Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • De SEO van een bestaande website kan verbeteren.
  • Vijf voordelen van goede website optimalisatie.
  • Een nieuwe website. Waar u zeker moet op letten!
  • De voordelen van een goede webshop.
  • Technisch onderhoud van een website is noodzakelijk voor een hoge ranking.
  • De voordelen van responsive websites.
  • Zelf een website onderhouden vs website onderhoudscontract.
  • Ook een goede website kan voor u online verkopen.
  • Vijf tips voor een succesvolle website.
  • Vijf tips om meer te verkopen met uw online shop.
    Archief per maand
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 09-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
    Website, e-promotie, webshop tips.

    2Trees is gespecialiseerd in internetreclame voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Met professionele, efficiënte toepassingen helpen wij u om uw aanwezigheid, promotie en verkoop via het internet te verbeteren. 2Trees richt zich naar de kleinere budgetten met oplossingen die praktisch, eenvoudig maar vooral doeltreffend zijn.
    29-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E-commerce in België (update januari 2010)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Steeds meer Belgen shoppen online. In 2009 deed een vierde van de mensen een aankoop via het internet. En ondanks de crisis boekten de Belgische e-commerce websites een omzetstijging van 20 procent ten opzichte van 2008. Behoorlijk indrukwekkende cijfers in het licht van economische toestand die nog steeds niet echt op groei staat.

    E-commerce in België.
    Een eerste vaststelling toont dat meer en meer klassieke winkels de stap wagen naar online verkoop. Toch vertoont ons land nog steeds een grote achterstand ten opzichte van buurlanden zoals Nederland en Groot-Brittannië. In België zijn het nog vooral reizen, tickets, boeken, cd's en dvd's die aangekocht werden. Wel valt de sterke groei van online bestelde kleding en filmtickets op.

    Een stijgend aantal e-shops, in combinatie met meer mensen dit online aankopen, dat moet in de statistieken terug te vinden zijn. De stijging van het aantal online transacties bij Ogone is impressionant. In drie jaar tijd groeide het aantal aankopen via het internet met liefst 200 %, van 2,8 miljoen transacties in 2006 naar 8,4 miljoen eind 2008. Ogone staat in voor meer dan 85 % van de internetbetalingen in België, zodat dit percentage wel als representatief mag worden beschouwd. Het totaal bedrag aan online aankopen ligt in werkelijkheid dus nog hoger.

    Evolutie van de e-commmerce in België.
    Volgens Ogone is de stijging van het aantal online verkopen voornamelijk toe te schrijven aan het groter aanbod op het internet. Het valt immers op dat nu steeds meer fysieke winkels een online shop installeren ter ondersteuning van hun traditionele verkoop. Gemiddeld startten vorig jaar 80 nieuwe webwinkels online per maand. In het laatste kwartaal van 2009 steeg dit zelfs naar een gemiddelde van 90 nieuwe e-shops per maand.

    Een bijkomend voordeel voor de e-commerce is dat de online betaalmogelijkheden nu ruimer zijn dan enkel via kredietkaart. Momenteel kan je ook met je bankkaart veilig betalen op het internet. Maar je kunt ook een directe koppeling maken op je webshop met de online betaalknop van je eigen bankinstelling. Zelfs gewone overschrijvingen kun je tegenwoordig op een volledig veilige manier gebruiken voor online aankopen te laten betalen. Vorig jaar kochten de Belgen 705 miljoen euro online aan. Dat is een stijging van 20 procent in een jaar tijd.

    De vooruitzichten voor 2010 zijn dan ook heel positief. Men verwacht een even grote tot zelfs een lichte stijging van het aantal webwinkels en online aankopen. Deze groeiverwachting is enerzijds gebaseerd op de tendens dat de gevestigde winkels volop de stap naar online shopping maken. Daar is er nog een grote groeimarge.

    Maar ook de vaststelling dat de helft van de online aankopen in het buitenland gebeurt is belangrijk. Want ook omgekeerd gaat dit op. Wie in België met een webshop start, merkt snel interesse van consumenten uit onze buurlanden. Als je weet dat bijvoorbeeld e-commerce in Nederland veel beter ingeburgerd is dan in ons land, kan je zo je extra groei en omzet becijferen.


    Besluit.
    E-commerce of een online shop is momenteel een extra troef voor een bestaande handelszaak. Steeds meer mensen in België kopen artikels of diensten via het internet en online aankopen is in onze buurlanden sterker ontwikkeld dan bij ons. Hierdoor krijgen e-shops in België extra troeven.

    Denk je er aan om ook een e-business op te starten. Neem dan volledig vrijblijvend met ons contact op. Samen met u overlopen we de mogelijkheden en de beste organisatie voor uw online shop.

    29-01-2010 om 10:14 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Tags:online shop, e-commerce, e-commerce belgie, e-commerce trends, e-commerce statistieken, online verkoop belgie, online trends belgie, online verkopen, e-shops, webshop, webwinkel
    20-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe starten met een eigen webshop?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het internet maakt tegenwoordig deel uit van de maatschappij. Via het internet krijg je contact met heel veel mensen. Dat maakt het natuurlijk interessant om met een eigen webshop te beginnen. Maar wat komt daar bij kijken? Een overzicht.

    Waarom met een eigen webshop beginnen?

    Een online shop heeft het voordeel dat de kosten beperkt kunnen worden. Je hoeft geen bedrijfspand te huren of kopen. Dus heb je ook geen zware maandelijks terugkerende, vaste kosten. Bovendien kan iedereen via een eigen webwinkel handel drijven of geld verdienen. Moeilijk is het in de grond ook niet.


    Aan de andere kant bereik je via het internet heel veel mensen. Ook de mogelijkheden om reclame te maken zijn omvangrijk en kosten relatief weinig. Met het internet kan werkelijk iedereen nu handel drijven. Met een goede organisatie groeien de kosten maar aan in functie van de stijgende omzet. Een ideale situatie dus.

    Waarmee moet je rekening houden voor een eigen webshop?

    Om te beginnen moet je goed nadenken hoe dat je het zal aanpakken. Werk je momenteel als arbeider of bediende, dan kan je starten in hoofdberoep of in bijberoep. Wil je een eigen webshop uitbouwen naast je vaste job en wil je er regelmatig aan werken, dan begin je best een webshop in bijberoep. Als zelfstandige in bijberoep moet je een ondernemingsnummer aanvragen. Ook betaal je sociale bijdragen, belastingen en draag je BTW af.

    Let er wel op dat je ten laatste negentig dagen na je startdatum aansluit bij een sociaal verzekeringsfonds voor zelfstandigen. Dat is verplicht. Groeit je webshop uit tot een succes, dan kan je steeds overschakelen naar een statuut van zelfstandige in hoofdberoep.

    Voor wie deze stap zet, laat zich vooraf best informeren of begeleiden door een goede boekhouder. Deze mensen hebben de nodige expertise en geven je vaak nuttige tips. Ze helpen eveneens om een businessplan op te maken (als dit nodig is) en verzorgen de formaliteiten voor het aanvragen van een ondernemingsnummer. Vaak vind je op de website van een goed boekhoudkantoor ook de nodige algemene informatie. Een mooi voorbeeld hiervan vind je op www.ab-consult.be.

    Wie slechts sporadisch werkt met de eigen webshop hoeft zich niet noodzakelijk in te schrijven als zelfstandige. In eigen naam kun je immers ook facturen en onkostennota's opmaken. Deze geef je met je belastingsaangifte in als "diverse inkomsten". Een nadeel hiervan is dat je hierop minimum 33 % belastingen betaalt. Maar anderzijds betaal je geen sociale zekerheidsbijdragen.

    Wat is van belang voor een goede webshop?

    Eenmaal je een beslissing genomen hebt met welk statuut je de online activiteiten zal ontwikkelen, is het van groot belang om een degelijk, goed werkend webshopprogramma te ontwikkelen. Dat is de motor van je activiteit en het vormt de kern van je eigen organisatie. Hiermee kun je geld verdienen of verliezen. Een een goed online verkoopprogramma maakt dat je georganiseerd en op je gemak kan werken. Laat je dus ook hier adviseren door een webbouwer die over voldoende kennis van online verkoop beschikt.

    Het is wel belangrijk dat je vertrekt met een duidelijk plan en structuur. Enkel op deze manier weet je waar je mee bezig bent en oordelen of je goed vooruit gaat of niet. Een goed businessplan is niet alleen van belang om de webshop te ontwerpen en bouwen. Je moet ook goed nadenken en de kosten becijferen van de thuisbezorging van je goederen. Ook een realistisch promotieplan maak je best vooraf op, want ook met het internet moet je je laten kennen en opvallen.

    Er zijn 5 belangrijke stappen om met een webshop te starten:
    • Bekijk de goed de markt. Informeer jezelf over de verschillende soorten webwinkels. Kijk welke je aanspreken en welke niet. Probeer ook onder elkaar te zetten waar er nood aan in en zoek een eigen plaats om je mee te profileren.
    • Documenteer je zo volledig mogelijk en doe zelf ervaring op. Je kan je documenteren via het internet. Maar ook door specifieke informatie aan te vragen, door met collega online verkopers in contact te komen. En vooral door voor jezelf online goederen of diensten aan te kopen.
    • Vervolgens kies je een professionele webbouwer die met je meedenkt en die je kan vertrouwen. Werk samen een goed concept uit en bouw je eigen webshop. Een vakkundige webbouwer zal je heel veel tips en nuttige informatie meegeven om te starten. Ook bekom je adressen van betrouwbare partners om mee samen te werken, b.v. voor veilige betalingen enz.
    • Op een bepaald moment start je effectief op. Zorg in elk geval dat je goed opvalt in het online landschap. En werk systematisch aan de uitbouw van je onlne shop. Nu is een goed businessplan van cruciaal belang. Niet alleen zijn de meeste kosten vooraf gebudgetteerd. Ook weet je vooraf wat je moet doen en welke acties bij je passen.
    • Tenslotte is het zaak om regelmatig te evalueren waar je staat. Hier val je in eerste instantie terug op je businessplan. Maar ook periodieke gesprekken met je boekhoudkantoor of fiscale raadgever helpen je om de evolutie van je online business te beoordelen. En terug, met goede, professionele mensen krijg je vaak goede raad en nuttige tips om je verder te helpen.
    Besluit.
    Een eigen webshop starten kan werkelijk iedereen. Maar wat je ook doet, denk goed na en zet de verschillende mogelijkheden onder elkaar. Laat je begeleiden en bijstaan door professionele partners om samen je online business tot een succes uit te bouwen.

    Wens je ook online aan de slag te gaan? Een degelijke webpartner is een noodzaak. Contacteer gerust 2TREES voor meer informatie over starten en uitbouwen van een eigen webshop.

    20-01-2010 om 19:10 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Tags:webshop starten, online shop starten, beginnen met online shop, beginnen met webshop, online verkoop starten, webshop opstarten, hoe met webshop starten, online verkoop opstarten, online shop in bijberoep
    14-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tien tips om bezoekers te veranderen in klanten.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een succesvolle website of webshop krijg je niet automatisch met een druk op een knop. Er bestaan een aantal nuttige regels waar je mee rekening moet houden. Zo zal het resultaat van je site zeker verbeteren. Hier vind je een overzicht van deze gouden regels.

    1. Leid je bezoekers direct naar de juiste pagina.

    Mensen gaan in op een aanbieding of klikken op een advertentie omdat het product of dienst hen interesseert. Door de reclame direct op de juiste productpagina te laten toekomen, blijven je de bezoekers langer op je site. Ze vinden nl. direct de informatie die hen interesseert. Het wegklikpercentage kan zo tot 20 percent verminderen.

    2. Maak je homepagina aantrekkelijk.

    Een homepagina is de gids van je website. Bezoekers zien op een homepagina graag wat er op de site allemaal te vinden is. Welke producten of diensten je aanbiedt. Maar ook welke voordelen of acties er lopen, tot welke soorten klanten je zich richt, welke specialiteiten je levert, enz. Zorg in elk geval voor rechtstreekse en directe toegang tot je key-messages van op je home.

    3. Zorg voor een overzichtelijke navigatie.

    Eenmaal bezoekers overtuigd zijn van je website willen ze graag verder. Niet alles is terug te vinden op de homepagina. Help de mensen de producten of diensten te vinden die hen interesseren door een logische indeling, een doordachte opbouw van categorieën. Ook een klantvriendelijke navigatie en een handig zoekvenster brengen je bezoekers met een paar klikken terecht.

    4. Toon de gevraagde informatie met een zoekfunctie.

    Heb je bepaalde artikels of een toffe actie. Doe dan zeker niet geheimzinnig over de plaats waar je ze vindt op je site. Gebruik een searchbox om direct de gevraagde informatie te tonen, of om de artikels die men zoekt te tonen. Met een gebruiksvriendelijke zoekfunctie kan het wegklikpercentage met 20 % verminderen en het aantal bezoekers tot 7 % stijgen.

    5. Groepeer artikels of producten logisch en duidelijk in categorieën.

    Mensen gebruiken websites om aanbiedingen en producten met elkaar te vergelijken. Maak het hen daarom gemakkelijk. Maak logische groepen van je producten of diensten en zet duidelijk de voordelen of karakteristieke eigenschappen onder elkaar. Zo kunnen kopers gemakkelijker vergelijken en beslissen. Verkopen kunnen zo tot 6 procent stijgen.

    6. Zet alle relevante koopinformatie netjes samen.

    Zijn je bezoekers bijna overtuigd om je product aan te kopen, dan willen zij zeker zijn dat ze een goede beslissing nemen. Zorg dat ze alle normale inlichtingen snel kunnen vinden. Hoeveel de aankoop precies zal kosten, maar ook hoe en wanneer er geleverd kan worden, de juiste foto, het oordeel van andere klanten, enz. Hiermee kunnen de aankopen tot 5 procent verhogen.

    7. Vraag maar een registratie indien het werkelijk nodig is.

    Maak het je (toekomstige) klanten zo gemakkelijk mogelijk. Leg geen drempels waar het niet nodig is. Eerst zorg je dat de mensen je totaal aanbod kunnen ontdekken, zien, keuren, enz. En pas nadat ze gekocht hebben, vraag je de laatste formaliteiten te vervullen. Hun persoonsgegevens b.v. En wie klant is, daarvan blijf je de gegevens kennen. Je verkopen kunnen hiermee tot 23 procent stijgen.

    8. Zorg dat de mensen je snel en gemakkelijk kunnen contacteren.

    Nagenoeg iedereen vindt administratie eerder karwei dan hobby. Val je kopers dus niet meer lastig dan nodig. Klanten begrijpen heus wel dat je informatie nodig hebt, maar vraag het ze klantvriendelijk. Aan een postnummer hangt een gemeentenaam vast. En een prefix voor de telefoon. Vraag enkel de noodzakelijke, relevante info en de verkopen kunnen hiermee tot 40 procent stijgen.

    9. Geef de mensen zekerheid en bevestiging.

    Ziezo, je klant nam een beslissing en plaatste een order. En dan? Verzeker hem van het precieze aantal, totaalprijs, levertermijn zodat hij weet hoe de verdere afhandeling verloopt. Informeer hem vlot over de stand van zaken en zorg dat hij je kan bereiken voor vragen. Met een duidelijke afwikkelingsprocedure dalen annulaties tot 1,8 procent.

    10. Help klanten met bijhorende producten.

    Proficiat, je klant bestelde definitief een artikel. Dan kan het leuk zijn om te weten welke producten hier bij passen. Of waarvoor klanten die dit artikel reeds aankochten ook nog interesse hadden. Geef volop suggesties. Toon de verrassendste combinaties, toffe ideeën, nieuwste stukken. En laat je klant met een simpele knop zijn aankopen aanvullen. Hierdoor kan je omzet tot 36 procent stijgen.

    Besluit.

    Een website of webshop heeft steeds tot doel om meer zaken te doen. Dat kan door meer mensen aan te trekken of door je klanten meer te laten aankopen. Bovenstaande praktijktips hebben zich reeds bewezen en maken beslissen eenvoudiger en klantvriendelijker zodat je site gewoon beter gaat werken.

    Wil je professioneel advies om de werking van je website of webshop te verbeteren, aarzel dan niet om ons even te contacteren. Samen met jou overlopen we de huidige werking, de mogelijkheden en de kansen op verbetering. Advies is geheel vrijblijvend en wil je de uitvoering aan ons toevertrouwen, dan krijg je vooraf een duidelijke prijs. Je kunt maar zeker zijn!


    14-01-2010 om 19:30 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:goede website, goede webshop, efficiente webshop, goede prestaties website, doeltreffende website, performante website, performante webshop, geld verdienen met je webshop, goed resultaat webshop
    06-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Websitereclame via een goed CMS berichtenvenster.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Om met je website hoog in de zoekresultaten te staan, is het o.a. noodzakelijk om regelmatig de gegevens op je site te wijzigen. Een berichtenvenster is een heel doeltreffend middel om dit snel en gemakkelijk te doen. Hoe komt dat en hoe werkt dit?

    Wat is een berichtenvenster op een website?

    Een berichtenvenster, soms ook wel reclame- of promotievenster genoemd, is een speciaal deel van de website die gemakkelijk door de klant kan worden beheerd. Een deel van de webpagina wordt dus een CMS pagina. Met een aparte login komt de klant op een speciaal deel van de site waar men teksten kan intypen of foto's opladen. Als men op de "bewaarknop" drukt, wordt de inhoud direct aangepast op de website. Bezoekers zien dus direct de nieuwe tekst of foto's. Of verouderde informatie wordt met een druk op de knop snel door de klant zelf verwijderd van de site.

    Een berichtenvenster kan dus een ideale oplossing zijn voor handelaars of KMO's die niet echt een dure CMS website nodig hebben, maar die wel graag zonder extra kosten of met weinig moeite een beperkt deel van de site zelf willen aanpassen.

    Waarom biedt een berichtenvenster zo veel voordelen?
    • Eerst en vooral is een berichtenvenster interessant omdat je zonder kennis van speciale computerprogramma's toch op een eenvoudige manier snel nieuwe informatie kan toevoegen aan je website. Je bent van niemand meer afhankelijk en -eenmaal het reclamevenster actief- kan je onbeperkt een deel van je site wijzigen.
    • Bovendien is het volledig gratis in het gebruik. Je mag zoveel maal wijzigingen aanbrengen als je zelf wilt, het kost geen eurocent meer.
    • Ook foto's kan je hiermee mooi en snel aan je website toevoegen. Voor een leek is dit meestal niet echt evident. Je moet rekening houden met formaten, grootte, enz. Maar een berichtenvenster wordt door ons voorgeprogrammeerd zodat je enkel nog de digitale foto moet opladen en de rest gebeurt geautomatiseerd.
    • Een berichtenvenster wordt gebruikt om snel belangrijke informatie op de homepagina in vedette te zetten. Op deze manier ziet elke bezoeker gegarandeerd deze berichten. Je kan dit dus gebruiken om (tijdelijke) acties aan te kondigen. Maar ook om een speciale realisatie, een nieuwe klant, een bijzondere prestatie, enz. aan te kondigen is een reclamevenster heel doeltreffend.
    • Op deze manier kan je met een berichtenvenster quasi onbeperkt informatie op je website wijzigen. En dat vinden zoekmachines belangrijk. Dit is nl. het signaal voor hen dat je een "actieve" website hebt. In tegenstelling tot passieve, weinig wijzigende sites worden actieve websites hoger gequoteerd in de zoeklijsten.
    • Eenmaal ingelogd op het CMS deel van de site, typ je direct een nieuwe tekst in en deze wordt ook ogenblikkelijk gepubliceerd op je website. Zo reageer je snel en alert op acties van concurrenten, lokale situaties zoals b.v. wegomleggingen, enz. Of je gebruikt deze functie om tijdelijke, afwijkende openingsuren aan te kondigen.
    • Het is zonder meer goed om weten dat je deze aanpassingen overal kan doorvoeren waar je op het internet geraakt. Je hoeft zelfs niet speciaal aan je eigen computer te zitten. Dat kan op je vakantieadres zijn, of bij een leverancier of klant. Zelfs als je met je GSM of pda op het internet geraakt, kan je direct het CMS venster van je site wijzigen.
    • En het werkt net zo eenvoudig als je tekstverwerkingsprogramma (Word b.v.). Met het login-venster zijn er speciale knoppen om de eenvoudige bewerkingen aan de tekst uit te voeren. Zo kan je woorden in vet zetten, of cursief. Of je voegt witruimte tussen de tekst om zo aparte paragrafen of tekstblokken te creëren.
    Voor wie is zo'n berichtenvenster heel geschikt?

    Het reclamevenster is ideaal voor iedereen die geen volwaardige CMS website nodig heeft en die toch op een moderne, doeltreffende manier met zijn website wil werken. Het zijn dus de kleinere, eenvoudige websites die er goed gebruik van maken. Startersites van 3 of 4 pagina's bijvoorbeeld, of een standaardsite van 5 pagina's waarvan de inhoud niet vaak wijzigt. Met een berichtvenster kan je toch nieuwe belangrijke informatie aan je website toevoegen.

    Een berichtenvenster wordt vaak gebruikt door winkels b.v. om acties aan te kondigen of om eindereeksartikels te koop te stellen. Boekhouders of vrije beroepen kunnen periodieke informatie of gewijzigde wetteksten duiden. Schilders, timmerlieden of vaklui kunnen speciale werken extra in de verf zetten. Kortom, eigenlijk heeft iedereen met een website vaak wel nuttige nieuwsjes die hier op kunnen komen.

    Besluit.

    Een berichtenvenster is een heel nuttige functie zodat je zelf permanent en zonder kosten de belangrijkste informatie op je website kunt aanpassen. Zo'n reclamevenster kan worden voorzien bij een nieuwe website. Maar ook achteraf kan een bestaande website altijd worden aangepast zodat zo'n berichtenvenster wordt toegevoegd.


    Voor meer informatie over de voordelen, mogelijkheden en kostprijs van een berichtenvenster op uw eigen website, neem gerust met ons contact op.

    06-01-2010 om 16:39 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:CMS venster, CMS websites, berichtenvenster, reclamevenster, promotievenster, zelf aanpassen, website zelf wijzigen



    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • Belle et Beau, interieurdecoratie
  • 2trees, iCommunicatie voor KMO's en zelfstandigen

  • Rondvraag / Poll
    Hoe belangrijk is internet voor uw zaak?
    Heel belangrijk, ik maak er regelmatig gebruik van
    Heel belangrijk, maar ik ken er te weinig van
    Kan op termijn belangrijk zijn, nu nog niet
    Is niets voor mijn zaak
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs