull moment...
    ... with Honey. :voer41: :voer41: :voer41:

    YEAH! Het gras is gemaaid!
    Ik kan weer mollen vangen!





    En ook met de strootjes spelen.


    Kom maar op, vrouwke!
    Gooien maar!


    HALLO!!!!
    Kan het wat vlotter???




    Lieve God.
    U bent toch een God van wonderen? 
    Het is alweer lang geleden dat ik het gevraagd heb, 
    maar mijn gebedje is niet verhoord. 
    Misschien ben ik vergeten 'Amen' te zeggen, 
    dus probeer ik het nog eens: 
    "Kunt U mijn vrouwke wat vlotter maken?"
    A M E N ! ! !


    Hihihi, ik krijg pijn in mijn hondenbuikske van het lachen.


    Nu eerst eens uitblazen.

    09-06-2013 om 00:00 geschreven door Wijnie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Archief
  • Alle berichten

    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs