Inhoud blog
  • Andere blog...
  • Gekke hoedendag
  • Gekke sokken/gekke schoenen dag
  • Gekke brillendag
  • Gekke harendag
    Bezoek ook www.bloggen.be/basisschoolopoeteren
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    5de leerjaar Opoeteren

    29-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In het zwembad van Oostende
    Lekker zwemmen !
    In zout water, bah!
    Toch wel plezant !
    De laatste loodjes voor vandaag....groetjes de juffen









































    29-04-2009 om 22:17 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Strandnamiddag

    Deze namiddag hebben we twee activiteiten gedaan op het strand: schelpen zoeken en strandspelletjes.

    Groetjes, van ons allen

































    29-04-2009 om 22:11 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Esther
    Hey mama, papa en de broers
    Het weer is mooi.
    En het eten is heel lekker.
    Zwemmen vond ik fijn.
    Ze hebben voor mijn verjaardag gezongen.
    Ik mis jullie een beetje
    groetjes en tot morgen
    Esther

    29-04-2009 om 21:35 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Golfbreker
    Na het bezoek aan de vismijn, nog rap even wat eten en dan weer op naar de volgende activiteit : golfbreker.
    Per klas kregen we een gids die ons vanalles vertelde maar vooral toonde en zelf liet zoeken wat je allemaal op een golfbreker kan vinden.
    De zon was er ook !
    Nog steeds ijverige juffen































    29-04-2009 om 21:18 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vismijn
    6 u. Veel te vroeg ! Toch was iedereen om half 7 klaar om te vertrekken.
    Bah ! Het stonk!
    Groetjes van de nog ijverige leekrachten















    29-04-2009 om 21:11 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Gert
    Hoi mama en papa
    Het is heel fijn.
    We zijn gaan zwemmen.
    Einde
    Gert

    29-04-2009 om 20:54 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Lize
    Liefste mama en papa
    Het is hier superleuk.
    We hebben al vanalles gedaan.
    Het eten is hier lekker.
    Ik mis jullie
    Tot morgen Lize

    29-04-2009 om 20:53 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Lore
    Hoi mama en papa
    Hier is het soms mooi weer geweest.
    En het is heel fijn.
    Dit mag langer duren.
    Het eten is hier lekker.
    Ik mis jullie
    groetjes Lore

    29-04-2009 om 20:51 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Vincent
    Hallo mama en papa
    Ik vond het tot nu toe heel fijn.
    Ik, Arend, Tom en Jorn hebben al veel plezier gemaakt.
    Het was heel fijn in Sealife.
    Tot morgen, Vincent

    29-04-2009 om 20:33 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Arend
    Hallo mama en papa en broers
    Het eten is hier wel lekker.
    De eerste dag zijn we naar Sealife gegaan en dat was wel fijn.
    Het is hier fijn.
    Ik mis jullie een klein beetje.
    Tot morgen
    groetjes Arend

    29-04-2009 om 20:31 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Max
    Hallo mama en papa en Julie
    Het eten is lekker. en Gert blijft veel te laat wakker zodat niemand kan slapen.
    Het is hier mooi weer.
    Het is hier heel fijn.
    Groetjes aan iedereen
    Ik mis jullie

    29-04-2009 om 20:30 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Robin
    Hey mama en papa
    Het is hier fijn.
    We hebben al veel dingen gedaan, we zijn zelfs naar de vismijn geweest en het stonk daar.
    En we zijn naar de zee geweest en we hebben mijn windvlieger weer eens uitgelaten.
    Het eten is hier veel lekkerder dan bij u
    Tot morgen, kus

    29-04-2009 om 20:24 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Martijn
    Hallo mama en papa
    het is hier heel fijn.
    We zijn naar de vismijn geweest. En daar stonk het.
    Gert had ons de hele dag wakker gehouden. Toen konden we niet slapen.
    Groetjes Martijn

    29-04-2009 om 20:22 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Femke
    Hoi allemaal
    Op zeeklas is het super leuk.
    Ik heb wel al een beetje heimwee gehad. Maar ik heb het doorstaan.
    Ik mis vooral mijn mama en papa.
    We hebben op het strand gespeeld en we hebben gezwommen in zout water, bah!
    We hebben gedanst en gezongen.
    En dat was leuk.
    Groetjes en kusjes van Femke

    29-04-2009 om 20:20 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Celine
    Liefste mama en papa
    Het is hier heel fijn. Het zwemmen was vooral leuk.
    Ze hebben voor mij gezongen vandaag.
    Het eten is hier ook lekker.
    Tot morgen

    29-04-2009 om 20:13 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Jorn
    Hallo
    Het is hier met Jorn.
    Hier is alles leuk en we hebben veel activiteiten gedaan. En het eten was ook lekker.
    En ik heb geen tijd om jullie te missen en we zijn naar het strand geweest.
    Tot morgen, kusjes Jorn

    29-04-2009 om 20:12 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Eline
    Hoi papa en mama
    Hoe gaat het ? Met mij gaat alles goed. Doe de groetjes aan Pluisje en Flappie en Poezie.
    We zijn naar de zee geweest. We zijn naar de vismijn geweest. Ik weet nu veel meer over vissen.
    Het slapen ging goed.
    Groetjes

    29-04-2009 om 20:05 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Kiara
    Hallo mama
    Het is hier fijn en het zwemmen was ook fijn.
    En we gaan zo dadelijk slapen. En dat is fijn.
    Groetjes Kiara

    29-04-2009 om 19:59 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Jessie
    Hoi mama en papa en Lucky
    Hier is het leuk. En lekker eten.
    Op het strand was het leuk.
    groetjes Jessie

    29-04-2009 om 19:58 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Tom
    Hallo mama, papa en broertjes.
    Hier gaat alles goed ik hoop met jullie ook.
    Ik mis jullie wel maar het is hier heel leuk.
    Doe ook de groetjes aan oma en opa.
    Tot morgen dikke kus Tom.

    29-04-2009 om 19:56 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    28-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Avondactiviteit!
    Zingen, springen en lachen, zo zag onze avond eruit!
    Groetjes en goeienacht allemaal, juf Heidi en juf Annick

















    28-04-2009 om 23:13 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wachten op de tram!
    Groetjes van juf Heidi en juf Annick (pssssst...iedereen slaapt al !!!)

















    28-04-2009 om 22:52 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sealife!

    Hier volgen enkele zonnige foto's van ons bezoekje aan Sealife! Enkel toen we buitenkwamen viel er hagel op ons!

    Groetjes van de nog dappere wakkere leerkrachten!





















    28-04-2009 om 22:45 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fijn spelen!
    De speeltuin naast 'Duin en Zee' moest ook even uitgetest worden.
    Groetjes van ons!

























    28-04-2009 om 22:28 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frietjes met stoofvlees!
    We worden hier ontzettend goed verwend, want toen we 's middags hier aankwamen konden we onmiddellijk met de benen onder de tafel schuiven. Op het menu stond het volgende: tomatensoep, frietjes met stoofvlees en groentjes en een chocoladepudding als dessert.
    Groetjes, de nog steeds vermoeide begeleiding!<









    28-04-2009 om 22:20 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's treinreis!
    Na het afscheid in Genk zijn we de zon tegemoet gereden. Alles is super vlot verlopen en we hadden natuurlijk heel wat bekijks met onze kerstmutsen. Hier volgen enkele foto's
    Van de al vermoeide begeleiders!


























    28-04-2009 om 22:10 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aangekomen in Oostende !
    Hallo mama's en papa's en....
    De reis is goed verlopen, we hadden heel wat bekijks met onze kerstmutsen.
    Wij hebben ondertussen al lekker gegeten : soep, frietjes met stoofvlees en groenten en een puddingske.
    Hier schijnt de zon , bij jullie zou het regenen ! Goed voor ons dus.
    De foto's volgen straks,
    groetjes van onze zeeklassertjes

    28-04-2009 om 13:06 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    27-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kim Gevaert...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We zijn naar kim atlethics geweest dat was leuk.
    We hebben allemaal opdrachten gedaan.
    Aleen de aflossingsloop was moeilijker.

    Groetjes
    <<<<<<TomyyBoyy>>>>>>

    27-04-2009 om 20:52 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijna naar zee
    Hey allemaal
    We vertrekken bijna op zeeklas.
    Tof hè!
    Ik kijk er al naar uit ! Jullie ook ?
    Vergeet morgen niet om je koffer te komen brengen.
    En dan thuis nog eens goed slapen, zodat je uitgerust aan onze reis kunt beginnen.
    Groetjes juf Heidi

    26-04-2009 om 15:25 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kimatletics
    Hey jongens en meisjes
    Op donderdag 23 april mochten we met 5 kinderen uit onze klas naar Neerpelt gaan waar we een meet & greet hadden met Kim Gevaert.
    Eerst moesten we er allerlei proefjes doen, daarna konden we vragen stellen aan Kim.
    Het was een keitoffe dag, jammer dat de anderen niet mee mochten.
















    26-04-2009 om 15:23 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    jufrouw het word spanneder en spanneder nog 2 dagen en dan fijn in het treintje naar de ZEE ik kijk er echt naar uit en ik hoop ook echt dta iederen er naar gaat uitkijke ik heb er echt zin in ik hoop dat het ook zo fijn word als vorig jaar dan wil ik nog wel 10 000 keer mee op ZEEKLASSEN en ik hoop ook wer da we zo een leuke dingen gaan doen en ik vond het kei leuk da onze school naar kim gevaert mocht jammer dat er maar 5 personen uit 1 klas mee mochten ma ik vond het toch fijn da onze school er naartoe mocht ! en ik vind het best wel leuk met juffrouw Fara in de klas ! en het knutsellen was de vrijdag ook heel leuk met die vaasjes en toen in het zand rollen en toen het touw er rond doen het zand rond het flesje doen leukde me nie oz goed want de zand bleef er niet goed aan plakken en ik hoop dat we ook een iets buiten gaan spelen met juffrouw Fara ma ik dnek da we dat op ZEEKLASSEN wel g
    aan doen ik hoop het toch ik heb er al een beetje zenuwe voor maar ja ik heb het al eens mee gamaaktt ma het lijkt me toch fijn om het nog een 2de keer mee te make zien als de 2de keer leuker of nie leuker gaat zijn en ik hoop da we nie meer de tram gaan missen en het meesten waar ik zin in hb i zwemmen en silave en eurt explorer JOEPIE 3 dagen geen les JOEPIE en dan van ZEEKLASSEN terug en dna is weer fijn VAKANTIE joepie en ik kijk helemaal er niet naar uit op ZEEKLAS om naar de vismijn te gaan BAH ik dnek d aik dan mijn neusknijper van het zwemmen ga mee nemen ! :d:d grtjs kiara ik ga je nu maar eens laten want denk da ik nu wle genoeg heb geschreven en ik hoop d aje blij bent d aik ik nog een imailtje heb gestuurd de de grtjs aan mats en jitske en aan je zelf natuurlijik grtjs kiara xxx fijn dat ik weer naar ZEEKLASSEN mag van je voor de 2 de en laatste keer met de sgool naar Z
    EEKLASSEN dat si wel jammer ! ik wil nog een keertje bij je blijven zitten dan kan ik nog een keertje naar de ZEE dat zou wle fijn zijn gewoon blijven zitten om naar ZEEKLASSEN ik heb d a eigenlijk vorig jaar ook zo gedaan omda ik 2 keer op ZEEKLASSEN wouw nee nee grapje hé da zou ik helemaal nei doen dan kan i beter met mama naar de zee gaan mss wel ietske saaier maar ja dan ben ik ook aan de zee geweest hé ! grtjs kiara xxx grtjs aan mats en jitske en aan je zelf en ik hoop juffrouw Fara d a je dit ook leest ! :d:d xxx

    26-04-2009 om 14:55 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zuivelcentrum (Femke)
    hallo allemaal
    we hebben weer een uitstap gemaakt naar het :zuivelcentrum!
    leuk!
    we hebben als eerst lekker gekookt war we hebben gekookt was :'choclade milkshake , pizza en toetje
    het was lekker en we hebben een neppe koe gemolke en we hebben uitleg gehad over de boerderij en we hebben gespeeld in dat speeltuintje daar was erg leuk en toen gingen we naar een echte boerderij en we hebben een echte koe mogen voeren met stro en we hebben een koe mogen spelen :p! en we hebben verse melk gekregen hhhmm!!!
    vele groetjes .....


    -xxx-femke-xxx-

















    19-04-2009 om 14:04 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zuivelcentrum (Kiara)
    het zuivelcentrum was heel tof geweest en vooral met dat eten makenen opeten ! ik vond nog altijd het lekkerste de pizza en die heb ik thuis ook nog gemaakt maar tegen over het zuivelcentrum is VAKANTIE toch veel leuker juffrouw en op de boerderij vond ik het niet zo leuk want BAH daar stonk het da was nie zo leuk maar de melk die was wel heel lekker en bij het zuivelcentrum hebben we ook heel veel bij geleerd want nu weten we hoe da we milkchake kunne maken en pizza en koek aleen had ik heel veel buikpijn toen ik dat allemaal op had en nu bijna naar zeeklas achter 19 dagen kei leuk ik kijk er al naar uit eigenlijk een beetje ik kijk er aleen naar uit als k bij femke op de kamer mag komen te liggen ! :d:d:d lolig ! wij willen dat persee wij willen geen lessen meer wij willen naar ZEE en nu ga ik je laten want tis voor jouw ook een leuke VAKANTIE hoop ik zonder iets te breken of te vallen of weet ik veel wat ! :d:d gr
    tjs kiara juffrouw doe de grtjs aan je lieve indjes mats en jitske JOEPIE ik zeg enb schrijf het hopelijk juist ! :d:d xxx grtjs kiara

















    09-04-2009 om 14:47 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zuivelcentrum (Celine)
    hoi allemaal,
    Wij zijn naar zuivelcentrum geweest.
    Het was SUPER leuk.(vooral het koken)
    Wij hebben ook een nepkoe mogen melken.
    Daarna zijn we naar een echte boer geweest en we hebben de koeien mogen eten geven.
    We hebben ook geleerd: Strooi is om te Slapen
    hooi is om te eten.


    tot na de vakantie
    doei groetjes celine





















    09-04-2009 om 14:40 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vastenwandeling
    vandaag hadden we vastewandeling.
    we moesten onderweg enveloppen zoeken.
    in die enveloppen zaten puzzel stukken die we nodig hadden bij een spel.
    we hebben droog brood en water gekregen dat was lekker.
    we hebben ook nog spelletjes gedaan.



    martijn





    09-04-2009 om 14:33 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zuivelcentrum (Martijn)
    we zijn naar het zuivelentrum geweest.
    we hebben er eerst pizza's gemaakt.
    daarna mochten we een neppe koe melken.
    en toen mochten we gaan spelen op de speeltuin.
    toen kregen we uitleg hoe de boer de koeien melkt enz.
    toen gingen we naar een boerderij.
    we hebben een koe mogen spelen dat was leuk.
    we hebben de koeien eten mogen geven.
    we hebben ook een wilde stier gezien en een kalf.
    we zijn bij de varkens geweest en die stonken.

    martijn













    09-04-2009 om 14:29 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek aan het zuivelcentrum
    En vandaag was het dan eindelijk zover !
    We brachten een bezoekje aan het zuivelcentrum.
    Onze klas kreeg eerst kookles : we werden in 3 groepen verdeeld : milkshake maken - pizza maken - nagerechtje maken.
    En natuurlijk moesten we het ook opeten... Lekker !!!
    Daarna kregen we een rondleiding in het zuivelcentrum met uitleg over de koeien, de boerderij, de magen van de koe, het voer, de voedingsdriehoek, de melkfabriek...
    's Middags nog wat eten en wat spelen op het speeltuintje.
    En dan stappen tot op de boerderij.
    Echt wel tof, die echte koeien en kalfjes, de gevaarlijke stier, met z'n allen wegen we zoveel als een volwassen koe, op de tractor zitten, een koe die gemolken moet worden nadoen...
    En als slot een lekker vers bekertje melk.
    Weer veel bijgeleerd dus...
    Hieronder enkele foto's (ik heb er zo'n 170 getrokken, dus een beetje veel voor op de blog)
    Wie mij een tekstje doorstuurt, die zijn foto's zal ik er op zetten.
    Groetjes
    PS : was jullie wel goed voor morgen hè











    02-04-2009 om 20:41 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ons bezoek aan het zuivelcentrum voorbereiden
    Omdat we op donderdag 2 april naar het zuivelcentrum gaan, moesten we dit voorbereiden met een zuivelcentrumcontractje.
    Er zaten allerlei opdrachtjes in : lezen, rekenen, taal,...






















    02-04-2009 om 20:31 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tulpen knutselen
    De lente is weer in 't land !
    Dus ...gewapend met ijzerdraad, kniptangen, crêpepapier... knutselden wij onze eigen tulpen.
    Kijk maar eens hoe knap !







































    02-04-2009 om 20:28 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)



    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 09-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs