Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • De SEO van een bestaande website kan verbeteren.
  • Vijf voordelen van goede website optimalisatie.
  • Een nieuwe website. Waar u zeker moet op letten!
  • De voordelen van een goede webshop.
  • Technisch onderhoud van een website is noodzakelijk voor een hoge ranking.
  • De voordelen van responsive websites.
  • Zelf een website onderhouden vs website onderhoudscontract.
  • Ook een goede website kan voor u online verkopen.
  • Vijf tips voor een succesvolle website.
  • Vijf tips om meer te verkopen met uw online shop.
    Archief per maand
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 09-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
    Website, e-promotie, webshop tips.

    2Trees is gespecialiseerd in internetreclame voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Met professionele, efficiënte toepassingen helpen wij u om uw aanwezigheid, promotie en verkoop via het internet te verbeteren. 2Trees richt zich naar de kleinere budgetten met oplossingen die praktisch, eenvoudig maar vooral doeltreffend zijn.
    27-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat is de beste reclame voor uw site.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wie een website of webshop heeft, wil graag dat goede resultaten oplevert. Promotie is hiervoor essentieel. Dat doe je best op die plaatsen die het meeste opleveren. Via onderzoek naar beïnvloeding van mensen leren we Wat is de beste reclame voor uw site.

    Promotie voor een website of webshop is noodzakelijk.
    Laten we heel eerlijk zijn. Niets in de wereld gaat vanzelf. En zeker niets wat goed geld oplevert. Een belangrijk middel om succes te halen uit een online shop of website is promotie. Dat kan via offline kanalen of online gebeuren. Wat is de beste reclame voor uw site. Soms is een combinatie van beide aangewezen om het beste resultaat te bereiken.

    Offline reclame zijn eerder traditionele middelen. Hieronder vallen o.a. folders, flyers, advertenties, demonstraties, try-outs, enz. Online reclame middelen maken gebruik van het internet om producten of diensten te promoten. E-nieuwsbrieven vallen hieronder. Maar ook betalende reclame zoals Google Adwords, Facebook advertenties, online wedstrijden, avatars voor games, e.a. middelen zijn voorbeelden van online promotie.

    Wat is de beste reclame voor uw site.
    Onderzoek op Europees vlak naar de mate waarin verschillende promotiekanalen mensen beïnvloeden, geeft een beeld van de doeltreffendheid. Belgische consumenten volgen grosso modo deze resultaten. Als mensen via een bepaald reclamekanaal meest beïnvloed worden, betekent dit meestal een heel effectief promotiemiddel. Een overzicht van Wat is de beste reclame voor uw site.
    • 26 % van de mensen wordt meest beïnvloed door online aanbevelingen en door de sociale media. Vandaar het belang van "like"-knoppen, aanbevelingen van vrienden, online recensies, klantengetuigenissen, ...
    • 20 % laat zich overtuigen via mond aan mond reclame via familie, vrienden of kennissen. Belangrijke promotiemiddelen kunnen hier vriendenbons, cadeaubons, tell-a-friendacties, enz.
    • 13 % gelooft wat de verkopers of het winkelpersoneel zegt over een product of dienst. Daarom is een degelijke opleiding van het personeel heel belangrijk. Niet alleen om alle functies te kennen, maar ook een stukje verkoopkunde is op zijn plaats.
    • 12 % vertrouwt op de artikels die ze lezen in kranten, magazines of tijdschriften. Redactionele artikels zijn hierbij belangrijk, maar ook vergelijkende testen, productbesprekingen, goede introducties, enz. kunnen de verkoop omhoog stuwen.
    • 9 % tenslotte laat zich beïnvloeden door wat advertenties beloven. Ads hebben wel het voordeel dat u volledige controle heeft over de boodschap (inhoud) als over de plaats en tijd van verschijnen. Qua informatie kan dit tellen. Qua overtuiging iets minder dus.
    Besluit.
    Heel doeltreffende reclame werkt nooit enkel op 1 kanaal. Het moet een uitgekiende mix zijn van de verschillende middelen. Het ene promotiemiddel zal uw boodschap structureel versterken en uitdragen. Daarom wordt een goede reclamestrategie steeds over langere tijd uitgewerkt. Ze houdt rekening met de levensduur van een product en met eventuele seizoensinvloeden. Daarom moet men zich steeds afvragen Wat is de beste reclame voor uw site.

    Online promotie moet naadloos aansluiten op uw gewone reclame. Voor het uitwerken van een doeltreffend e-promotieplan rekent u best op een gespecialiseerde partner. Neem vrijblijvend contact met 2TREES op.

    27-10-2010 om 09:39 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Tags:online promotie, online reclame, e-nieuwsbrieven, reclame sociale media, google reclame, doeltreffende reclame, doeltreffendste reclame, doeltreffendste reclame, beste online reclame
    13-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe een goed analyseprogramma gebruiken voor websites.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een goede website is tegenwoordig onmisbaar voor een succesvolle zaak. Ze promoot uw bedrijf op het internet en zorgt ervoor dat u klanten aantrekt. Een goede website kan u ook veel bruikbare informatie geven. Maar daarom moet u wel weten Hoe een goed analyseprogramma gebruiken voor websites.

    Wat is een goed analyseprogramma voor websites.
    Een goede website werkt voortdurend op het internet. Ze wordt vertoond in zoekresultaten. Surfers klikken het aan en bezoeken (delen van) uw website. Een website beweegt voortdurend. Een goed analyseprogramma houdt alles bij wat er
    met uw website gebeurt en zet alles netjes in statistieken. Een goed analyseprogramma vertelt u meer over het surfgedrag van de bezoekers op uw site én over de prestaties van uw website ten opzichte van andere sites in uw branche.

    Er bestaan gratis analyseprogramma's en betalende. Dat is eigenlijk geen criterium. Het enige wat telt is de
    kwaliteit van de informatie die u bekomt. 2TREES gebruikt meestal Statcounter of Google Analytics. Beide zijn gratis, werken onafhankelijk en leveren een schat aan bruikbare informatie over de werking van uw site. Statcounter geeft de resultaten quasi in real time weer en is iets eenvoudiger in gebruik dan Google Analytics. Deze laatste geeft dan weer meer informatie over uw branchegemiddelden en kan beter conversies meten.

    Hoe een goed analyseprogramma gebruiken voor websites.
    Een statistiekprogramma houdt de prestaties van uw website of webshop nauwkeurig bij. Bij goed gebruik krijgt u hier informatie om uw site en uw reclame te verbeteren. Over een langere periode gezien kan u er
    trends uit afleiden. Het is aangewezen om minimum twee maal per jaar deze statistiekgegevens te interpreteren en uw website hieraan aan te passen. Nu praktisch, Hoe een goed analyseprogramma gebruiken voor websites.
    • Bekijk de lijst met meest gebruikte zoekwoorden om bij uw site te komen. De top 5 van deze lijst moét zeker gebruikt worden voor de optimalisatie (SEO) van uw website. Kijk ook even na of er trefwoorden in staan waar u niet aan gedacht heeft.
      Wat doen? Verwerk de 5 populairste zoekwoorden in de introtekst (leadtekst) van uw website en laat de SEO (optimalisatie) aan voor een verbeterde werking op het internet. Gebruik deze 5 top trefwoorden ook voor offline reclameteksten, advertenties, ...
    • Controleer pagina's die nooit bekeken worden. Ofwel duidt dit op fouten in de programmatie van uw site ofwel staat hier verouderde of niet interessante inhoud.
      Wat doen? Kijk de interne links na op uw site of ze nog werken. Pas de inhoud van de pagina's aan zodat ze interessanter zijn voor bezoekers. Haal verouderde of on-interessante informatie van uw website af.
    • Bekijk het percentage directe bezoekers t.o.v. de organische bezoekers. Directe bezoekers zijn mensen die uw URL kennen en uw naam rechtstreeks intypen in hun browser. Organische bezoekers vonden uw site als resultaat van een zoekopdracht in een zoekmachine zoals Google, Bing, Yahoo, enz. Stelt u vast dat u hoofdzakelijk directe bezoekers heeft, dan is er een technisch probleem met uw website.
      Wat doen? Laat uw site door een professional doorlichten om de fouten in de programmatie op te lossen. Verbeter de SEO (optimalisatie) en meld uw site aan bij portaalsites.
    • Uw website levert helemaal geen conversies op. Conversies zijn acties die via uw website komen. Dat kunnen bestellingen zijn, maar ook aanvragen voor documentatie, reservaties, resultaten van polls, enz. U bepaalt zelf wat uw site moet opleveren.
      Wat doen? Maak duidelijke rubrieken van uw aanbod en herwerk de inhoud om conversies op te leveren. Bouw een aantal doeltreffende CTA (call to action) stimuli in op uw site.
    • Controleer de prestaties van uw website t.o.v. uw branchegemiddelde. Liggen uw resultaten onder dit gemiddelde dan kunt u volgende acties uitvoeren.
      Wat doen? Probeer te ontdekken wat de oorzaak is van dit minder presteren. Bekijk ook de websites van uw voornaamste concurrenten. Pas uw website aan zodat de aandacht trekkers van uw branche aan bod komen. Vergeet ook uw SEO niet bij te werken.
    Besluit.
    Het internet en uw website zijn voortdurend in beweging. Maar na verloop van tijd komen andere trends op of wijzigt het surfpatroon van de mensen. Daarom is het noodzakelijk om regelmatig de prestaties van uw website te analyseren en uw site aan te passen. En is het nodig om weten Hoe een goed analyseprogramma gebruiken voor websites.

    13-10-2010 om 09:22 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:analyseprogramma webshops, analyseprogramma websites, goed analyseprogramma websites, Google Analytics, gratis analyseprogramma, statcounter, statistiekprogramma websites
    06-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Doeltreffende bescherming tegen online fraude.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het aantal online shops stijgt sterk de laatste tijd. Meer en meer mensen kopen goederen en diensten via het internet. Tijd dus om te zorgen dat ook online betalingen veilig blijven gebeuren. Daarom geven we in dit artikel een aantal tips voor Doeltreffende bescherming tegen online fraude.

    Wat is online fraude?
    Men spreekt over online fraude als er via het internet wordt geprobeerd om op slinkse wijze inlichtingen, goederen of diensten te bekomen. Steeds vaker gebeurt internet fraude via de online betalingen. Daarom is het belangrijk om een aantal richtlijnen na te leven om het gevaar op betaalfraude te verminderen. Met volgende tips bekomt u een Doeltreffende bescherming tegen online fraude.

    Doeltreffende bescherming tegen online fraude.
    Bijna iedereen is zich bewust van de kwetsbare positie aan een betaalautomaat op het moment dat men de pincode moet intypen. Iedereen kan spontaan wel een drietal veiligheidstips geven. En toch is het verbazend hoe nonchalant de mensen omspringen met online betalingen. En precies dat is nu ook het cruciale voor een Doeltreffende bescherming tegen online fraude.
    • Beveilig uw online betalingen met een lang paswoord, liefst nog met een volledige veiligheidszin. Vrij goede paswoorden bestaan tegenwoordig uit minimum 12 tekens en een combinatie van letters en cijfers. Steeds meer fraudespecialisten raden voor online betalingen een echte zin aan.
    • Schrijf de toegangscode voor online betalingen niet op. Bewaar ze zeker niet nabij de computer maar leer ze uit het hoofd.
    • Gebruik voor uw online betalingen een speciale, aparte login code. Meestal gebruiken de mensen maar twee tot drie verschillende paswoorden voor alles zoals computertoegang, gsm, bankkaart, enz. Creëer dus een totaal nieuwe veiligheidscode voor uw online betalingen, los van enig ander paswoord.
    • Geef nooit informatie over online betalingen aan derden als u hen niet persoonlijk goed kent en vertrouwt. U weet het. Het enige veilig geheim is dat wat niet uitgesproken wordt.
    • Deel zeker nooit uw inloggegevens voor uw betalingen met anderen. Zelfs niet eenmalig. Bijna iedereen die voor iemand anders een beveiligde actie moet doen, schrijft eerst het paswoord op. Kwestie van zeker te zijn en om nog eens te kunnen verifiëren. Slechts een minderheid vernietigt dit terug na het gebruik.
    • En last but not least, doe nooit online betaalverrichtingen als er mensen in uw omgeving zijn. Doe alleen online betalingen als u rustig en alleen aan uw computer zit. En sluit uw programma direct terug af als de online betaling uitgevoerd is.
    Wat te doen in geval van online fraude?
    Het eerste wat u in dit geval doet, is natuurlijk direct uw toegangscode veranderen. Meld de online fraude ook aan uw bankinstelling en leg klacht neer bij de Federale computer crime unit van de politie. Dit kan gebeuren via de website www.ecops.be.

    Besluit.
    Voor betalingen is altijd voorzichtigheid geboden. En zeker in het geval van online betalingen waar de meeste mensen een vals, veilig gevoel hebben. Online aankopen gaan zeker verder sterk stijgen in de toekomst. Daarom bieden bovenstaande tips een doeltreffende bescherming tegen online fraude.

    06-10-2010 om 07:30 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:internet fraude, internetfraude, online fraude, betaalfraude, veilig betalen, veilig aankopen internet, veilig kopen online shops, betaalfraude internet, tips veilig betalen
    01-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slim reclame maken met een mini website.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een mini website is een ideaal middel om uw zaak, producten of diensten bekend te maken. Ze biedt een aantal unieke troeven. En ze is bijzonder geschikt voor zowel nieuwe starters als voor gevestigde bedrijven. Slim reclame maken met een mini website. Hoe doet u dat?

    Wat is een mini website?
    Een mini website is een
    1 pagina website waar alle nuttige en relevante informatie op vermeld staat. Ze wordt opgemaakt zoals een volwaardige site. Met een eigen SEO (internet optimalisatie) en een specifiek statistiekprogramma dus. Hierdoor kan ze later probleemloos worden uitgebreid met meerdere pagina's. Hierdoor is dit ook een ideale website voor nieuwe starters.

    Doordat alle informatie overzichtelijk op een webpagina geschikt is, leest een mini website heel snel. Door de specifieke SEO wordt een mini site bovendien
    erg goed gevonden via het internet. Dit biedt heel wat troeven voor gevestigde bedrijven om een mini website doeltreffend te gebruiken voor e-promotieacties.

    Slim reclame maken met een mini website.
    Een goede mini website kan uitgroeien tot de sprintkampioen op het internet. Snel, wendbaar en met een boodschap die gemakkelijk wordt opgepikt en onthouden. Het waarom en hoe van Slim reclame maken met een mini website.
    • Voor een mini website is er een klein budget nodig. Een volwaardige mini site kost amper 250 euro en werkt perfect als een volwaardige website.
    • Door de eigen SEO (internet optimalisatie) wordt de mini website op het internet vertoond voor de specifieke zoekwoorden die verband houden met de actie, dienst of zaak. Dat zien zoekmachines (zoals Google) graag want dit verhoogt de kwaliteit van de website.
    • Wie een mini website aanwendt als e-reclame voor een product of dienst, kan een link uitwisselen met de eigen corporate website. Bezoekers kunnen dus via de mini website doorklikken naar de hoofdsite, of van uw website doorlinken naar de e-actie.
    • Doordat alle belangrijke informatie aantrekkelijk en overzichtelijk op een webpagina geschikt wordt, leest uw boodschap heel gemakkelijk. Door de visuele opmaak zorgen we dat de mensen uw reclame beter onthouden.
    • Een mini website is ideaal als landingspagina voor Google reclame. Doordat er enkel info over uw actie vertoond wordt, kan de Google adwords reclame van heel hoge kwaliteit worden ontworpen. Dit beloont Google met een lage kost per klik en een toppositie in vertoningen. Zo verdient u de productiekost voor een mini website meestal snel terug.
    • Een mini website is ook ideaal als aanvulling voor traditionele reclame. Doordat aan elke mini site een uitgebreid analyseprogramma wordt gekoppeld, krijgt u een duidelijk overzicht in het bezoekersgedrag. Meten is immers weten. Op basis van deze informatie kan uw reclame beter en doeltreffender gemaakt worden.
    Besluit.
    Een mini site is een minder gekend maar heel effectief middel voor Slim reclame maken met een mini website. U haalt heel wat meer resultaat uit dergelijke e-promotie. En na afloop van de actie kan u de mini website (tijdelijk) de-activeren of gebruiken als tweede toegang voor de corportate website. En ook dat kan een verstandige beslissing zijn.
    Meer informatie over mogelijkheden en gebruik, neem gerust met ons contact op.

    01-10-2010 om 08:55 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Tags:actiesite, doeltreffende website, efficiënte website, mini website, mini-site, minisite, promotie via website, speciale actie websites, starter website, starterswebsite



    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • Belle et Beau, interieurdecoratie
  • 2trees, iCommunicatie voor KMO's en zelfstandigen

  • Rondvraag / Poll
    Hoe belangrijk is internet voor uw zaak?
    Heel belangrijk, ik maak er regelmatig gebruik van
    Heel belangrijk, maar ik ken er te weinig van
    Kan op termijn belangrijk zijn, nu nog niet
    Is niets voor mijn zaak
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs