Inhoud blog
  • Dagverslagen
  • Vreemd gevoel
  • Genieten in zusterstad
  • Landhaus Thölken
  • Onder begeleiding
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Liggend naar een nachteloze Noordkaap
    Fietsproject t.v.v kinderkankerfonds UZ Gent
    www.80dagenvoorkoester.be
    15-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik voel me goed.....
    Maandag 15 juli : dag 65

    Filipstad - Karlsborg

    167 km.      7.28 uur gefietst 

    Ik voel me goed.....

    Ik voel me goed, ik voel me goed, vraag me niet hoe ik het doe.......zong Johan Verminnen ooit op een blauwe maandag. Ik had ook een goed gevoel vanmorgen. Om 7 uur opgestaan, douche, kopje oploskoffie, nog eentje, pistoletje met kaas en confituur eten , litertje chocomelk tot mij nemen en afsluiten met een " Caprio sonneke " , nog even een goeiedag zeggen aan " de Zweed" dak nie versta en wegwezen.
    Ik had de " goednieuwsshow" van gisteren dus goed tot mij genomen. Ik was klaar voor een kilometerdagje. Ondanks de vrij sterke zijwind zat het tempo er onmiddelijk in. Gesterkt door mijn partymuziek uit mijn mp3 , ja, we moeten beetje beginnen oefenen he voor ons " terug thuis feestje " .
    Ik heb superbenen vandaag ! De eerste 100 km maal ik af of dat het mijn laatste rit is, dat de eindbestemming achter de hoek lonkt.
    In geen tijd, ale iets meer dan 4 uur , sta ik aan de burger king in lexa. Het is dan iets na 14.30 uur en besluit een menuutje tot mij te nemen en een pauze in te lassen.
    Wellicht lagen de spieren daar te lang stil of duurde het iets te lang want ik kom nooit meer in mijn ritme !
    Hoe vlot de eerste 100 gingen hoe heb ik afgezien voor de laatste 67 ! Ben nog zelden zo " doodgegaan " als vandaag in of op een fiets . Zo zie je maar dat je zelfs met superbenen een klop van de hamer kan hebben . Een klop waar je bijna je eigen naam meer kan uitspreken als je op je campingplaats aankomt. Op karakter bereik ik dan ook de 49 en mijn einddoel voor vandaag : Karlsborg.
    Ik heb echter weinig geluk vandaag want geen hytter vrij. Ik ben dus genoodzaakt om mijn tent op te zetten, met gemengde gevoelens. Enerzijds mag ik niet klagen, er zijn ergere dingen in het leven. Anderzijds weet ik dat op de grond slapen, zelfs in een tent, niet ideaal is in deze fietstocht. Morgen zal het wellicht niets worden. De ervaring leert mij dat mijn lichaam niet hersteld als ik mijn nachtrust niet in een bed kan doorbrengen.
    Maar we gaan niet zeuren, na het plaatsen van het dagverslag gaan we proberen een beetje te gewennen aan het slaapmatje en er het beste van maken.
    Misschien een beetje verdrietig maar we gaan toch nog wa repeteren. Zoiets van : er staat een quest in ge gang...... Hopelijk hebben we een super playlist op 3 augustus, ik zou ne keer graag hebben dat we alles kunnen uitdrinken en opeten wat er beschikbaar is.
    Buren , wees gewaarschuwd, ook al slaap ik soms niet comfortabel , ik voel me goed........
    En dat zullen jullie merken , t kan laat worden de dag dat ik terug kom.....

    Slaapwel ( ale, hopelijk )

    X

    Slaapplaats : 



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 08/04-14/04 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Categorieën

    Startpagina !

    Klik hier
    om dit blog als uw startpagina in te stellen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs