Inhoud blog
  • Andere blog...
  • Gekke hoedendag
  • Gekke sokken/gekke schoenen dag
  • Gekke brillendag
  • Gekke harendag
    Bezoek ook www.bloggen.be/basisschoolopoeteren
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    5de leerjaar Opoeteren

    11-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstknutselen
    Ook vandaag leefden we ons weer helemaal uit in onze creativiteit !
    Samen met het andere 5de en met juf Annick en juf Annita knutselden we erop los !
    Het moet wel, want de kerstmarkt komt ineens heel rap dichterbij.
    Maar het resultaat mag er zijn ! Jullie hebben knap werk geleverd ! Een dikke pluim hiervoor !
    En als al de rest het wil zien : bezoek onze kerstmarkt op vrijdag 19 december !
    Tot dan
    juf Heidi









    11-12-2008 om 21:49 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinterklaas op school
    We zitten wel al in het 5de leerjaar, maar toch hebben deze grote kinderen ook wel zenuwen voor als de Sint komt.
    Op dinsdag 2 december hadden de Sint en zijn pieten snoepgoed in onze klas gestrooid.
    De letterpiet had zich echt wel uitgeleefd : elke klasgenoot had de beginletter van zijn naam op zijn bank liggen.
    Op vrijdag 5 december was het hoogdag op school : Sinterklaas en zijn pieten brachten een bezoekje.
    We kregen in onze klas pakjes en namiddag moesten we optreden.
    Een echt Sinttoneel met een liedje, onze middag was weer geslaagd !
    Ook Saar, het dochtertje van juf Eef, kwam langs om goedendag te zeggen tegen Sinterklaas en zijn pieten.
    juf Heidi

    11-12-2008 om 21:47 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorlezen steldopdracht : Dikkie Dik
    Een tijdje geleden moesten jullie als stelopdracht zinnen schrijven bij prentjes van Dikkie Dik.
    Vorige week gingen jullie, jullie zelfgemaakte verhaaltjes voorlezen aan de kleutertjes van juf Miet.
    Er waren kleuters met veel lawaai, heel verlegen kleuters en kleuters die aan Jorn plakten, hè Jorn
    Kortom : kleuters zoals wij ook kinderen in onze klas hebben zitten
    Hieronder kan je de foto's bekijken !
    Veel plezier ermee !
    juf Heidi

    11-12-2008 om 21:39 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

                                                                 HOI JUF

    Met mij is alles goed  .Ik heb geen sport meer ik ben er mee gestopt omdat het niet meer fijn was

     En Lore, Lize en Celine waren er ook. Het is fijn om bij jou in de klas te zitten  en veel te leren

    Laatste keer heb ik met Lore de vissenbak moeten schoon makken dat was leuk .De spelletjes in  de

    Klas zijn  ook heel fijn  .En de Sint is op 05.12.2008 gekomen ook in de klas we hebben 2 cadeautjes gekregen een ster voor in en uit elkaar doen en 1 met auto’s                                                                        

                                                    

                                                               Dag juf

    groetjes

    Jessie Harings

    07-12-2008 om 14:49 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beste juf Heidi
                                                   beste juf Heidi                                                         
     
           
     
                                    ik vond de uitsttappen heel leuk.de leukste vond ik het fort van Breendonk .  ER WAREN VISE DINGEN TE ZIEN in sonige kamers hing  sghimel aan de  plafon.toen gingen we maar buiten in somige muurenzate joekels van gaten.  aan elke muur  hing prikkeldraad dus ze konde neit ontsnapen  en toen kwanwe  bij een plaats daar waaren wel 1000mensen dood geschooten dat was neit prettigg         groetjes gert 

    07-12-2008 om 14:48 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.e-mail Celine
    Hoi juf heidi,
    Ik ben Celine.
    Ik stuur mijn e-mail naar u.
    U weet dat ik graag knutsel.
    Mijn mama en ik hebben zwarte pieten geknutselt.
    Ze zijn heel mooi.
    We hebben ze opgehangen aan de balk in de grote keuken.
    De onthaal kindjes vinden dat plezant.
    Als Sinterklaas voorbij is, danhangen we de grote
    sneeuwman op, en mijn mama versiert die dan een beetje.
    Zo doen we iets voor de onthaal kindjes elk seizoen.
    Maar mijn iedeeën zijn bijna op.
    Weet u misschien nog iets moois om te knutselen?
    De week voor de kerstvakantie, mogen Cedric en ik de
    grote kerstboomversieren. Dat vinden we fijn.
    Mijn hobby's zijn: dansen, dictie en chiro.
    Oh ja, bijna vergeten, vrijdag mogen we ons bord zeten.
    Want papa moet het hele weekend werken.
    Ik hoop dat k de playmobil krijg.
     
                    Groetjes Celine, laat me iets weten om te knutselen.
                                           daaaaaaaaaag

    04-12-2008 om 11:27 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Nikita
    hoi juf, ik vind het leuk om bij jouw in de klas te zitten. Je helpt mij goed. Mijn mama vind dat ik hier veel hulp krijg. Sommige klasgenoten pesten mijn maar niet vaak voreger wel.Ik heb alleen woensdag en vrijdag vrije tijd ook zaterdag en zondag.Tafels doen is niet fijn want dan kan ik mijn werk niet afmaken.Mijn lievelings vak is rekenen ook al heb ik het daar mee moeilijk. De toets van de zegswijzen kende ik eerst niet maar ik had er toch 9 op 10 op. Sommige toetsen waren slecht die van sprong drie is voor mij heel goed. Tot morgen

    04-12-2008 om 09:29 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoi beste juf
    Hoi beste juf,
    waar zou ik het over hebben, o ja.
    Waarom moesten we verhuizen.
    Ik zat daar net zo goed!
    Ik zou graag wat meer buitenspelen met de klas voor het project van Kim,
    want dat is belangrijk.
    En ook nog waneer gaan we nog eens op schoolreis?
    dat doe ik heel graag,
    gezellig met vrienden en vriendinnen op de bus zitten!
    En gaan schaatsen!
    Dat vind ik nog het leukste!
    Op zee klasse gaan,
    echt TE GEK!!!!!!!
    Als je in de bus zitten leuk vind,
    vind je in de trein zitten ook wel leuk zeker?
    Ik ben echt benieuwd wat we gaan doen!
    Zou je mij ook een E-mail terug willen sturem

    groetjes Max
    en tot de volgende!!!!

    01-12-2008 om 21:08 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo allemaal !

    Hallo allemaal!

    'k Ben Arend!

    En ik heb vorige week mijn feestje gegeven...

    En we zijn vanalles gaan doen hier zie je een foto van ons! 

     

     

     

                                                           

    From nov2008
     
    En dit is er één van Lore
    From nov2008
    En hier is er één van Lowie
    From nov2008
    En hier is er nog één van ons
    From nov2008
    En dit zijn er nog een paar van mijn verjaardag niet van mijn feestje
       

    01-12-2008 om 21:07 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hey juf

    hey juf

     

    Ik doe aan basketbal.

    We hebben 2 keer per week training op dinsdag en op donderdag.

    We moeten bijna elke week match spelen.

    We hebben jammer genoeg nog niet gewonnen.

    Tegen Lummen hebben we met 1 PUNT verloren.

    In een match hebben we 4 quarters.

    Een quarter duur 10 min.

    Ik ben de spelverdeler.

    Er zijn 2 grote en 2 vleugels.

    Wil je iets terugsturen?

     

    groetjes

    martijn

    01-12-2008 om 21:05 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo lieve juf,
    Wist je dat ik een hart voor dieren heb.  Ik voetbal heel graag.  Toen ik mijn eerste wedstrijd speelde, maakte ik een goal.  Ik zal vertellen hoe het ging, Ester gaf een hoekschop die ging recht tegen mijn zij en zo ging die in de goal.  Zo cool!  Iedereen kwam op mij af.  Ik voetbal al 2 jaar, ik tennis ook.  Toen de zaterdag gingen we in de Boneput tennissen, Lore en Max waren er ook.  Ik heb thuis een hut en ik klim er vaak in, super tof.  Beste juf stuur je mij nog terug?  Ik hoop dat dit genoeg was over mij.  Groetje Eline, einde.

    01-12-2008 om 21:00 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Kiara
    hallo iedereen ik dacht maar nu weer eens een berichtje op de blog sturen want dat is al lang geleden
    hetSINTERKLAASfeest komt er alweer aan joepie
    en de KERSTMARKTook dus we hebben nog veel werk en volgend jaar nog het kinder ols heel veel werk terug maar jha dat zal wel allemaal leuken want met onze juf en juf anita erbij lukt natuurlijk alles ! :p
    juffrouw doe maar de groetjes aan jitske en mats zeg maar dat ik een heel lief kindje ben :p
    jij bent de beste juf die ik ooit heb gehad doei aan iedereen groetjes kiara van bij de beste juf vande hele wereld in de klas zit natuurlijk juf heidi de bestaad geen andere beste juf die ik ooit heb gehad dus veele groetjes van kiara xxxxxxxxxxxx

    30-11-2008 om 13:40 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo juf met Lize
           Hallo juf! Met Lize.
     
         Ik wil het hebben over de wandeling van de schutterij.We hebben verschillende
         e-mails gekregen waar dat vanalles in staat geschreven over de bokkerijders.
         Het begon al spannend.In de eerste e-mail stond dat er op 22 november 2008
        een wandeling van de schutterij was.En dat we zelf de vertrekplaats moesten
        zoeken.In de tweede e-mail staat dat er everzwijnen in het bos zijn.Als we er
        dan tegen kwamen dat we dan met stokken op de grond moesten slaan en veel
        geluid maken dan gingen ze vanzelf weg.En in de derde e-mail staat dat Lore,
        Lotte,Dietmar,Bert en zijn vriendin,Stijnen Katrien niet meer zullen terugkomen
        en dat we de dag later in onze e-mails moesten nakijken en dan wisten we waar
        ze waren en konden we ze gaan halen.In onze vierde e-mailstond dat de wandeling
        niet door ging wegens het slechte weer.Dat vond ik jammer want ik had me er zo 
        op verheugd maar het gaat een andere keer door.Wat vind jij ervan juf,wil je me
        iets terug sturen hoe je het vind? of .
        Uitstel is toch daarom geen afstel.
     
     
                              Toffe groetjes ,
                                                     Lize

    30-11-2008 om 13:37 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo iedereen
    hallo iedereen we hebben een opdracht van stellen gekregen een e-mail naar de juf sturen en dan krijgen we punten op en dat moet voor 1 december af zij ik heb dat al af ik hoop dat we nog zo'n leuke dingen doen want dat best wel leuk
    veel groetjes femke -xx-

    30-11-2008 om 13:36 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo iedereen

    Hallo iedereen


    Ik ben  kiara


    En  ik zal eens  aan iedereen vertellen die  dit leest waarom dat ik en femke ander rekenen krijgen.


    Wij gaan volgend schooljaar al naar het eerste middelbaar .


    En de juffrouw maakt ons daar al klaar voor .


    En de juf neemt ons 1 keer in de week een  uurtje mee  dat is meestal op een donderdag .


    Zal ik jullie  eens vertellen waarom ik zal het jullie maar eens beginnen uit te leggen.


     Wat wij dan moeten doen .


    Als wij iets moeilijk vinden dan kunnen  wij dat niet aan de juffrouw vragen want dan is de juffrouw  bezig met de  kinderen van de klas  en dan lukt dat niet .


    En dan vragen we  het  haar dan als  we  een  uurtje weg zijn .


     En als wij een uurtje  weg zijn met de juffrouw dan  komt   juffrouw  Eef  in onze klas .


    En dat is  eigenlijk fijn zo  rekenen en ik en Femke  zijn vorig schooljaar blijven zitten maar dat vinden  we  niet erg want 2 keer op zeeklas is niet zo  erg  en  ik voel me  al  goed thuis in mijn klas !:p  Groetjes  kiara xxx

    30-11-2008 om 13:34 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo juf Heidi
    Hallo juf Heidi.
    We hebben al veel toetsen gehad.
    We beginnen bijna met de grote toetsen.
    We hebben tot 10 000 000 miljoen geleerd.
    Wij zijn al aan een nieuw rekenboek begonnen.
    Wij zijn van plaats veranderd en ik zit nu langs robin.
    Ik vond het wel jammer want ik zat eerst langs max.
    We hebben ook een contract gekregen en dat is leuk .
    Sommige dingen zijn moetjes en sommige dingen zijn magjes.
    Sommige dingen mag je ook met twee.
    De godsdiendst juf heeft ons zo uitgelegt dat sommige dieren naar god gaan aan iets vragen en dan krijgen ze het allemaal
    wat ze vragen.En we hebben van stellen een dikkie dik verhaal moeten schrijven met zijn twee maar toen zat ik nog langs max.
    groetjes lore

    30-11-2008 om 13:30 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoi juffrouw Heidi
    Hoi jufrouw Heidi .
    Hoe gaat het ? Goed ?met mij ook .Ik vind dat je leuke uitstapjes maakt ,b.v: breendonk dat was best wel eng maar jij zei dat je niet bang moets zijn maar ik was wel niet bang hoor !alleen was ik best wel een beetje bang bij de volderkamer  die was best wel vies!!!! Maar toen we naar de VRT gingen  hebben we gezien bij : één , Phara en nog vanalles  maaar we mochten niet is de studio van ketnet die waren live bezig dus mochten we  niet binnen
    !! Jammer !Toen we naar huis moesten ,hadden we een film in de bus gezien dat was leuk!Toen ik thuis was had ik wat zitten te vertellen ik hoop dat we nog zo'n leuke dingen doen ! Hele vele groetjes F E M KE !!!-xxx-

    30-11-2008 om 13:28 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoi juf
    Hoi juf
    Het knutselen van de nieuwjaarsbrieven vind ik heel tof.Ik vind Frans fijn want we hebben al zoveel woordjes geleerd.
    Met rekenen zitten we aan het tweede rekenboek we hebben al tot een miljoen geleerd dat is fijn.We hebben vandaag
    geleerd hoe je in een verhaal moet werken met weglatingstekens want nu weet ik waarom in een verhaal weglatingstekens
    staan.In het fort van Brenendonk vond ik het niet zo fijn.In de V.R.T. was het heel fijn want we hebben gezien hoe ze Kaatje
    maakte en hoe ze een man uit een kostuum trokken.Woensdag ben ik naar de verjaardag van Arend geweest het was
    heel tof.
    Ik zou het heel leuk vinden moest ik een mailtje terug krijgen.hihihi
     
                                             
                                                     Groetjes Vincent

    30-11-2008 om 13:17 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoi allemaal vandaag heb ik m'n feestje gegeven!:)
    Hoi allemaal vandaag heb ik m'n feestje gegeven!:)



    Het was superfijn we hebben snoep of ik schiet gedaan maar dat hebben we een beetje veranderd...

    We waren gewoon bij Orrelie gaan vragen voor snoep voor een feestje!

    En we zijn ook naar boven op de berg gegaan en toen zeiden we dat we van de Chiro waren en dat we zoveel mogelijk snoep moesten verzamelen de jongens tegen de meisjes.

    Daarna hebben we Tom en Vincent naar daar laten gaan om daar nog eens snoep te halen want het waren de jongens tegen de meisjes.

    En Lore en Eline waren daar eerst snoep gaan halen het was heel fijn!!

    En daarna hebben we de snoep opgegeten ik heb nog een kaugompakje in m'n zak zitten!!



    Hele vele groetjes

    Arend Gelders!!

    27-11-2008 om 20:48 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo juf Heidi
    Hallo juf Heidi.
    We hebben al veel toetsen gehad.
    We beginnen bijna met de grote toetsen.
    We hebben tot 10 000 000 miljoen geleerd.
    Wij zijn al aan een nieuw rekenboek begonnen.
    Wij zijn van plaats veranderd en ik zit nu langs robin.
    Ik vond het wel jammer want ik zat eerst langs max.
    We hebben ook een contract gekregen en dat is leuk .
    Sommige dingen zijn moetjes en sommige dingen zijn magjes.
    Sommige dingen mag je ook met twee.
    De godsdiendst juf heeft ons zo uitgelegt dat sommige dieren naar god gaan aan iets vragen en dan krijgen ze het allemaal
    wat ze vragen.En we hebben van stellen een dikkie dik verhaal moeten schrijven met zijn twee maar toen zat ik nog langs max.
    groetjes lore

    27-11-2008 om 20:43 geschreven door juf Heidi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)



    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 09-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs