Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • De SEO van een bestaande website kan verbeteren.
  • Vijf voordelen van goede website optimalisatie.
  • Een nieuwe website. Waar u zeker moet op letten!
  • De voordelen van een goede webshop.
  • Technisch onderhoud van een website is noodzakelijk voor een hoge ranking.
  • De voordelen van responsive websites.
  • Zelf een website onderhouden vs website onderhoudscontract.
  • Ook een goede website kan voor u online verkopen.
  • Vijf tips voor een succesvolle website.
  • Vijf tips om meer te verkopen met uw online shop.
    Archief per maand
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 09-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
    Website, e-promotie, webshop tips.

    2Trees is gespecialiseerd in internetreclame voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Met professionele, efficiënte toepassingen helpen wij u om uw aanwezigheid, promotie en verkoop via het internet te verbeteren. 2Trees richt zich naar de kleinere budgetten met oplossingen die praktisch, eenvoudig maar vooral doeltreffend zijn.
    27-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuwsbrief sturen? Hoe krijg je adressen?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het internet is een fantastisch medium om snel en heel rendabel producten of diensten te promoten. Met een persbericht of een nieuwsbrief bereik je met een druk op de knop een paar duizend mensen. Bovendien kun je de resultaten haarfijn analyseren. Prima, maar hoe kom je op een legale manier aan e-mailadressen?

    Principe van de opt-in.
    Dit principe wil simpelweg zeggen dat een consument altijd zelf en uitdrukkelijk toestemming moet geven (of aanvragen) om berichten van jouw bedrijf te ontvangen. Dat is wettelijk bepaald. Toch zijn er een aantal middelen die je kunnen helpen om snel een bestand van bruikbare e-mailadressen op te bouwen.

    Online middelen.
    - De eenvoudigste manier is een registratiebox te voorzien op je website en je bezoekers via een invulformuliertje zich te laten inschrijven op je nieuwsbrief. Een beetje webbouwer kan dit erg commercieel inkleden met voorbeelden van vroegere nieuwsbrieven, of een opsomming van voordelen, e.d.m.
    - Je kunt ook de mogelijkheid bieden om vorige voordeelbrieven aan te vragen via je website. En hiervoor heb je natuurlijk ook de gegevens van de klant nodig.
    - Wie snel een paar duizend mailadressen wil bekomen, kan een gratis wedstrijd organiseren waarbij een paar bezoekers een mooie prijs kunnen winnen. Natuurlijk zet je op het antwoordformulier best een vak dat toestemming geeft om in verder nieuws en informatie te laten ontvangen. Maar dit werkt altijd.

    Offline middelen.
    - Een heel logische methode voor wie ook een gedrukte reclamefolder uitgeeft, is om daar een kader op te voorzien dat de geadresseerde toelaat om zich te registreren voor online reclame. Het formuliertje kan worden teruggestuurd, of gefaxt. Als het maar door de klant zelf gebeurt.
    - Doe je een wedstrijd op een opendeurdag of beurs of zo, dan kun je op het deelnameformulier ook een aanvraagvak voor online reclame opnemen. Wie denkt om een prijs te kunnen winnen zal immers sneller geneigd zijn om zich alvast te registreren.
    - Ook iedereen van wie je een visitekaartje krijgt (met e-mailadres) is een mogelijke klant op voorwaarde dat je persoonlijk sprak over je periodieke nieuwsbrief.
    - En tenslotte mag je steeds je klanten aanschrijven. Wie is klant? Wel iedereen die de laatste 2 jaar bij je aankocht, of vroegere kopers die in de laatste 2 jaar nog mails van je ontvingen.

    Wat telt NIET?
    - Adresbestanden die je via derden kreeg, kocht of kopieerde mogen niet worden gebruikt
    - Ook lijsten of adressen die je gewoon van het internet schraapte kunnen niet zomaar worden gemaild
    - En klanten waar je de laatste 2 jaar geen contact meer mee had, mogen ook niet automatisch worden aangeschreven.
    De reden is simpel. Van al deze categorieën ontbreekt de uitdrukkelijke toestemming om reclame van jou te ontvangen. En daar is de wetgever vrij strict in.

    En wat met opt-out?
    Opt-out is het tegengestelde van opt-in. Dit is de mogelijkheid om zich terug uit te schrijven en zich zo te laten verwijderen uit mailbestanden. Zet daarom op elk commercieel bericht dat je stuurt, wat de geadresseerde moet doen om zijn adres te laten schrappen. Dat kan online via een link (dan heb je hier zelf geen werk aan), maar het kan net even goed door de nieuwsbrief te laten beantwoorden met het verzoek om zich uit te schrijven.
    Wat wel belangrijk is dat het ook effectief gebeurt op het eerste verzoek. Niemand is er immers mee gebaat dat je reclame terechtkomt bij mensen die dit niet willen. Dat wordt nooit een tevreden klant. Maar belangrijker, deze maakt beslist geen positieve reclame bij zijn kennissen.

    Online reclame is gegarandeerd een heel efficiënt, rendabel en snel promotiemiddel. Op voorwaarde dat het klantvriendelijk en volgens de regels van de kunst gebeurt. 2TREES is o.a. specialist voor het uitdenken, ontwerpen en versturen van professionele persberichten, reclame- en nieuwsbrieven voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Klik hier voor vrijblijvend contact.

    27-08-2008 om 08:53 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw: huur een webshop bij 2TREES.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De online verkoop is "booming business". Iedereen die zich met verkoop via het internet bezig houdt, merkt dit op. Alleen België bleef wat achter. Tot nu. 2TREES spant zich voluit voor de kar en biedt vanaf nu de mogelijkheid aan om een webshop te huren. Nieuw en uniek in België! Met deze huurformule is er werkelijk geen reden meer om niet met online verkopen te beginnen.

    Waarom bleef België achter in online verkoop?

    Een aantal oorzaken zijn hiervoor verantwoordelijk. Vooreerst is België een klein landje met een heel goed uitgebouwd wegennet. Daardoor zijn de meeste handelszaken vlot bereikbaar omdat er geen grote afstanden moeten worden afgelegd. Er was dus minder noodzaak aan verkopen op afstand in de grond.
    Bovendien zijn de Belgen traditioneel eerder behoudsgezind. Nieuwe trends en revolutionaire vernieuwingen worden welwillend aanschouwd. Maar er snel op inspelen? Ho, maar. Liever kijkt de modale Belg liever eerst wat de kat uit de boom. Als de nieuwe trend zich dan echt bewezen heeft, is er meestal nog tijd genoeg om hier aan mee te doen.
    Tenslotte bleef België ook relatief lange tijd onder het Europees gemiddelde wat de internetaansluitingen en het PC bezit betrof. En dat zijn nu net twee dingen die wel essentieel zijn voor het verkopen op afstand. Maar sedert de internetproviders volop de kaart trekken van ADSL en ander supersnel internet, én de bijhorende tarieven in prijs verlaagd werden, maken we snel een inhaalbeweging.

    Waarom kiezen voor het huren van een webshop?

    Eerst en vooral hoef je natuurlijk niet de volle prijs in 1x te investeren. Je kunt gedurende een periode de kostprijs afbetalen en de winst van de verkopen met je webshop alvast gebruiken om de huurprijs te betalen.

    De basis webshop van 2TREES heeft een degelijke database ingebouwd zodat je gegevens van je bezoekers, klanten en geïntereerden gemakkelijk kunt bijhouden. Op deze manier werk je later heel efficiënt met een eigen nieuwsbrief, of een klantenactie.

    Onze webshop is super compleet. De lay-out is professioneel en heel overzichtelijk. Er is eveneens een praktische back-office module om je klanten, leveranciers, producten, bestellingen, prijzen en acties, enz. bij te houden. En met de betaalmodule biedt je heel klantvriendelijk de meest veilige methoden aan zoals met Visa, online banking, PayPal, Ideal (voor Nederland), enz.

    In de huurformule van 2TREES is standaard een promotiepakket ingebouwd om 2x per jaar een reclamecampagne uit te voeren bij de Google zoekresultaten en/of een e-nieuwsbrief uit te sturen aan je klanten. Je kan ook beide combineren, b.v. 1 Google campagne + 1 mailingactie. Op deze manier trek je natuurlijk versneld kopers naar je webshop.

    Wat mag je verwachten van een online shop?

    Vooreerst is je online winkel permanent open voor je kopers. 24 u. per dag, 7 dagen per week kunnen kopers producten of diensten bestellen. Men kent geen sluiting, wegenwerken en zo spelen geen rol en ook parking is nooit een probleem. Bovendien shopt men op het moment dat men er goesting voor heeft, zonder ergernis of storing. Dat scheelt natuurlijk!

    De kopers komen ook van verdere afstanden zodat men meer kopers en meer omzet kan verwachten. Afstanden spelen immers geen rol en het internet loopt over gans de wereld.

    Men stelt vast dat producten die minder goed verkopen in de gewone winkel, blijkbaar wel vlot kopers kunnen vinden in andere regio's. Dat is handig meegenomen om "winkeldochters" toch aan de man te brengen of om eindereeksen en liquidatieartikels te verkopen. De reststocks verminderen.

    Tenslotte is promotie voeren via het internet ook in sé goedkoper dan offline reclame. Het is ook veel sneller zodat je heel vlotjes kunt reageren op b.v. acties van concurrenten of inspelen op de actualiteit. Het ijzer smeden als het heet is, noemt dit.

    Maar een van de belangrijkste zaken is wel dat met online verkoop je een perfect beeld krijgt van de klanten, hun motieven, zoekwoorden die doen kopen, omzetten per acties, enz. Zo kun je na verloop van tijd de meest rendabele methodes aanwenden en minder goede middelen verfijnen en beter maken.

    Online verkopen ook iets voor jou?

    Contacteer ons gerust even voor een vrijblijvend gesprek. Aan de hand hiervan kijken we of ons basisprogramma voldoet (is zo in 85-90 % van de gevallen) en bespreken we wat u verkoopt, hoe dit gebeurt, wie uw klanten zijn, enz., enz. Zo krijgen wij een beeld van wat wij moeten doen om de webshop te personaliseren aan uw eigen zaak.

    Wie bij ons een webshop bestelt, kan blijven beroep doen op onze expertise. Er is een uitgebreide opleiding voorzien bij de aflevering van de webshop, een duidelijk handboek en we blijven vlot telefonisch bereikbaar voor vragen.

    En we helpen actief mee om klanten naar uw online zaak te lokken. Via de Google reclame die inbegrepen is in de formule, of via een e-nieuwsbrief. Maar ook persacties, klantenacties, tell-a-friend acties of voor het werven van klantenadressen kun je op ons een beroep doen.

    2TREES is de specialist in internetcommunicatie voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Onze websites, e-promotiecampagnes en webshops zijn speciaal gemaakt voor deze zaken zodat je enkel betaalt voor wat je nodig hebt én later de nodige uitbreidingen kunt uitvoeren volgens noodzaak. Wens je ook te starten met online verkopen, neem gerust even contact op met Patrick (T. 0495/935 325 - E patrick@2trees.be).

    20-08-2008 om 19:07 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tips voor een e-persbericht.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het tijdperk dat het versturen van een persbericht twee weken duurde, is reeds lang voorbij. Nu leven we van hot item tot deadline, van 's morgens tot 's avonds. Het leven van een journalist was steeds al stressy in de jacht op een scoop. Daar spelen we best zo goed mogelijk op in. 's Morgens een idee voor een persinfo, 's middags reeds verstuurd. Dat is de natte droom van iedereen die snel op een situatie wil inspelen. Maar waar hou je best rekening mee voor een professioneel persbericht?

    Zorg dat het bericht als persbericht herkend wordt.

    Met een goede titel trek je de aandacht. De titel staat in het onderwerp van je e-mail. Zorg er dus voor dat deze zowel informatief als prikkelend is. Informatief zodat de journalist direct kan zien of het onderwerp zijn dada is of eerder voor een collega. Prikkelend om hem/haar nieuwsgierig te maken en verder te laten lezen.

    De eerste paragraaf geeft de teneur weer van het bericht. Hier schets je kort de situatie die je laat reageren en de consequenties voor het publiek. Ter zelfde tijd licht je een tipje van de oplossing toe. In het begin geef je dus antwoord op het wie, wat, waar en wanneer van de situatie.

    De overige paragrafen zorgen voor verdere uitleg van je boodschap. Doe dit wel gestructureerd, duidelijk en zonder techni-chinese (moeilijk verstaanbare) woorden. Gebruik titels om verschillende rubrieken te scheiden en zet de argumenten of je oplossingen duidelijk op papier. In de rest van de tekst komt vooral het hoe en waarom van je reageren aan bod.

    Maak het persbericht niet te lang. Zeker niet als je met een e-persbericht werkt. Geef de essentie weer, maar wees wel volledig. Je kan evt. een heldere samenvatting maken, zelfs met "bulleted tekst", van een uitgeschreven perstekst. Voor gedetailleerde uitleg kan je b.v. naar een speciale pagina op je website verwijzen of naar de integrale perstekst in doc- of txt-formaat.

    Verzamel je persberichten én de bijhorende foto's op een persloket op je website zodat je boodschappen ook later nog beschikbaar blijven om down te loaden. Maak in elk geval dat je beeldmateriaal rechtenvrij is en zonder probleem mag worden gereproduceerd.

    Waarin verschilt het e-persbericht van een gewoon persbericht?

    Een gewoon persbericht wordt vaak verpakt in een (mini-)dossier waar alle informatie samen gebundeld wordt. Een e-bericht met bijlagen is echter verwarrend omdat het overzicht voor de journalist ontbreekt en omdat iedereen nogal argwanend staat tegenover bijlagen (spam-risico). Zet dus enkel tekst in het e-persbericht en laat de journalisten via een link de bijlagen van je website ophalen. Dat oogt ook professioneler.

    Een goed e-persbericht bevat enkel gewone (platte) tekst, geen fancy lettertypes of stijlvol geproduceerde pdf-formaten. Gewone tekst heeft het voordeel dat iedereen het perfect zal kunnen lezen in zijn e-mailprogramma. Pdf-teksten zien er misschien wel mooi gelay-out uit, maar voor een journalist weegt het knip/plak gehalte voor een goed artikel net iets meer door. Gedrukte persberichten hebben dit argument natuurlijk niet. Vandaar dat men soms een cd-rom met .doc-teksten en foto's meestuurt in het persdossier.

    Goede persfoto's verhogen de publicatiekans van je tekst.

    Maar wat zijn goede persfoto's. Als je zeker wilt zijn, vraag dan een professionele fotograaf om een fotosessie te organiseren. Je kunt die foto's immers later ook nog gebruiken voor een folder, documentatie of voor je website. Zo vallen de kosten zeker mee.

    Wil je het toch zelf doen, let er dan op dat het beeld én betekenisvol is en dat het je tekst verduidelijkt. Je kunt immers een perfect algemeen beeld schieten, maar als het moet dienen om een detail te verduidelijken ben je er niet veel mee.

    Zorg ook voor een mix van algemene, kleurrijke foto's en duidelijke detailfoto's. De algemene beelden dienen voor de hoofdfoto bij je artikel. De details verduidelijken ofwel de tekst voor de journalist, of kunnen als extra uitleg meer worden afgedrukt.

    Wat mag je tenslotte zeker nooit vergeten?

    Zet duidelijk de informatie bij wie de journalisten terecht kunnen voor bijkomende inlichtingen over de perstekst. Spel de naam van de persverantwoordelijke en zorg dat je bedrijfsgegevens foutloos opgenomen staan. Vermeld je een GSM nummer, zorg er dan voor dat het effectief bereikbaar is, zelfs na de normale werkuren. Journalisten kunnen immers vlot tot 22 - 23 uur doorwerken tot hun deadline. Niets vervelender dan even iets te willen checken voordat je het doorgeeft... en de GSM ligt af.

    Werk je met een embargo (= dag en uur waarvoor er niets mag worden gepubliceerd), respecteer deze zeker zelf ook. Geef dus nooit aan een (bevriende) journalist vroeger een primeur, als je een persbericht met embargo hebt verspreid. Wees gerust, journalisten onthouden heel erg lang wie hen zo een blauwtje heeft doen lopen.

    En tenslotte zorg je best voor een professionele verzending van je e-mailbericht. Let er in elk geval op dat niet elk adres zichtbaar staat weergegeven. Dat komt heel amateuristisch over. Maar als het werkelijk van belang is, contacteer dan een goede internetpartner om je
    persbericht correct, foutloos en op tijd te laten versturen.

    2TREES is gespecialiseerd in doeltreffende websites, e-promotie en online shops. Wij hebben een heel flexibele, betaalbare formule voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen om een professioneel persbericht uit te sturen. We vertalen uw eigen info naar een perstekst, zorgen voor een aangepaste webpagina, bewerken uw fotomateriaal tot bruikbare beelden en versturen uw e-persbericht op tijd naar uw en/of onze naar ons eigen persbestand van meer dan 1.500 adressen. Contacteer ons gerust voor meer info of een vrijblijvend voorstel.

    12-08-2008 om 14:48 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tips voor een e-reclamebrief
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een e-nieuwsbrief is niet hetzelfde als een e-reclamebrief. Een e-reclamebrief kun je vergelijken met de gedrukte reclamefolder zoals je die wekelijks in je bus krijgt. Het uitgangspunt en het doel is totaal verschillend van deze van een e-nieuwsbrief. Haal ze zeker niet door elkaar om tot een goed resultaat te komen. Hou rekening met de volgende tips voor een goede e-reclamebrief.

    Doel van de e-reclamebrief.

    De elektronische reclamebrief informeert (potentiële) klanten over voordelen van artikels of diensten. Het doel ligt steeds op directe verkoop en het aanbod is heel beperkt in tijd. Daar tegenover staat dat wie met e-reclamebrieven werkt, een hoge frequentie aanhoudt voor de verschijning. M.a.w. we verschijnen vaak en regelmatig.

    Kenmerken van de e-reclamebrief.


    1) De artikels. In een e-reclamebrief staan relatief veel artikels opgesomd. Dit kunnen er gerust tot 15 à 20 of meer zijn. Ze staan overzichtelijk en gestructureerd vermeld. Dit kan b.v. in blokjes naast elkaar zijn, of ingedeeld in rubrieken of kolommen. Maar het document zelf wordt duidelijk herkend als zijnde reclame.


    2) De inhoud. De structuur van de opgenomen items is vrijwel steeds dezelfde: de naam van het product bovenaan, een duidelijke foto eronder. Dan een korte beschrijving (2-3 regels tekst max.) van het artikel en het voornaamste voordeel en de prijs met voordeel. Elk product heeft een link waarop men kan klikken voor meer uitleg over het artikel.


    3) De directe actie. Het doel van een e-reclamebrief is directe verkoop. Elk artikel heeft een "call-to-action" knop, m.a.w. een "bestel nu", "koop" of "order now" knop om 1 of meerdere exemplaren toe te voegen aan je bestelling. Dit is het directe doel, dus valt deze knop heel duidelijk op. Dit kan door een opvallend kleur zijn, of een vorm zoals een eclips of vierkant, of vette druk, enz.


    4) De boodschap. De klemtoon ligt unisono op verkoop en omzet. Dus zijn er weinig instrumenten die echt op merkentrouw werken. Alleen maar voordeel, prijs en beschikbaarheid spelen een rol. De enige fideliteit bestaat er uit dat er elke week, maand of seizoen terug een nieuwe e-reclamebrief zal toekomen. En de klant weet duidelijk, koop ik deze week (maand, seizoen, ...) niet dan ben ik mijn voordeel kwijt.


    5) De geldigheid. Om de klant te stimuleren om direct te reageren is het van vitaal belang om de actie zo kort mogelijk te houden. Elke week of 14-dagen scoort goed. Of je werkt met periodes, b.v. opendeurweekend, 14-daagse van de ..., koopjesmaand, ... En je vermeldt ook best op=op. M.a.w. wie nog even aarzelt, denkt best niet te lang na want het kan snel te laat zijn.


    Nuttige toepassingen bij een e-reclamebrief.


    Wie de e-reclamebrief niet systematisch als verkoopkanaal gebruikt, zoals b.v. discounters, warenhuizen, grootwinkelbedrijven, enz. kan dit medium ook voor speciale acties gebruiken. Zo is de e-reclamebrief ook nuttig om in te spelen op bepaalde situaties zoals het begin van het tuinseizoen (tuinartikels, gardening, enz.), de vakantie (terrasartikels, zonne- en strandartikels, ...), feesten (moederdag, secretaressendag, Sinterklaas, ...), kerst- en nieuwjaarsperiode (kerstboomartikels, geschenken, ...).


    Een e-reclamebrief kan ook als lokker gebruikt worden om meer normaal geprijsde artikels te verkopen. Als reageren op de reclamebrief de klanten op je normale webshop doet terechtkomen, kun je steeds andere artikels aanbevelen die bij dit product behoren, of sets voorstellen die de aankoop completeren, enz. Het enige criterium is dat je webshop hiertoe moet aangepast zijn, maar het rendement uit de actie verhoogt wel spectaculair.


    Laat je klanten steeds toe om hun vrienden en kennissen van jouw voordelen te laten profiteren. Maak het dus gemakkelijk voor wie je e-reclamebrief wil forwarden naar een vriend(in) of om iemand anders zich te laten inschrijven op je voordelen.

    Een e-reclamebrief ontwerpen en vooral rendabel uitgeven is een aparte discipline. Vooral de opmaak, regelmaat en de interactie met het normale aanbod op je bestaande webshop bepalen het succes van dit reclamemiddel. 2TREES is gespecialiseerd in doeltreffende en rendabele e-promotieacties voor KMO's en zelfstandigen. Denk je ook aan het werken met een e-reclamebrief? Neem gerust met ons contact op voor een vrijblijvend gesprek en offerte. U vindt onze gegevens op www.2trees.be.

    06-08-2008 om 08:42 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)



    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • Belle et Beau, interieurdecoratie
  • 2trees, iCommunicatie voor KMO's en zelfstandigen

  • Rondvraag / Poll
    Hoe belangrijk is internet voor uw zaak?
    Heel belangrijk, ik maak er regelmatig gebruik van
    Heel belangrijk, maar ik ken er te weinig van
    Kan op termijn belangrijk zijn, nu nog niet
    Is niets voor mijn zaak
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs